روايات

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الفصل الثاني 2 بقلم نوران هشام

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الفصل الثاني 2 بقلم نوران هشام

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الجزء الثاني

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته البارت الثاني

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الحلقة الثانية

وقفنا المرة الى فاتت لما انكتب كتب كتاب سليم وحور
المأذون مشي
سليم:يالا علشان هنروح قصرى
حور هزت راسها وطلعت هى وسليم وركبوا العربية ووصلوا القصر حور انبهرت بجمال القصر ودخلت جوا فكان أكثر اتساعا وفخامه ولقت رجل كبير ولكن هيبه وباين على وجهه الكرم والطيبه وقال لسليم مين ديه ياسليم
سليم:خراتى ياجدى
الجد(السويفى): بصدمة وقام وقف بتتجوز من ورااايا يا سلييييم
سليم:معلش يا جدى
الجد بالرغم من صدمته بس فرح من جواه لان ديه البنت الى هترجع سليم للاول واحسن
الجد(السويفى):تعالى يا بنتى متخافيش وفتح حضنه
حور راحت حضنته بهدوء حور والجد حسوا بإحساس غريب ولكن مبينوش بس الجد شك فى حاجه(يا ترا ايه الحاجه الى الجد شك فيها) الجد:اسمك ايه يا قمر
حور:ح حور
سليم كان واقف هيموت من الغيرة بس ميعرفش سببها وقال وهو طالع على السلم ورايااا على الجناااح
حور اتخضت وطلعت وراه بسرعة الجد ابتسم لانه حس بغيرة سليم
اول لما طلعوا سليم هبد الباب جامد وقال اناااااا داخل اخد شاور حور هزت راسها لكن لفت نظرها غرفة كانت كبيرة ومقفوله باللون الاسود جالها فضول تعرف ايه الى هنا فحاولت تفتحها وفعلا فتحتها دخلت واندهشت لما لاقيتها كلها عبارة عن كتب لفت نظرها كتاب خدته وابتدت تقرا فيه وكانت مندمجة مع الكتاب ومخدتش بالها من سليم اللى كان واقف وراها
سليم:بتعمليييييي اييييييه هنااااا
حور اتخضت :ا انا جالى ف فضو ل ا اعرف ايه الى هنا ا
وفجأة شهقت بخجل لما شافته عارى الصدر وعضلاته باينه وشعره بينقط مايه وكان شكله وسيم جدا
سليم:ايه ماحنا خلاص عارفين كل حاجة وابتسم بسخريه(كان قصده لما اغتصبها)
حور فهمت قصده وبدأت دموعها تنزل وحطت الكتاب وطلعت بهدوء ودخلت البلكونه تعيط وسليم راح غرفة الملابس ولبس بنطلون اسود قطنى عليه تيشرت ابيض يبرز عضلاته وطلع وخد اللاب توب وقعد يشتغل وبعد شويه حور طلعت من البلكونه ودخلت الحمام بهدوء وسليم مبصش عليها حور دخلت وبصت لنفسها فى المرايه وافتكرت الى حصل وكسرت المرايه وقالت ليييييييييييييييييييييييه
سليم اتخض من الصوت دخل الحمام وقال فى ايه لقاها على الارض منهارة والدم يسيل من ايديها قرب منها وقال ايه ديه
حور :انا بكرهك بكرهك بكرهكككككك انت الى ضيعت مستقبلى بكرهكككككككككككك
سليم ببرود:مش اكتر منى وطلع وكمل شغل
وبعد شويه حور طلعت وكانت لافه ايديها وراحت نامت على الكنبه بهدوء وسليم مبصش عليها وكمل شغل
——————————————-
ريتال كانت قلقانه جدا على حور وكانت عماله ترن عليها بس مش بترد(حور كان موبايلها فاصل) للاسف متعرفش الى حصل لحور قلقت اكتر وقررت تروح لحور استأذنت من عمر انها تروح تشوف حور ووافق ودخلت تلبس بسرعه ونزلت ركبت تاكسى وكان فى زحمة جامد ومحدش عارف يعدى
ريتال:لو سمحت بسرعة انا مستعجله
الراجل:والله يا بنتى الدنيا زحمه خالص
ريتال ادت للراجل فلوس وطلعت تجري لبيت حور وصلت بس للاسف وهيا طالعة اتكعبلت
ريتال:ااااااه يوووه هعمل ايه دلوقتى رجلى بتوجعنى
حاولت تقوم بس رجلها واجعاها جدا حاولت تانى وكانت بتعرج وبتتسند على الحيطه واخيرا وصلت شقة حور وفضلت تخبط كتير بس حور مش بترد للاسف متعرفش الى حصل لحور نزلت بسرعة وخدت تاكسي وطلعت على القسم
————————————————
فى Night club
صوت الكؤوس والضحك والبنات شبه العاريات ومناظر مقرفه
محمود كان بيشرب وعمال يحقد على سليم وليه الجد بيحب سليم بس وكان بيفكر فى فكرة يتخلص من سليم
فجأه جات عليه بنت بدلع وتلزيق
البنت: محمود بيه بنفسه هنا وضحكت بدلع ومسكت صدره بدلع وتلزيق
محمود:ايه يا مزة فاضيه دلوقتى وضحك
البنت: مسكت ايده وقالت طبعا يا حودة بيه وضحكت بدلع وطلعوا على الغرفة
“وفعلوا ما حرم الله به”
البارت التالت هينزل ١،١٢بليل
بقلم/نوران هشام
تعريف الشخصيات
البطل(سليم السويفى):من اغنى اغنياء العالم عنده شركات كتير اهله ماتوا فى حادثه هنعرف سببها مع الاحداث وجده السويفى بيه شعره غزير وناعم جدا ولونه اسود بشرته بيضة بس مش قوى لون عينيه بنى مديه على العسلى كده وعنده عضلات ورياضى بارد ومغرور جدا بيحب جده قوى وطيب معاه بس احزر منه عند الغضب ١٧٦سم ٢٩سنه
البطله(حور):بنت مرحة وجميلة وبتحب الضحك مامتها ماتت وهي بتولدها وباباها ميت وهيا عندها ١١سنه اعتمدت على نفسها لحد اما حققت حلم مامتها وبابها ودخلت كليه هندسه بس لها صديقه زى اختها بالظبط بس يا ترى الصداقه ديه هتم شعرها طويل وناعم لونه بني عينها لونها بنى فاتح بشرتها بيضه وجسدها ممشوق ومناسب مع طولها ١٥٠سم ٢٠سنه
صديق البكل(مراد الاسيوطى):عكس شخصيه سليم بيحب المرح والضحك بس عند الغضب بيمون عامل زى البركان شريك سليم فى الشركاتبس شغال ضابط مخابرات بيحب شغله جدا شعره غزير وناعم جدا ولونه بني عينه لونها زيتونى بيكره الجنس الاخر بسبب موت حبيبته ومراته (رغد)اخت سليم ومرات مراد بس للاسف ماتت وهنعرف السبب مع الاحداث وبردوا اهل مراد ميتين يلقب مراد بالافعى وخد ثاني اجمل رجل في العالم١٧٨سم٢٨سنه
صديقه البطله(ريتال):بنت مرحه وبتحب الضحك بتحب حور جدا وبتخاف عليها جدا شعرها قصير ولونه اسود بشرتها بيضه عينها خضراء بتحب اخوها لانه عوضها عن حنان الام والاب بعد موتهم ومرات اخوها بسبب انها بتعاملها كاختها وعيال اخوها وطبعا حور١٥٥سم٢٠سنه
الجد(السويفى): رجل هيبه بيحب جميع الناس وبيخافوا منه وكريم وطيب وبيحب حفيده جدا وبيخاف عليه٦٦سنه
اخو ريتال(عمر):بيحب ريتال جدا ومراته وزوجته واولاده٣٠سنه
مرات عمر(يمنى):بتحب جوزها واولادها وريتال طيبه ٢٦سنه
اولاد عمر ويمنى(جودى،جميله)ويمنى حامل في الشهر السادس في ولد
ابن عم سليم (محمود السويفى):بيكره سليم جدا وبيحقد عليه وبيدبر لموته علشان ياخد كل حاجة الجد مش بيحبه علشان عارف انه خبيث نسونجى وبيحب الشرب والسكر والبنات جدا بس للتسليه فقط العدو الاول
(عز الصياد):مثل محمود بالظبط وبيكره سليم كره العمى

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى