روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثلاثون 30 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثلاثون 30 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء الثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور البارت الثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الثلاثون

نبدا بسم اللهالرحمن الرحيم ❤
نور بصدمه. من تفكير سليم. وانا اي عرفني مش يمكن عشان كنت بساعد البنت ووقعت قدمه
سليم كان ببص عليها بشك. يمكن
نور بتوتر من نظراته
كانت بتشرب العصير وفجاء ووقع عل هدومها
نور قامت وقفت. هو فين الحمام
سليم شاور لها عليه وهي جريت بسرعه عليه كانها خرجت من سجن
دخلت الحمام وغسلت هدومها وفتحت المايه
وغسلت وشها وبصت في المريا. انا في خطر لو حد عرف انا مين
نور خرجت من الحمام لقتو لسا ببص عليها ونفس النظرات نور. انا لازم امشي عشان اتاخرت
سليم. انتي بيتكم فين
نور. ارم. وبعدين افتكرت أنه هتقول اي وقالتو عنوان تاني بس بتسل لي
سليم. ابدا كنت هخلي السواق يوصلك
نور. شكرا انا هروح لوحدي بعد اذنك والف سلامه مره تانيه
سليم. الله يسلمك
نور مشيت وهو فضل لوحده في سره. اكيد وراكي حاجه ولازم اعرفها مسك فونه ورن علي حد
سليم. عاوزك ترقب البنت ال هبعتلك صورتها دي عاوز كل المعلومات عنها
بعد ساعتين
وصل لسليم كل اامعلومات
سليم بصدمه. اي
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤عند نور
❤❤❤
نور كانت دخله تتسحب لحد مالقتو واقف لها ومستنيها
جو. كنتي فين
نور. في مشوار
جو. مشوار امم
نور. اه
جو. مشوار عند سليم
نور بصدمه. انه عارف
جو. بغضب. كنتي مفكرني نايم عل وداني
نور. انا راحت ازوره عشان هو اتاذ بسببي
جو. عشان كدا بس
نور. اه وكانت راحه اوضتها
جو. نور قلبك مش لازم يدق احنا في مهمه متعلقيش قلبك بحد
نور. بصتله ومشيت
جو. غلط يانور انك تحبي غلط
كان دانك بيسمع كل حاجه من فوق
دانك. انتي ليا يا نور وسليم دا اخرته عل ايدي
نور راحت اوضتها وافتكرت سليم
. يعني انا عملت دا كلو عشان انفي الشوبهات عني انا لازم اقرب من سليم دا عشان ابقي في امان اذا حد عرف بابا اكيد مش هيرحمنا
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤الصبح
❤❤❤❤
سليم كان بيلبس عشان يروح الجامعه
دخلت عليه منة
منة. حبيبي رايح فين
سليم. الجامعه ياماما
منة. جامعة اي مفيش خروج
دخلت حور
في اي ياجماعه
منة. عاوز يروح الجامعه وهولسا تعبان
سليم. طنط قوليلها خليها تخرجني انا زهقت من قعده لبيت
حور. بس ياحبيبي
سليم. مابسش ياطنط انا هخرج وبعدين لو تعبت او حاجه ما سلمي وادم ومازن وميار معايا كلهم معانا
منة. بعد منهاده وافقت
تحت
عل مائده الفطار
سليم. صباح الخير
الكل. صباح الخير
كيارا. عامل ايه دلوقتي
سليم. الحمدلله ياطنط
مالك. لبس كدا ورايح عل فين
سليم. الجامعه
زين. جامعه اي دي انت لسا تعبان
سليم. ياعمو انا زهقت من قعدت البيت
كريم. بس الدكتور قال ترتاح
سليم. انتو عارفين اني بتخنق بسرعه وانا زهقت وعاوز اشم هواء
مالك. ماشي
منة. هو دا ال ربنا قدرك عليه تقوله ماشي
مالك. طيب اعمل ايه مانتي شايفه راسو ناشفه
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤في الجامعه
سليم اول مادخل الكل راح لعندو
ميار بستغراب. سليم
سليم. آه ولله وقبل ماتتكلمو انا نزلت عشان زهقت من البيت وياريت ماسمعش صوت حد فيكم
سلمي بهمس لسليم. برضو عشان زهقت ولا عاوز تشوف حد في الجامعه
سليم. هضربك ولله
سلمي بضحك. خلاص يالمبي بهزر معاكي
سليم بصله وهيا ضحكت اكتر
سليم بغيره. ضحتك يا هانم
سلمي. خلاص هضحك بصوت واطي
نور. شافتو قاعد معاهم بدات خطتها انها تتقرب منه وراحت لعندهم
نور ببتسمه. صباح الخير
الكل. صباح الخير
ميار. تعالي اقعدي معانا لسا المحاضرات مابداتش
نور قعدت معاهم. عامل ايه ياسولي أنا اسفه بس سلمي دايما بتقولك كدا
سليم بمكر. الحمدلله وعادي انتي صحتبتنا كلنا والا ايه
نور. طبعا
ميار لسلمي بهمس. هو اخوكي بينشقت ولا بيتهيالي
سلمي. انا حاسه كدا برضو مش اخويا بس ال ليتشقت لا وهيا كمان
مازن. بمرح. انتي مزه اوي يانور انا اول مره اشوف مزه زيك كدا
ميار بضيق. ولله امال احنا ايه
مازن. انتو بنات بس مسترجلين شويه
سلمي. يعني اي بقا
ادم. يعني نور بتلبس عل الموضه وكمان بشعرها مش زيكو الصراحه
سلمي. يعني هيا عل الموضه وبشعرها ولا عشان احنا محجبات ومش بنلبس عل الموضه
ميار. وبعدين نور مش بتلبس ضيق مالبسها واسع اهو بس هيا المشكله انها بشعرها بس
وبعدين مالهم المحجبات عل الاقل مش عارضين جسمهم للبيع
نور. انحرجت من الكلام دا
سليم ضرب ادم ومازن. في حاجه اسمها غض البصر عارفين كدا ولا لا
وبعدين خالي واحده منهم تلبس ضيق ولله اقتله بايدي
ادم. اي ياعم ايدك تقيله اوي
سليم. عشان تحترم نفسك
نور اعجبت بطريقه سليم وان مابحبش العوج
سليم. مفيش احل من المحجبات بس عل الطريقه الشرعيه دول يابني تاج 👑عل راس الناس عل الاقل مفيش واحده فيهم بينقلها كلمه مش كويسه او تجرحها
وبعدين هما دول ال هيدخلوا اهليهم الجنه بسبب تربيتهم لبناتهم وكل بنت بتعبر عن البيئه اللى جايه منها
نور افتكرت كلام ابوها وامها وهما بينصحوها انها ماتمشيش بشعرها وخناقها مع ابوها وان هيا حره تعمل ال هيا عاوزه
وعرفت اقد اي هما كانوا عندهم حق في كدا
الكل راحو محاضرتهم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
المحاضره بدات
نور كانت في المحاضره مش مركزه مع الدكتور
وكل تفكيرها في كلام سليم
بعد المحاضره
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤نور خرجت هيا وسلمي
نور. سلمي هو انا وحشه
سلمي. لا ياروحي انتي قمر
نور. اصل كلام ميار الصبح حسته موجه ليا
سلمي. هيا ميار كدا بس قلبها ابيض
نور. هو انا ممكن اطلب منك طلب
سلمي. اوامري
نور بتوتر. ممكن تيجي تعملي شوبنج معايا ونشتري هدوم ليا
سلمي. اوكي هعرف ماما في البيت اني هتاخر
نور. اوكي
جو. نور عاوزك تعالي عل مكتبي
نور. حاضر
سلمي. خلاص هروح اكلم ماما ولما تخلصي انا في الكفتريا
نور. اوكي
نور راحت مكتب جو وخبطت ودخلت
نور. نعم
جو. مكنتيش مركزه لي
نور بضيق. انت عارف إن احنا في مهمه وبعدين اركز لي ولما تخلص المهمه هنمشي عل طول
جو بهدوء. ياريت تقولي لنفسك كدا مش ليا ووطول ما المهمه لسا مخلصتش يبقي نركز ماشي يلا عشان نروح
نور. لا انا هروح مع سلمي اعمل شوبنج
جو. ماشي ماتتخريش
نور ببتسمه. حاضر
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
راحت نور هيا وسلمي وعملو شوبنج كتير
ونور اشترت هدوم كتير قوي وكل واحده روحت عل بيتها
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤في الكفتريا
كانو قاعدين قبل ما المحاضرات تبدا وبتكلمو
نور. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الكل. بصدمه
وووو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى