رواية الأسد الإمبراطور الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية الأسد الإمبراطور الجزء الحادي والعشرون
رواية الأسد الإمبراطور البارت الحادي والعشرون
رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الحادية والعشرون
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤
مالك رجع المقر وهو بلعب بلمفتاح بتاعه وعمال يصفر واخر روقان بعد ال عملو لقاها قاعده
مستنياه
قامت لعندو وعل وشها علامات الضيق
منة. كنت فين
مالك. مش قولتلك اني عندي مشوار صغنن وجاي
منة. كل دا لتاخير دا ومشوار صغنن
مالك. ببتسمه. اممم يعني كنتي قاعده مستنياني عشان مفكرني كنت مع واحده
منة بغيره. وراحت مسكتو من هدومه. واحده وحيات ملك انا او.. لع فيك وفيها
مالك. ببتسمه. ولعب بصوباعه في انفها. يلهوي عل الغيران تعرفي شكلك حلو وانتي غيرنا
منة. بغضب. قولي كنت مع مين واي اخرك
مالك. مسك ايدها وبسها. محدش في قلبي ❤غيرك يا جميل
منة. بخجل. امال كنت فين
مالك. برضو فين تعالي وانا اقولك وراحو قعدوا ومالك حكالها ال عملوا فيهم
منة. بصدمه. ولله كنت عارف إن دا هدوء ماقبل العاصفه
مالك. طبعا مقبلش عل نفسي كا راجل ان حد يضيق حد يخصني او اي بنت حتي لو كانت صغيره واهو علمتهم ليكو الادب ووراها الفديو اللي سجلو ليهم
منة. احسن يستاهلوا فرحنا فيهم
مالك بتصنع الزعل. يعني انا كنت بعمل كدا وانتي كنتي مفكرني بخونك وكمان شكيتي فيا
انا بجد زحلان
منة بغضب من نفسها. انا اسفه بجد انا عارفه اني متسرعه بس دا من قلقي عليك
مالك. عل وضعه. انا برضو زحلان انا لمابتبقي زحلانه مني بجبلك شكولاته وورد شوفي هتصلحيني ازاي
منة. طيب اعملك ايه
مالك. بمكر. بو… سه
منة. لا طبعا شوف حاجه تاني يا قليل الادب
مالك. وقرب منها براسه وهيا بعدت شويه وراء. بو… سه عاوز بو… سه
منة. لا وبعدت عنها بايديها وقامت تجري وهو مسك ايديها وقربها منه كانت ظهرها ليه وطالع من جيبه الشكولاته ووحطها قدام وشها
مالك. وهو لسا ماسك ايديها ووهو حابب قربها منه. مش عاوزه شكولاته
منة. خدت الشكولاته منه وزقته وجريت وهيا قلبها كان هيقف من كتر الدق دخلت اوضتها وقفلت عل نفسها وهيا فرحنا وبصت للشكولاته وخضنتها وقعدت تضحك لحد ما نامت
❤❤❤❤❤❤❤
اما عند مالك
دانو قاعد مكانو وهو فرحان 😃
مالك. حط ايده عل قلبه. البت دي هتجنني هيا لسا ما خلاص جننتني بس انا قابل الجنان ده
حتي لو هادخل مستشفى المجانين عل ايدها انا موافق قام راح اوضته ونام وهو بيفتكر قد ايه كانت قريبه منه
❤❤❤❤❤❤❤
جان كان متابع معهم وهو هيتجنن
جان. كان الاول جو ودلوقتي مالك انا لازم اخدها واه&رب بيها امريتا بتعتي وبس
جاتلو فكره وابتسم بشر وقرر يروح ينفذها
راح اوضتها وهيا كانت نايمه خدرها واخدها ومشي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
الصبح
🌹🌹🌹🌹🌹
ماريا كانت راحه تصحي منة عشان التدريب
رراحت مصوته. الكل جريوا عل الاوضه
لقوها مش موجوده
الكل راحو بدوروا عليها ملقهاش في المقر كلو
جو. كان بيطلفت عل جان بس مالوش اثر
. صقر صقر فين
تنزو. جه جان مش موجود في المقر كلو
الكل. جان
جو. صقر هو جان
مالك. ازاي جان هو صقر
تنزو. جان عندو قوة انه ياخد شكل اي حد
مالك. بجنون. طيب منة فين
جو. اكيد معاه
كريم. دا اتجوز كل الحدود لو عاملها حاجه همو$ته
عمر. مش بس انت دا الكل
نور. طيب هنعرف مكانه ازاي
البنات كانو خايفين جدا
زين. محدش هيمو&توا غيري
تنزو. بقوة التنين
الكل بستغراب. قوة التنين
جو. دي قوتي بس لسا مرجعتش ليا
. مالك انت قوتك نفس قوتها يعني تقدر تعرف هيا فين
مالك بانتباه ولهفه. ازاي
جو. الوشم داخل بيظهر لما بتكونوا قريبين من بعض وبص عل ايده لقه فعلا الوشم اختفاء
مالك. طيب ارجعو ازاي
جو. الأسد الإمبراطور
لازم يطلع
كيارا. ودا هنتطلعو ازاي
جو. الأسد الإمبراطور دي قوة بتنقسم عل شخصين شخص عندو قوة الد&مار والتاني عندو قوة الاصلاح وكل واحد فيهم عندو سيف واذا اجتمع السيفين واندمجو مع بعض بتكون سيف قوي جدا جدا وال بيقدر يمسك السيف دا هو ال هيبقي الأسد الإمبراطور
وبعدين سال مالك. انت لون الوشم بتاعك كان اي
مالك. اسود
جو. ومنة.
حور. باين ابيض
جو. مالك انت قوة التد&مير ولما تخرج السيف هيطلع ليك جناحات بس قوتك مش هتظهر غير لما النص التاني ال هي منة تكون قريبه منك
ولازم تكونوا سوء وانتو بتقولوا قوة الأسد الإمبراطور اخرجي
والقوة هتخرج
مالك كور ايده. مش هاخلي حاجه تاذيكي انا جايلك استنيني
زين. مش انت لوحدك انا معاك
كريم. وانا معاك
نور. وانا كمان
عمر. احنا فريق وانا معاك
البنات كلهم واحنا معاكم
جو وتنزو. واحنا معاكم
مالك. انا عندي فكره
ووووو
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند منة
🌹🌹🌹🌹🌹
كانت نايمه في اوضه حلوه جدا ودي كانت اوضته امريتا لما كانت بتيجي القصر كان جان عاملها لها
منة. كانت بتفوق. اه دماغي وجعاني انا فين
لقته قاعد قصدها عل كرسي هزاز ومستنيها تصحه
جان. انتي في ارماد انتي في اوضتك يا اميره
منة. اميره وارماد وانت مين
جان. انا جان يا امريتا
منة. جان اخو جو انا اي ال جابني هنا
جان. انتي هنا عشان نجوز
منة بصدمه. ن نجوز ازاي هو انت اهبل انا مخطوبه
جان. قصدك مالك انا هم&وته وهتبقي بتاعتي
منة. بصدمه اكبر. ت تم تمو&ته
جان. قام وراح عندها. اه يا اميره وجوزنا هيكون انهارده هبعتلك الخادمات يساعدوكي عشان انتي عروستي انهارده
وسابها ومشي
منة. بخوف. انا لازم اخرج من هنا
منة. قامت من عل السرير وراحت يامت الباب وكانت خارجه لقت حراس كتيره وقفين عل الباب ومنعوها انها تخرج
واحد منهم. ممنوع الخروج سمو الاميره
ودخالها تاني الاوضته
منة. بخوف. مالك انت فين
وووو
يتبع……
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)