روايات

رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل السادس 6 بقلم نوران أحمد

رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل السادس 6 بقلم نوران أحمد

رواية اكرمني الله بعد صبر الجزء السادس

رواية اكرمني الله بعد صبر البارت السادس

رواية اكرمني الله بعد صبر الحلقة السادسة

الطرد وصل ومنة عمالة تترجم لحد ماتعبت وكانت الساعة 9مامتها رنت الو يماما
اي يمنة مجتيش ليه كان المفروض تيجي 7
معلش يماما عندي طرد لازم اترجمه النهارده
طب يحبيبتي ربنا معاكي وانا هخلي بابا يجي ياخدك بالعربية لما تخلصي
لا يماما انا هطلب اوبر
لا انا هخلي بابا يجي ياخدك
تمام يماما سلام عشان اخلص
سلام
الساعة 11منة خلصت االترجمة بتاعت الطرد وراحت لاحمد تدهولوه كان الموظفين كلهم مشيواا رنت ع باباها انه يجي
خبطت علي باب المكتب بتاع احمد سمعت امره ليها بالدخول
اتفضل يفندم الطرد اهو انا هروح بقي عشان عاوزه اتخمد
ماشي يمنة استني اوصلك متمشيش لوحدك دلوقتي
لا شكرا بابايا جاي ياخدني وفي حاجه عاوزاها من حضرتك
تمام انا هعتذرله وقال بتستغراب حاجة اي
ياريت والنبي اجي بكره 10مش 7
احنا هنهزر ولا اي ده شغلك مطلبتش حاجه زيادة منك
والنبي والنبي
خلاص خلاص دانتي زنانه. تعالي الساعة 9
تسلم يريس
سلااام بقي عشان بابا بيرن زمانوا جيه
طب تمام
نزلت لقت باباها مستنيها بره العربية
بابا حبيبي وحشتيني
وانت كمان يحبيبتي
السلام عليكم ورحمةالله انا احمد مدير منة انا. بعتذر عن التأخير
ولا يهمك يبني
عن اذنك احنا بقي
اتفضلوا
مشيوا ومنة نامت في العربيه
باباها صحاها وطلعوا الشقه وناموا
تاني يوم صحيت علي صوت المنبه قامت صلت الصبح ولبست هدومها وقامت صبحت علي مامتها وباباها
صباح الفل علي اجمل اب وام
صباح النور يحبيبتي ربنا يسعدك كده واشوفك فرحانه علطول
اقعدي افطري
اخدت خيار وقالت دانا يدوب الحق الاوبر مستني تحت من بدري علشان متاخرش سلاااامو
ربناا يسعدك يبنتي
نزلت ركبت اوبر ومشيت وصلت الشركة
ركبت الاسانسير
خبطت علي مكتب احمد ودخلت لقت احمد قاعد وبيتكلم في الفون وقفت وهو شاورلها تقعد
اثناء ما بيتكلم بتدخل بنوته جميلة صغيرة وبتقول بابيييي
بيقفل المكالمة وبيحضنها حبيبت بابي جيتوا امتي
لثه دايين انا وانكل مثطفي(للسه جايين انا وانكل مصطفي )
يحيااتييي اي القمر ده بنت حضرتك دي ياستاذ احمد
اه ليه مش باين
لا مش باين صراحة هي عسولة وكيوتة انما حضرتك بارد وهمجي وبتتعصب بسرعه وو
اطلعي برة دا كلوا فيا اومال بتشتغلي عندي ليه
اكل العيش مره ياستاذ احمد
ههه انت عثوله اوي انا حبتها اوي يبابي
والنبي انت اللي عثولة ي عثل انت
اي دا انت بتتريقي عليا
انا يختي مشوفتش جمال زي ده فا تلاقيني بقلدك
صحيح اومال فين مصطفي
استخبيت وجريت منو يبابي لسه هتكمل كلامها لقت الباب بيتفتح وبيقول بلهث احمد مشوفتش ساندرا
انا اهو يعمو ببراءة
وحياة ابوكي اه يبنت
مصطفي
خلاص يعم مكلمتش
جيتوا امتي
هستأذن انا ياستاذ احمد
اده سوري نسيت اعرفكو مصطفي اخويا وساندرا بنتي ودي منه مترجمة الشركة
اتشرفت
انا اكتر
عن اذنكم
اتفضلي
مشيت منه وتلاقي واحدة شبه خلت السنان بتسال علي مصطفي شاورولها علي مكتب احمد دخلت من غير متخبط والسكرتيرة مكنتش برة فمنه جريت وراها دخلت وقالت ازيك ياحمد ازيك ي صاصا وحشتني
انا لا صاصا ولا وحشتك انا خاطب وبحب خطبتني ابعدي عن اهلي بقي
لا لا سيبك من البت خطيبتك انا بحبك اكتر منها
كل ده ومنه بتضحك لان البنت شكلها بايخ اوي وساندرا بتضحك وشويه ولقوا حد بيقول
حلوة اوي ياستاذ مصطفي
والله لا استني افهمي
تمام
اتصدمت منه وقالت مش معقول هي……………..!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اكرمني الله بعد صبر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى