روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء التاسع والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور البارت التاسع والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة التاسعة والثلاثون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
سليم. انت عاوز اي
مكانت. عاوز قوة نور وبص عل روز
سليم. تبقي مجنون لو فكرت تقرب منها
مكانت ببضحكت شر. ومين ال هيمنعني
الكل. احنا
مكانت ببضحكت شر. ههههه انتو انتو مين عشان تقفو في وشي انتو هارفين انا مين
نور. انت اخدت اختي منا وخالتها توقف قدام بابا والكل عشانك عاوز اي تاني وفين اختي
مكانت. اختك ماتت يا حلوه وتعرفي انا ال قتلتها واخدت قوته منها قبل ماتموت
نور. بدموع. مستحيل مستحيل اختي تموت انت بتكدب
مكانت. دي الحقيقه يا اميره الصغيره
وعمل حركات تنويم وحمايه مش دي قوته يا نور عشان تصدقي ودلوقت دورك انتي وبعدين ماكس ودانك وبعدين جو هقتله واخد العرش وابقي الملك وقعد يضحك. ههههههههههه
نور وقعت في الارض من الصدمه. وهي بتقول مستحيل مستحيل
سليم. محدش يقدر يلمس شعره منها لانها من فريق المهمات الخاصه وبعدين بصوت مرعب. عارف يعني فريق المهمات الخاصه
والكل اتحولوا وبقو وحوش بالنسبة لمكانت وهو خاف منهم بس مابينش لحد فيهم
نور. قامت ومسحت دموعها. انت قتلت اختي ودلوقت دورك وانا ال هتقلك بايدي
الكل. مش انتي لوحدك احنا معاكي وهناخد حق اختك
نور بصت ليهم ببتسمه واتاحدت هيا وروز مع بعد وبقت نور بجناحات لان روز دخلت جوها وبقت عنقاء حقيقيه
مكانت امر جنوده انهم يهجمو الفريق كلو كان يقتطعهم كدا لحد ماجه دور مكانت كان مستخبي وكان في ايده اله بتسحب القوة وكان موجها عل نور بس في لحظه كانت وقعه من ايده بسبب سهم 🏹انضرب عليه
من بنت كانت مقنعه
مكانت. كان بتالم ووجه قوته عليها بس هيا ضربته في ايده التانيه
صرخ من كتر الالم
وجابت سهمين وضربت كل واحد في رجل من رجليه
مكانت. كان هيموت مم كتر الالم وشل حركته
. اي دا البيحصل ليا لي مش حاسس بجسمي
البنت. لان السهام دي فيها سم ومش اي سم دا سم قاتل بتبدا بشلل وبعدين موت
مكانت. انتي مين
البنت. معقوله نسيتني يا ماك
مكانت. ماك مستحيل تكوني لسا عايشه مستحيل انا قتلتك
ياسمين. انت غلط لا نك ناتاكدتش اذا موت فعلا ولا لا واهو شوفت انت الهتموت عل ايدي
مكانت. ياسمين ارحميني انا حبيبك
ياسمين. هههههه انت بتحلم الزمن بيعيد نفسه دلوقت بس الفرق إن انا وانتي الادور بس ال اختلفت
فاكر
فلاش
ياسمين. ماك احنا بنعمل ايه في الغابه
مكانت. هنموت حد
ياسمين. مين ال هيموت
مكانت. انتي ياروحي
ياسمين. بخوف. انت بتهزر صح
مكانت. لا بس الاول هاخد قوتك
ياسمين. قبل ماتتكلم كان ماكنت طلع الاله ال كان هياخد قوة نور بيها واخد منها كل طاقتها وبقت مالكه
ياسمين. من سحبان القوة طاقته خلصت ووقعت في الارض. مكانت ارحمني
مكانت. هههه الرحمه مش في قموسي
ياسمين. بدموع. دا نا حربت بابا علشانك وانت تعمل فيا كدا
مكانت. مانتي كنتي غبيه انا كنت عاوز افضل في القصر وارماد بس انتي اتحديتي الملك وخالتيه يامر بنفينا احنا الاتنين
كنت عاوز ابقي انا الملك واقتل جو
يياسمين. بصدمه ودموع. انا حبيتك وانت كنت عاوز تقتل ابويا
مكانت. هب*له مش قولتلك مصدقتنيش ودلوقت بقا دورك عشان تموتي طالع خنجر 🗡وضربو في قلبها بس الجرح كان بعيد عن القلب بس فضلت تنزف وهو مشي وسابها
لحد ماجه ممجموعه من الشباب انقذوها
واخدوها المستشفي وعاملت عمليه وقعدت في العنايه ساعه ويوم مافاقت راحو الشباب دول ليها وسالوها هي مين قالت ليهم معرفش وبعد فتره خرجت من المستشفى واخدوها معاهم وبقت من فريقهم لانها بتعرف في التكنولوجيا المتطوره وبقت هيا معاهم وبتساعدهم
باااااااك
ياسمين. ها شوفت انت اقد اي غبي مش انا
مكانت. وهو بيلفظ اخر انفاسه . يارتني كنت اتاكدت انك موتي ومات (ريحنا منو) لما مات كل القوة ال كان سريقها من اصحابها رجعت تاني ومن دمنهم قوة ياسمين
ياسمين قوتها رجعت تاني وهيا كانت قناصه
نور بصوت باكي. ياسمين
ياسمين. لفت لها وبدموع. نوري
جريت عليها وحضنتها
سليم. معقوله ليزا انتي ياسمين
ياسمين. اممممم اه انا
ادم. امال مقولتيش لينا لي
ياسمين. محبتش اعرضكم للخطر
سلمي. انتي هب*له دانتي اختنا
ميار. يعني انتي من ارماد ولا كان باين عليكي خالص
مايا. يعني كان باين عل نور
سليم. اه بس ال يركز
مازن. اه ياخويا سبنالك انت التركيز
سليم جري وراء مازن وال يضربه
والكل كان بيضحك عليهم
ماكس. سم سم وحشتيني ي بت
ياسمين. انت اكتر وحضنته
دانك. با حترام. اهلا بعودتك سمو الاميره
ياسمين. غمضت عين واحده. دانك صح
دانك ببتسمه اعجاب. صح
ياسمين. بمرح. خلاص متقوليش سمو الاميره قولي ياسمين
دانك. امرك سمو قطعتو ياسمين. سمو ها
دانك ضحك. امرك يا ياسمين
نوى انفصلت عن روز
ياسمين. روزي وحشتيني
روز طارت عنها ووقفت عل ايديها
دانك. اشمعنا انا ياست روز ال بتعضيني
ياسمين. روز مابتعضش ال الوحشين صح يا روزي
روز. هزت راسها بمعني. اه
ياسمين. شوف انت بقا مزعلها لي
نور. زعق ليها قبل كدا
ياسمين بغضب متصنع. نعم زعق لروزي
دانك بخوف. كانت هتتحرق فزعقت لها عشان تبعد بس ومن ساعه ماتشوفني تقوم عضاني
ياسمين. روزي نسمحو
روز هزت راسها لا
دانك. والنبي قولها تسمخني وانا مستاعد لاي حاجه
ياسمين. هات ليها اكل من افخم الانواع
دانك. زي ايه
ياسمين. شكولاته وشيبس وكولا وحلويات ونور كملت. بيرجر وبيتزا وووو
دانك. بس بس دا كلو روز ال عاوزه روز مش بتاكل الاكل دا
ياسمين. خلاص يبقي مش هتسمحك
دانك. خلاص امري لله ماشي بس الاكل دا كلو لروز بس هيا وياسمين اما نور لا
نور بغضب طفولي. هيا جات عليا يعني وجريت وراء
دانك. برضو مش هجبلك يا اوزعة
نور. وهيا بتجري وراء. ولله لموتك يا دانك 🐕
دانك وقع عل الارض من كتر الجري ونور قعدت فوقه وفضلت تضربو وتعضو ولله لخالي روز تعضك كمان روز تعالي عضي معايا
دانك. يابنت العضاضه اه الحقوني
اي يا اوزعه مابتكليش لحمه اه
الكل كانو بضحكو عليهم
دانك. سليم تعال شيل المتوحشه دي من عليا
سليم. بضحك. متوحشه نور عضيه اكتر
ماكس. بضحك. مينفعش كدا يا نور عضيه من ودانه
دانك. اه يا كلا*ب انتو بتولعوها اكتر
سلمي. نور دا بيقول عليهم كلا*ب خدي حقهم
نور وهيا مسكه ايده بين سنانها. ولله سامعهم وباخد حقهم
دانك. انتي مش شايفها دي واخده تالت ومتالت اه
ميار. يا جماعه حوشوها من عليه الواد مفيش فيه حطته سليمه
مايا. اه ولله يعني جسمه كله بقا احمر
ياسمين. بضحك. دا لو عملو كدا نور هتسيب دانك وتمسك فيهم
ادم ومازن رجعو بخوف. منها
دانك. خلاص يا اوزعه هجبلك معاهم
نور بغيظ. متقةلش اوزعه دي تاني يلا
دانك. خلاص يا معلمه نور مرضيه كدا
نور قامت من عليه ونفخت وعدلت هدومها وسابته ومشيت
الكل مشي وراحو البيت عند مالك
❤❤❤❤❤❤❤اذكروا الله ♥
في بيت مالك
❤❤❤❤❤❤للكاتبه. زهرة اللوتس الجزار ❤♥
كان جو عندهم لانهم سابو الاولاد وهما رجعو البيت
كانو بيتضحكو فجاء الكل انصدمو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى