رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثاني والأربعون 42 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية الأسد الإمبراطور الجزء الثاني والأربعون
رواية الأسد الإمبراطور البارت الثاني والأربعون
رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الثانية والأربعون
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
♥♥♥♥♥♥
في الارض
♥♥♥♥
الكل هجمو وبقوا يضربوا في بعض بس المفاجأة ان القاىد بتاع الارض كان ضعيف او بالاصح انهزم بسرعه ودا استغربوا اللفريق
القاىد كان بينهزم وهو بيضحك. بيقول اغبياء
منة. هو قال اي
مالك. اغبياء في حاجه غلط
كريم. واي هيا
زين. فعلا لان في المره الاول كان القاىد قوي جدا ودا ضعيف
الجو فجا قلب وبقي ظلام هالك
كيارا بخوف. هو في ايه
♥♥♥♥♥♥♥
في ارماد اخبرا القاىد انهزم من هنا والجو بقا ظلام هالك برضو
وفجاءة ظهر صوره وهميه لامير نيكولا كان شكلو فعلا يرعب
نيكولا. كم انتم اغبياء انكم اتحدوتوني المجره ال مابتضمش لتيجا وبحصل فيها مقومه بتكون نهايتها الدمار ومجرتكم هتدمر لان القاىدان ال ماتو كانوا عباره عن قنبلتان وانتم فعلتومهاما الان انتم من سيدمرون مجرتكم بنفسكم هههههههعههههه
واختفت الصوره طبعا الصوره دي كانت في الارض وارماد
الكل خافوا
♥♥♥♥♥♥
في الارض
♥♥♥
مالك. دا مجنون
نور. هنعمل ايه القنبله اتفعلت
مالك. خالينا نفكر
. الاول لازم نلقي القنبله دي
كريم. مش معانا وقت بسرعه دوروا
♥♥♥♥♥
ارماد
♥♥♥الكل بخوف.
ادم. هنعمل ايه ياسليم
سليم. القنبله لازم تتوقف
نور. طيب ازاي
دوروا عل القنبله الاول
الكل بداوا يدوروا عليها
ميار. لقتها
الكل جريو عليها
سليم. دي كبيره جدا
ياسمين. دي لو حد قرب عليها هتنفجر هنعمل ايه
سليم. نرجعها مكان مجت
مايا. ازاي ومين هيقدر يشلها دي كبيره اوي
سليم. انا
سلمي. انت مجنون مستحيل اخليك تعمل كدا
سليم. طيب هنعمل ايه عندك حل تاني
سلمي. سكتت
نور. طيب هنرجعها ازاي
سليم بص للاسواره بتاعت التنقل
ياسمين بصت عل مكان مابيبص. فهمتك
الشباب شالو القنبله براحه وكان فاضل كام ثانيه وتنفجر وياسمين فتحت البوابه ووجهتها عل قصر نيكولا والشباب رموها عليه
نيكولا كان قاعد مبسوط
فجاءة البوابه انتفتحت واترمت القنبله عليه
الكل كانو في القصر بيجروا من اقنبله وفي آخر لحظه القنبله وقفت لان نيكولا امرها انها تقف
♥♥♥♥
اما ال في الارض
♥♥♥♥
لقيوها ولقو سليم وفريقو جاين عليهم وعاملوا نفس الحركه مع القنبله دي بس دي انفجرت نيكولا مقدرش يوقفها وانتفجرت بيه وبشعبه والقنبله التانيه من قوة الانفجار اتفعلت وانفجرت برضو وتيجا معدش ليها وجود
♥♥♥♥♥
سليم. هيا اااا فوزنا عشان يتعلموا ان احنا مش عضمه طريه والكل فرحو وقعدوا يهيسو ويرقصو والجو اتعدل تاني ورجع زي ماكان
نور بصت لسما وطلعت لسانها. احسن تساهل يانيكولا احسن وحضنت سلمي
♥♥♥♥♥
نيكولا كان لسا عايش ووقر ينزل الارض بنفسو ويدمرها
نيكولا نزل الارض وقال. متفرحوش المعاركه لسا مانتهاتش
الكل بصو عل مصدر الصوت لقوه هو
مالك. صح وفضل اننا نقضي عليك
نيكولا. ههههه شويه حشرات زيكم يدمروني انا
مالك. اممم ونهايتك زي شعبك
ابتدت المعاركه كان نيكولا وطبعا الفريقين
نيكولا كان قوى جدا جدا
مازن وميار فتحو الارض وسليم ومالك نزلوا في الحفره دي
وطالعو من ورارء نيكولا وهجمو. قوة الدمار
نيكولا كان بينضرب من كل ماكان من فوقه ومن تحته ومن جنابه الاتنين
نيكولا كان خلاص وقع وكان بيقوم تاني
الكل. الهجوم الاخير
وكل واحد بق يضرب فيع بقوته وهزموه
♥♥♥♥♥
سليم مسك ايد نور وابتسم لها وهيا برضو
جو بغضب متصنع. ولد سيب ايد بنتي
سليم. برفع حاجب. نعم
جو. بقولك سيب ايد بنتي
سليم. بعند. لا دي خطيبتي
جو. مين قال كدا
سليم. اعتقد حضرتك
جو. انت جيت طلبت ايد بنتي مني في قصري
وجبت اهلك كلهم معاك انت جاي تخطب اميرة ارماد برضو
سليم. بابا عمل كدا
جو. قولت بابا مش انت
سليم. مانا وبابا واحد
جو. لا مش واحد يعني ابوك مجه يخطب امك ابوه ال خاطبه له
مالك. اه في الاول وبعدين انا
جو. يبقي خلاص ابنك يجي يخطبها مني وانا اشوف اذا اواقف ولا لا
سليم. نعم انت قولت كلمه ممنوع الرجوع فيها
جو. عادي دا كلامي ارجع فيه براحتي
سليم. بيجز على سنانه. حاضر
الكل. كانوا بيضحكو عليهم
♥♥♥♥♥
في ارماد
♥♥♥
سليم كان لبس طقم شيك وبوكيه ورد ورايح يخطب نور من جو في قصره زي مطلب
سليم. حضرتك انا جاي اطلب ايد الانسه نور من حضرتك
جو حب يلعب مع سليم شويه.
. قولت اي
سليم بغيظ. جاي اطلب ايد نور
جو. ببرود. انا مش موافق
سليم. بغيظ. نعم امال انا جاي لي
جو. ببرود. انت جاي تخطب بنتي وانا مش موافق
سليم. خد نفس واتكلم. بس هيا موافقه
جو. وانا مش موافق
سليم جاب اخره من برود جو. ولله اخطفها واتجوزها
الكل بصدمه. من جنون سليم
جو. يعني بتتحدني
سليم. بص حضرتك انا جاي يبقا*تل يا مق*تول انهارده وهجوزها برضو
جو. نفسي اعرف جايب الثقه دي كله منين
سليم. عد ليقت القميص. واتكلم بغرور. مانا مش اي حد برضو انا سليم الشافعي
جو. ببتسمه برود واستفزاز
. واذا يعني سليم الشافعي انا بنتي اميره ارماد
سليم. نور انتي بتحبيني
نور. اه
سليم. وانا بحبك يبقي نجوز وماتخفش يعمي هنبق نعزمك عل الفرح انت برضو ابو العروسه
جو. طلع يجري وراه مش هتجوزها برضو
سليم وهو بيجري ةبيتفزوا. هتجوزها هتجوزها برضو
الكل كانو بيضحكو عليهم وغل جنانهم
امريتا بضحك. ولله عمره ماهيكبر 😂
وحضنة نور. مبروك ياقلبي
نور. الله يبارك فيكي ياقلبي
♥♥♥♥♥
يوم كتب الكتاب
♥♥♥♥
انكتب كتابهم وبقت خلاص مراتو
سليم شالها وفضل يلف بيها وجو كان هيطق
امريتا. مالك
جو. مش شايفه الواد خادها مني برضو
امريتا. بس هيا مبسوطه معاه
جو. امممم بس لو زعلها هعلقو
منة من وراه. تعلق مين
جو. بتكشيره. ابنك
منة. دا بعدك دا هيا خدتت مني ابني
مالك. انتي بداتي شغل الحموات
منة. تاخد مني ابني لا مش هيحصل ابدا
امريتا. منة نور امانه اعتبريها سلمي التانيه
منة بحب. اكيد دي من اول ماشوفتها وانا حبتها ربنا يسعدهم يارب
الكل. يارب
فضلو يرقصو لحد مالحفله خلصت
♥♥♥♥
سليم خد نور وراحو عل الفندق 🏨
دخل وهو شايلها
سليم. بحب. انهارده احلي يوم في حياتي كلها
نور بحب. بحبك ❤يا سولي
سليم بس💋ها. وانا بعشقك ياقلب سولي
سليم. غيري
نور. حاضر
بعد شويه
♥♥♥♥
سليم ونور صلو
♥♥♥♥
سليم بصلها. بحبك ❤
نور. وانا بموت فيك
سليم بيقرب منها لحد مقرب منها كتير
وزقها عل السرير.ووو
❤❤❤❤❤❤
وعد كانت بتكسر كل حاجه قدمها. مش هسيبه ليكي يا نور سليم بتاعي انا وهتشوفي بعينك
وعد بشر…. وووو
يتبع……
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)