روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء التاسع والعشرون

رواية الأسد الإمبراطور البارت التاسع والعشرون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة التاسعة والعشرون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤
بليل
❤❤❤❤❤
عند نور
❤❤❤❤
نور. جو لازم نعرف مين هما
جو. وهنعرف ازاي دول مابظهروش غير لما يكون في مشكله
نور بشر. احنا نعمل مشكله
جو. وهنعملها ازاي
دانك بشر. نعمل هجوم على الكليه بكرا واكيد هيظهروا
نور. بس ماحدش يناذي من الناس هما بس
جو. لازم احنا نكون موجودين في الكليه
دانك. انا ال هعمل الهجوم متخفوش
نور. بس وشك
دانك. ماتخفيش هلبس قناع
جو. يبقي اتفقنا
نور. دانك انت هتهجمني انا مش اي حد تاني
اوكي
جو. لي انتي
نور. عشان ابعد الشبهات عني
دانك. اوكي
❤❤❤❤❤❤
الصبح
❤❤❤
في الجامعه
❤❤❤
الشباب كانو في الكفتريا
جات عليهم سلمي وبعدها ميار
سلمي. هاي شباب
االشباب مردوش عليها
سلمي. مخمصني يعني
الشباب برضو مردوش
ميار. هاي يا جماعه وسلمت عليهم والشباب سلمو عليها
سلمي. اي دا يعني تسلمو عل ميار وانا لا
ادم. ماهي ميار لسانها مش مسحوب منها
ميار بعدم فهم. هو في ايه
مازن. الحلوه قالت لعمو مالك عل سهرنا بليل
ميار. بصدمه. ايييي وخالو عمل ايه
سليم. هد الدنيا فوق دماغنا ياختي
وهما بيتكلموا حصل الهجوم
دانك. كان لبس قناع ولبس غريب كدا ووكان بطلع بنفخ جليد وله ضوافر كبيره جدا
الكل جريو عشان يشوفوا في اي
نور عملت نفسها بتنقذ بنت ودانك نفخ عليها جليد وقعها
سلمي. نووورررر
سليم كان هيخلع النظاره بس مازن واقفو
سليم. اي لازم اوقفو هيموتها
مازن بهمس. مش هينفع احنا مش معانا اقنعتنا وسرنا هينكشف
ادم. مازن معاه حق
ميار. يعني هنسيبه كدا لازم نصرف
سليم. انا هعطلهم وانتو اتحركو
الكل. ماشى
سلمي. خلي بالك من نفسك
سليم. امممم
سليم. جري عل نور وقالها. انتي كويسه
دانك شال سليم بقوتهوراماه بعيد
سلمي برعب. سليييييم
وجربت عليه. انت كويس
سليم. اه
سلمي. راحت تساعد نور بس دانك حبسها في صندوق زجاجي
سليم. قام سلمي
سليم راح يضرب دانك من غير قوة وهو مش راضي يظهر قوته
دانك مسك سليم من رقبته وضوافروا علمت عل رقبت سليم وها يموته دانك لقاه نفسه بيطير من عل ااارض بسبب قوة مازن لانه قوي قوي
دانك رمه سليم في الارض
نور جريت عل سليم
نور. انت كويس
سليم. فقد الوعي
ميار ومازن كسروا الصندوق الزجاجي
ادم. كان هيفرتك دانك لانه كان شايل عمود من الارض وعاوز يموته بيه
دانك وهو واقع عل الارض. وادم ماسك العمود ويحطو في بطنو
دانك. بنهجان لانو لقا الضرب جايلو من كل مكان. انتو مين
ادم. فريق المهمات الخاصة
ال هيموتك
دانك. قدر يهرب لانه عمل دخان كتير ولما اختفاء الدخان كان هرب
ادم راح عند سليم وسلمي جريت عليه. سليم سليم رد عليا بدموع
نور. شكرت الفريق والفريق طارو
ادم ومازن وميار غيروا هدومهم بسبب الساعات ال في ايديهم لانها بتحولهم
وجهم جري وجو برضو جه عل نور
مازن. سليم مالو يا سلمي
سلمي بدموع. مش عارفه سولي رد عليا
ادم. مازن شيلو معايا خالينا نروح المستشفى
جو. انا هساعدكم
في شباب من الجامعه جهم وساعدوا ادم ومازن وجو في شيل سليم
وميار جابت العربيه ليهم حطو عل رجل سلمي وسلمي كانت بتعيط وخايف عليه
وراحو المستشفى
❤❤❤❤❤
في المستشفى
❤❤❤
الدكتور. عالج سليم ودمد جروحه وقال ليهم. هو كدا لانه نزف دم كتير وهو بس يرتاح ولما يخلص المحلول يقدر يخرج
سلمي. دكتور نقدر ندخله
دكتور. اه
الكل دخلو
سلمي. بدموع. حطت ايدها علي شعره وهو نايم. سولي قوم رد عليا يارتني كنت انا مش أنت
ميار. قربت منها وخضنتها. ياقلبي هو إن شاءلله هيقوم
ادم. راح عندها وحضنها. سلمي اهدي الدكتور طمنا وقال انه هو كويس
مازن كان واقف بيعيط
ميار. راحت لعندو. اهدي انت كمان
مازن. حضنها وهيا اتفجت من كدا
سليم. بدا يفوق. بتعب. اه
الكل جري عليه
سلمي. حبيبي انت كويس
سليم بتعب. انا فين
ادم. في المستشفى
سليم بتعب. انتو قالتو لل في في البيت
ادم. لا لسا
سليم. ماتقولوش حاجه متقلقهومش انا كويس
سلمي حضنته. يارتني انا يا قلبي
سليم. بعد الشر عليكي ياقلبي
مازن كان واقف بعيد وبيعيط
سليم. مالك واقف بعيد لي تعالي
مازن جري عليه وحضنه. انا اسف دا كلو بسببي
سليم. بسببك ازاي
مازن. انا ال قولتلك بلاش تستعمل قوتك انا اسف
سليم. يلا انت اهبل وبعدين في راجل بيعيط
سليم. انا عاوز اروح
ميار. الدكتور قال المحلول بس يخلص
المحلول خلص وسليم روح البيت
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند نور
❤❤❤❤
نور بصوت عالي. داننننك
دانك خرج. في ايه مالك متعصبه كدا لي
نور راحت مسكتو من هدومه. قولنا بلاش ناذي حد انت كنت هتموته في ايدك
دانك ببرود. مالك قلقنا عليه لي هو ال غبي
حد بيقف في وش الموت
نور ببتحذير. لو جرالو حاجه هموتك بايدي انت فاهم
جو كان واقف متابع الحوار وماتكلمش
نور مشيت
دانك. بغضب. هيا بتهددني عشان حتت بشري
جو. انت عارف ان مهمتنا الفريق مش اذيت الناس وسابه ومشي
راح عند نور
نور. كانت متعصبه جدا
جو. حبتيه
نور بصتلو. قصدك مين
جو. سليم
نور بتوتر. لا انا بس شفقانا عليه وبعدين هو خاطر بحياتو عشاني
جو. امممم ماشي
❤❤❤❤❤❤❤
الصبح
❤❤❤❤❤
كانت بدور عليه بعيونها او اي حد منهم بس ملقتش حد فيهم
رنت عل سلمي
❤❤❤❤❤
عند سليم كان بيلعب بالفون بتاعو
دخلت عليه منة
ساب الفون وانعدل في قعدتو
سليم. ماما
منة. بحب. عامل ايه حاسس بايه
سليم مسك ايدها وبسها. الحمدلله ياروح قلبي
منة. انت ال قلبي انا لما شفتك كدا انبارح كنت هموت
سليم. بحب. بعد الشر عليكي ياست الكل ربنا يخليكي ليا يارب
منة بست راسه. ويخليكم ليا يارب
سلمي. دخلت مليش في الحب جانب ولا ايه
سليم خدها في حضنه
فون سلمي رن وكانت نور
سلمي. الو
نور بتوتر. الو يا سلمي انا نور
سلمي. عارفه ياقلبي انا سجلتك عني
نور هو انتي ماجتيش انهارده ولا ايه ماشفتكيش انهارده يعني
سلمي. اه مجتش
نور. لي
سلمي. اصل سولي خرج من المستشفى انبارح بليل متاخر فاقلنا نكون معاه كلنا انهارده
نور. بتوتر. هو ك كويس
سلمي بضحك. هو تعبان قوي قوي بصراحه
نور بخوف. هو انا اق قدر اجاي اشوفه
سلمي بغمزه لسليم. اه ياقلبي تقدري هبعتلك رساله بالعنوان
نور. ماشي باي
سلمي. باي
منة. كنتي بتكلمي مين يابت
سلمي. نور
سليم لما سمع الاسم بصلها قوي
منة. نور مين
سلمي بغمزه. ام عيون خضر
وكانت عاوز تشوف سولي وبتقولي ينفع اجاي اشوفه وانا قولتلها تقدري
منة. طبعا تقدر
انا هروح اشوف الاكل متتعبش اخوكي ماشي
سلمي. دا في عيوني
منة مشيت
جه عليهم ادم ومازن وميار وقعدوا مع سليم وطبعا سلمي كانت قاعده معاه ومش عتقاه في حاله
مشيو ادم ومازن وميار بس سلمي فضلت معاه
نور. وصلت العنوان وهيا متوتره بشكل كبير
رنت الجرس وفتحت لها كيارا
كيارا. ببتسمه. عاوزه مين
نور. س سلمي
كيارا.. انتي صحبت سلمي
نور. اه
كيارا نادت عل سلمي وسلمي نزلت وسلمت عل نور وخدتها اوضت سليم
نور خبطت وسليم اذن لها
سليم كان بيلعب بفون ومرفعش عيون عن الفون
سليم كان بيحسبها سلمي. فقال من غير مايرفع عيونه
. عاوزه اي يازفته
نور. نعم
سليم رفع عيونه ودي كانت اول مره نوى تشوف عيونه من غير النظاره طبعا سليم كان لبي لينسز يحجب قوته بس مش للون عيونه
سليم. انا اسف بحسبك سلمي
نور بتوتر وعدلت شعرها وره ودانها. ولا يهمك
. عامل ايه
سليم. الحمدلله انتي عامله ايه
نور. الحمدلله
دخلت منة عليهم
منة. اهلا بيكي انتي نور صح
نور. اه يا طنط
منة. اعتبري البيت بيتك اي ياسولي مش تعزم صحبتك تشوفها تشرب اي
نور. ملوش داعي يا طنط
سليم. لا طبعا تشربي ايه
نور بكسوف. عصير برتقان لو سمحت
منة. من عيوني ومشيت وبعد شويه وصل البرتقان وفضلت هيا وسليم لوحدهم
سليم. هو لي هجمك انتي بذات مش حد غيرك
نور. بصدمه من تفكير سليم…..
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ياترا هي هتقول له اي
❤❤❤❤❤❤

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى