روايات

رواية اغتصبني اخي الفصل السابع 7 بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الفصل السابع 7 بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الجزء السابع

رواية اغتصبني اخي البارت السابع

رواية اغتصبني اخي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الحلقة السابعة

چيسي ركضت تجاهه وقالت بتذمر اتأخرت كده ليه

معلش ياحببتي مش هتتكرر بس اي الحلاوة دي قمرر

چيسي بخجل وانت كمان طالع حلوو

نظر لها بحب وقال عقبالنا ي چيسي

چيسي احمم ان شاء الله تعالي يلا ااعرفك ع اخواتي

ذهب معهاا

چيسي احمم شادية شهد عين ده

شادية بمقاطعه سي روميوو

ضحك الجميع ع مزحتها وتحمحم الشاب باحراج وخجل وضحك ايضا

چيسي فين سراج وتالا

احنا اهووو قالتها تالا

چيسي تعالي اعرفك ع خطيشيبي المستقبلي

اقدملكم عمرر

نظرت تالا الي ظهره بارتعاش ثم وقعت كوباية للعصير من يديها استدار لها بخضه

تالا كانت تنظر له بخضه تمسكت ف سرااج وكانت ترتعش وتنهار من حولها لاالالالالا ابعدوووه من هنا لالالالا

سراج بقلق تالا مالك ياحببتي

تصنم مكانه تشابه الاسماء ولكن هذه هذه ابنته اخته التي اعتدي عليها

عمر بصدمه تالاا اختي

كانت تهلوس غير واعيه تنظر له باحمرار عينيها تري ذلك الكابوس امامها هو اخاها الان امامها

اقترب منها بخطوات مثقلة وقال تالا

تالا بذعر ابعدوووه عني سراااج خدني من هنااا هوو ثم اغمي عليها

لويس جري عليها هو ومادلين والجميع ايضا

اقتربت چيسي من عمر بدموع ونظرت له باشمئزاز

عمر بتيه چيسي انا

چيسي بغضب انت خيوان قذر انا ازاى كنت معميه ف حبك انت اغتص*بت اختك انت وصحبك عارف عملت اي

عمر تجاهلها تجاهل الجميع اقترب من اخته يريد ان يضمها بحنان اخوي يريد ان يعوضها

سراج بقلق هاتو مياااه عين شوفيهاا نظر لعمر الذي اقترب منها بغضب كبير ولكن ليهدأ الان

سراج بغضب ابعد عنها ابعد وحياة امي لاندمك ياكل*ب

ترك تالا وقام يلكم عمر بشدة كان يلكمه ويضربه بعنف كلما تخيل انه لامس خاصته تالا كان يضرب ويبكي

عمر بغضب وانت ميييين بتضرب ليه كده

سرااااج دي مراااااتي يابن الكل*ب اللي لمستها دي مرااااتي

سيبو يسراج قالتها بضعف شديد

تالا انت كويسة احتضنتها روزا ومادلين

مادلين بغضب: كفيي لا اريد ان ابقي ابنتي هنا بعد الان سنغادر انجلترا لويس انهي هذه الزيجه لا اريدها فقط اريد سلامه تالا

تالا اهدأي مادلين وقفت بضعف ونظرت بكره شديد ال اخاها

تالا بسخريية: مكنتش متوقعه اشوفك كده واقول لجوزي يسيبك عارف انا هنتقم منك بس عايزاك تاخدني لامك في حساب نصفيه

عمر بدموع تالا انا سامحيني والنبي انا توبت والله حتي قتلت صحبي ده اانا ماما جالها شلل يتالا خلينا نرجع بيتنا انا اسف هعوضك ع كل حاجه كان يتكلم كثيرة ووبكاء شديد وتوسل

تالا ضحكت بدموع ضحكتت بشدة وقالت اسامحك ع ايه؟ انت دبحتني بس م اكتر يلا برة اطلع برة

برررره قالتها بصراخ ووجع

خرج بخزي وبكاء خرج. سريعا وركب سيارته وكان يسير بها بسرعه كبيرة يتذكر بما فعله باخته الوحيدة طيله حياتهم ولكنن بووووووووووم

*********

انتشر خبر حريق سيارتين ومات كل من بداخلها

الدكتور عمر عبدالرحمن سعيد الدالي ووشخصين اخرين تبذل الشرطة قصاري جهدها للتعرف عليهم

……….

نظرت تالا بصدمه للخبر هيا تمنت ولكن شعور صعب اخوها ابوها التاني يموت كده ه

تالا بانهيار انا حاسة اني في حلم ايوة انا ف حلم انا حد يضربني هصحي الاقي بابا وعمر وماما معايا وقاعدين سوا بناكل انا متأكدة اني في حلم وضحكت بسخرية

نزر لها سراج بألم ثم احتضنها ليهدئها

تالا سراج عارف عمر لما نجح في تالته ثانوي بابا جابله عربية لعبه قاله اعتبرها حقيقه لحد ماتيجي ليك الحقيقة بس بمجهودك انت عارف عمر كان بيجي من الجامعه يجبلي حاجات حلوة كنا بنلعب سوا انا ماما كانت صحبتي كانت تقولي انا بحبك اكتر من اخوكي الباير ده

بابا مات شهيد بس ماما واخويا قامو بدورهم اخويا كان بيحبني اوووي وكان بيعاملني ع اني بنتو م اختو بس لحد ماصاحب واحد كده من ساعتها اخويا اتغير اانا مكنتش اتمني كده كنت بقول من ورا قلبي ياخد موته وحشة بس انا مش قادرة اسامحه هو ربنا هيعاقبه يلا يتعاقب شوية هو انا ملحقتش اخد حقي كنت لسة هاخد حقي واصالحه انا شفت ده في عيونه شفت اخويا القديم شفت ابوياا بس انا مش قااادرة اسااامحه وبكت بشدة اااااااااااااااااهه يااااااااارب ياااااااارب

كانو ينظرو لها بألم ويبكون بينما شادية تأخد چيسي ف حضنها تهدئها فهيا احبته كثيرا ولكن…..

تالا مسحت دموعها وبصت لسراج وديني لماما عايزة اشوفها يلا يسراج

سراج بدموع طب اهدي اهدي بس

تالا يلاا زمان عمر وماما هناك هيلعبو كوتشينا من غيري يلاا بسرعه وبابا هييجي يكون جابلنا حاجه حلوة يلا يسراج

سراج شاور لعين تديها حقنه مهدأ وبالفعل. اعطتها ونامت بسلام وهي تهذي اخويا عمر القديم بابا ماما

نظر جاسم بألم لصديقه سراج الذي يبكي ربت ع كتفيه

لويس كان يضم مادلين وروزا ويبكون ع صغيرتهم

شهد بحزن عين شوفي چيسي مش راضية تتكلم بتعيط بس

عين حاجه صعبة اوي يشهد عليهم يلا ربنا يرحمنا جميعا

عدا اليوم بحزن شديد

تاني يوم استيقظت تالا زظلت تسمع خبر موت اخاها بلا مشاعر ثم لبست ملابسها وخرجت ركبت سيارتهاا ومشيت بسرعه كبيرة حتي وصلت الي وجههتها نظرت الي تلك البناءة هذه طفولتها هنا نظرت لتجد الجميع يلبسون اسود

طلعت بخطوات شبه مثقلة حتي وقفت امام الشقه لتجد نساء يولولون ويلبسون اسود

تالا كانت تنظر في اعين الجميع لم تجد والدتها

واحدة من السيدات انتي مين يبنتي بتبصي كده ليه

تالا فين مام.. فين ام عمر

تعالي يارحمه وديها لخالتك ام عمر ف الاوضه دي

تالا ذهبت ببطئ ودخلت الي الغرفه ثم نظرت لجليستها قالت استنيني برة انتي

الجليسة: انتي مين

تالا معرفه قديمه

تالا بنتي قالتها بضعف شديد

الجليسة بفرحه ست ام عمر اتكلمتي الحمدلله يارب

تالا اخرجي برة دلوقتي

الجليسة سرك باتع يابنتي بس هيا ببتقولك تالا هو انتي بنتهاا

تالا بزهق من تلك الثرثارة اطلعي برةة

خرجت الجليسة الثرثارة كما اسمتها تالا

تالا بسخرية البقاء لله راح اهوو ولادك راحو انت عارفه لو كنتي بس وقفتي جمبي زمان مكنش ده يبقي حالنا يام عمر

الام بدموع بنتي انا

تالا عمر قالي قبل مايمو*ت انك مبتتكلميش غريبة دي

الام سامحيني يبنتي

تالا مسكت يدها وتحدثت بدموع كان نفسي تحتويني وتحبني الغرباء خلوبالهم مني عنك جوزي ضرب عمر جامد لما عرف تعرفي ناس بتحميي كان نفسي الحماية دي تبقي منك انا اتعذبت اوي يامي عارفه يماما كنت بلاقيك تيجي ف حلمي تحضيني رجعيلي امي انا كل حاجه حلوة راحت عيلتي راحو كلهم انتي ليه مكنتيش سندي مكنتش حمايتي ليه خلتبني اتعذب كده عمر راح اللي كنت بتحميه راح كنت بتضحكي عليا وتقولي بتحبيني اكتر من عمر بس ده كلام ضحكتي عليا ليه وهمتيني بحبك ليه بس اناا انا بس كنت محتاجه احس بدعمك ليا انت مدعمتنيش وقتها انت غطيتي ع ابنك غطيتي عليه جرايمه انت بهدلتيني انت حبيتي عمر انت مبتتكلميش ليه يماما ماما ماما انتي كمان روحتي متموتيش رجعيلي امي اللي بتحبني رجعهاااالي بتموتتي ليييه دلوقتي يماما تجمع الكثير حول صراخها وطلبو الاسعاف ولكن ماتت وفارقت روحها

تالا بصراخ برضه بتحبيه اكتر مني مسخملتيش الم موت ابنك سبتيني تاني كان ممكن تعوضيني انتي بتحبيه اكتر مني انت كدااابة وتركتها وخرجت من هنا

***********””***””**********

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشت حياتي ف حزن لفترة كبيرة نوعا ما سراج كان معايا ف كل خطوة منكرش انه سرق قلبي وحياتي شادية وجاسم في صراع بسبب العقربه امه وفاتن بس ع مين شادية واقفلهم وعملنا فرح وچيسي قابلت واحد كانو زي القط والفار اتصادف انه ابن خالتها رجعها وسط عيلتها تانب الي اتحرمت منهم واتجوزته وعين مع جوزها وشهد مستنية الفرح اتكتب كتابها ع زميل ليها كويس جدا ومحترم وبيحبها اوي مكنتش غارفه افرح كعروسة بفتكر ذكريات الماضي اقترحت اني اروح لدكتور روحت فعلا وبحكيله حكايتي انا لحد دلوقتي مش عارفه انسي اه بدأت احاول النسيان بس مش هنسي الظلم ده ومش بإيدي ده حاجز اتمني اتخلص منه في يوم ااه صح روزا حبت زميل ليها واتخطبت اسمه جان من انجلترا بيحبها اوي بس لويس بيغير عليها دايما يحازل يطفشه بس جان بيحبها وبيصد حماه ومادلين واقفة ف صف جان الام كالعادة بس هيا بتحبنا انا وروزا واللي يجي علينا تاكله بسنانها وتوريلو الويل

تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصبني اخي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى