روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء الثاني والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور البارت الثاني والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الثانية والثلاثون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤
في الجزيرة
❤❤❤❤❤❤❤
كانت المعاركه بدات وكانت ولعه نار بين الفريقين
سليم كان لبس نظاره فيها زر لما بيدوس عليه اليزر بيطلع وقوته كانت بتهز الارض من تحتهم
وقناع
سلمي كانت لبسه بدله خارقه وليها دروع كتير
وقناع
ميار. كانت لبسه بدله خارقه وبطير وليها عضلات هيا ومازن واقناعه
ادم. كان لبس بدله برضو وله قفذات للتحرك عن بعد
دانك. كان لبس قناع شكلو يخوف وليه ضوافر كبيره وبنفخ جليد
ماكس. كان لبس قناع وقفذات وبدله من الفولاز
نور كانت لبسه بدله وقناع وتاج لانها اميره
ولها ضوافر كبيره بس سامه ومعاها روز
الكل كانو بيضربوا في بعض سليم كان بيضغط عل الزر ويطلع منه ليزر كتير وكان بيحرب ماكس
الفولاز ماكنش بيسيح بس ما قوة سليم الفولاز بدا يسيح نور لقت كدا راحت مخربشه سليم في دراعو
سليم دراعو وجعو بس ماهتمش
وكان هيضرب ماكس بس نور خداتو لمكان بعيد
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
سلمي كانت كل ما زانك بيحاول يضربها وينفخ عليها جليد وهيا كانت بتمنعو بسبب الدروع دي
ادم خلع الشجره بقوته وكان هيهاجم دانك بس ماكس لحقو وفتت الشجره
بقا ادم وماكس بيوجهو بعض
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
دانك كان بيهاجم سلمي وميار وكل شويه ينفخ عليهم جليد وميار اخر مازهقت منه شالتو من عل الارض وبكل قوته رزعتو في الارض بس سلمي كانت عامله درع 🛡عليه وكل مايتحرك تجمد الدروع عليه اكتر وميار كانت بتضرب فيه
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند ماكس
❤❤❤❤❤
كان ادم عمال يخلع في الشجر كلو ويهاجم ماكس بس عملو له مفاجاه ادم هاجم ولما ماكس خلص من تفتيت الشجر لقه مازن في وشه وبوم دانو يضرب فيه وياخدوا ويطلع بيه وادم حفر حفره في الارض ومازن نزل فيها ماكس وادم قفل الحفره عليه
بقا الفريق بتاع نور كلو محاصر معادها بس سليم هيسبها ولا اي ال هيحصل
❤❤❤❤❤❤❤
سليم. انتي مين وعاوزين مننا اي
نور وهيا بتهجم عليه وهو يصدها
. تموتوا
سليم. لي احنا منعرفكمش
نور خربشت سليم تاني
سليم اتوجع اكتر لانها جات عل نفس الجرح القديم
نور. بسخريه. اي وجعتك معلش ياننوس عين ماما
سليم بغضب وهززان اكتر في الارض. ماتجبيش سيرت امي عل لسانك
نور بستفزاز. اي ضيقتك متخفش هتروح لها ميت
سليم. بدا يقفد الوعي. قصدك اي
نور. انا ضوافري مسممه
سليم فقد الوعي تماما
نور اختدتو اسير عندها وادم ومازن اخدوا ماكس ودانك اسره عندهم وراحو يحبسوهم في المقر بتاعهم
سلمي. فين سليم
ميار. معرفش كان بيهجم العنقاء دي
سلمي. تعالي ندور عليه لحد مايجو
راحو يدوروا عليه بس ملقهوش والا لقو العنقاء دي
سلمي بقلق. اخويا فين
جه عليهم مازن وادم
ادم. فين سليم
ميار. منعرفش رحنا دورنا عليه بس ملقنهوش
ولا لقينا العنقاء دي
سلمي. انا مش حسه بقوته خالص
انا خايفه عليه
مازن. تعالو نروح المقر ونستشعر بقوته
الكل. ماشي واحو المقر
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند نور
❤❤❤❤❤
اخدت سليم في مكان بعيد عن الكل ولان سليم كان مغمي عليه قوته كانت مش ظاهره وكان وشه شاحب
نور. خلينا نشوف مين ال وراء القناع ده
وشالت القناع
نور. بصدمه. سليم
نور بنهيار. لاااااااااااا وحضنه سليم وفضلت تصرخ
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
في المقر
موصلوش لاي حاجه والكل كان قلقان عليه
رواحو البيت
قابلتهم منة. اي الاخركم واي ال عمل فيكم كده وفين سليم
فضلو ساكتين
منة بقلق. ابني فين اخوكي فين يا سلمي انطي
سلمي كانت بتعيط وبس
منة بخوف وووو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى