روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء الرابع والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور البارت الرابع والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الرابعة والثلاثون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤❤
عند نور
❤❤❤❤❤
سليم بدا يفوق بس كانت حرارته عاليه جدا
وكان عرقان جدا نور قلقت عليه اكتر
نور. سليم فوق ياربي دا حرارته عاليه اعمل ايه وانا هجيب ميه منين دلوقت
روز طارت ليها ووقفت فوق راس سليم وكانت بتملس بجناحها عل شعره
نور عيونها دمعت لما شافت روز كدا
وقامت تجيب ميه عشان تعمل كمدات لسليم بس خافت تسبه لوحده ليتعب اكتر
نور. روز خاليكي جانبه لحد ماجي
نور خرجت تدور عل ميه بس مكان الميه كان بعيد عن المكان ال فيه سليم
راحت جابت ميه ورجعت لقتو لسا برضو زي ماهو
نور. طيب انا جبت الميه فين القماشه اللي هعمل بيها الكمدات
روز. شورت براسها عل رباط نور كانت رابطه عل ايديها
نور راحت هناك وجابتو ودانتها طول الليل سهرنا جانبه لحد مانامت ووو
❤❤❤❤❤❤
عند تنزو كان هو والحرس والكل بيدورو عل سليم ونور
وجو مكنش حاسس بقوة نور ولا قوة سليم
كانهم فص ملح وداب
الكل كانوا هيتجننو ويعرفوا عنهم حاجه
امريتا. جو انا عاوز بنتي
جو. اهدي امريتا
تنزو. جه عليهم
. جو نور قوتها مش ظهره خالص هنعمل ايه
جو بغضب. عارف البنت دي هتجنني
مالك. لازم نلقي سليم بسرعه لانه مصاوب وهيا اكيد مش هتعرف تعلجو لوحدها
جو خلاص فقد السيطره عل اعصابه. نور انتي فين لرجعي بلاش تهور
تنزو. جو ابني كان معاها
منة. ابنك طيب حاول تتوصل معاه يمكن يكون عارف هما فين
تنزو. حاولت بس مفيش اي خبر عنه هو كمان
ادم. جو ابنك دا ديما مع نور يبقي واحد من الاسره ال عندنا
جو. اسره
مازن. اه احنا اخدنهم اسره
تنزو. اساميهم اي
سلمي. ماكس وزانك
تنزو. ماكس دا ابني جو
ميار. ادام كدا تعالو معانا المقر بتاعنا وشوفهم يمكن نوصل لاحاجه
حو. يلا
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند نور
سليم بدا بفتح عيونه بتعب
. اه انا فين
نور. بفرحه. سليم
سليم بتعب. نور انتي بتغملي اي هنا
نور نسيت تلبس القناع
سليم. انا كنت بحارب العنقاء وبعدين كمل بصدمه. انتي العنقاء
نور بعياط. سليم اهدي هفهمك
سليم حاول يقوم بس مقدرش
نور. سليم انت لسا تعبان
سليم قام بس كان هيوقع بس هيا لحقته
سليم زقها بعيد عنو وحاول يمشي بس كان بيقع اكتر
نور وقفت عند لباب وسدت بايديها الباب
سليم. نور ابعدي عن ططريقي
نور. لا هتسمعني الاول
سليم. لا وهمشي
نور. عشان خاطري اسمعني
سليم. اتجاهل كلامها ومشي
نور. سليم انا بحبك ❤
سليم وقف مكانو. ووو
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
راحو المقر وتنزو وجو دخلو عل ماكس ودانك
ماكس ودانك اول لما شافوهم خافو
جو بغضب. فين نور انطو
ماكس. جلالت الملك احنا منعرفش عنها حاجه
تنزو. امال هجمتو الفربق لي
دانك. في واحد قالنا هجمو الفريق دا لانهم بيفسدوا وبيخربوا في الارض واحنا من مهمه فريقنا ان احنا نصلح ونقضي عل الخراب
جو بغضب. مين دا
ماكس. مانعرفهوش
جو بغضب. يعني انتو ماتعرفوش مين دا هو انتو حم*ير عشان اي حد يقولكم كدا تصدقو
دانك. احنا منقدرش نشوف الخراب ونسكت
تنزو. نور مش قادرين نوصل لها
ماكس اتبعو قوة روز
جو. روز صح نستها خالص دي مابتفرقش نور خالص
تنزو. انا هتولي المهمه دي
دانك. انتو هتفكو اسرنا صح
جو بمكر. لا خاليكم تتربو
يلا تنزو
ومشيو
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
سليم وقف لما سمع الكلمه دي
نور. ولله بحبك انا صحيح في الاول كان اعجاب عادي بس دلوقت اتاكدت اني بحبك
سليم سقف ليها. برافو عليكي ممثله شاطره اوي
عشان كدا كنتي عاوزه تموتني
نور بعياط. لاولله انا بس كنت في مهمه
سليم سكاتها. هششششششش مش عاوز اعرف منك حاجه وياريت مااشفش وشك تاني
سليم فتح الباب وانصدم وهيا برضو انصدمت
وووو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى