روايات

رواية اغتصبني اخي الفصل الرابع 4 بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الفصل الرابع 4 بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الجزء الرابع

رواية اغتصبني اخي البارت الرابع

رواية اغتصبني اخي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الحلقة الرابعة

كانت تدخل الي منزلها بعد يوم شاق لتتفاجئ بـ لويس وابنته روزا وزوجته مادلين يصيحون.. كل عام وانت بخير يافستق

تالا بفرحه: روزا وتجري لتحتضنها

روزا: ايه ياست انت ولا كأنك عندك اخت تسالي عليها

تالا بضحك وصدمه فهيا علمتها لغة الام: وحشتيني يالمضة

لويس بابتسامه: الن تسلمي علينا تالا

تالا بابتسامه ذهبت تحتضنه وقالت: لا يمكن هذا عمي لويس ربت لويس عليها بحنان لتتركه وتذهب تحتضن مادلين

مادلين ايتها المشاكسة الكبيرة اشتقت لكي

تالا بحب: انا ايضا مادلين اشتقت لكي اشتقت لكم جميعا

مادلين لا اريد ان اجلس ف البيت قد جئت مصر كأول زيارة لي اريد التنزه

تالا بفرحة هذا اجمل عيد ميلاد لي واحتضنت روزا مجددا

روزا: الكيك هتبرد كفاية احضاان بقاا الله

لويس: حسنا ربما اريد معرفة هذه اللغه

تالا: اثق انها تحدثكم بها

مادلين: طيلة اليوم حقا وضحكو بشدة وقضو يوما ممتعا ثم ذهبو الي غرفهم

روزا تالا استني عندي مصايب عايزة اخكيهالك

تالا بصدمه يالاهي طب يلا ياختي قدامي

بعد مرور بعض الوقت كانت روزا تثرثر بينما تالا تنام ع نفسها

روزا وبس ياستي قالي بحبك. ثم نظرت الي تالا لتجدها قد غطت ف نوم عميق

روزا بقرف: غيبوبة لسة زي مانتي كتك نيلة ثم احتضنتها ونامت

……………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثاني يوم

استيقظت تالا وجهزت نفسها وصحت روزا ايضا ونزلو

تالا: صباح الخير مادلين

مادلين صباح الخير تالا صباح الخير روزا

روزا بتثاؤب صباح الخير اين الطعام مادلين

مادلين: لويس يبدع ف الاكل الان

تالا وروزا بصو لبعض وضحكو لويس طباخ ممتاز

تالا افتتتحت له مطعما هنا فليبدع فيه

مادلين: سيفرح بهذا تالا

روزا: هاجي الشركه معاكي يتالا

تالا مش هروح انهاردة روزا هناخد لويس ومادلين وانتي افسحكم ف مصر

روزا بجد الله يسترك يبنتي

تالا انت مش من انجلترا خالص جاية من بولاق

روزا هاهاها خفة

مادلين بحدة ايمكنكم التحدث بلغه افهمها كما تعلمون لا افهم العربية

تالاا: بضحك كنت اقول لها لن اذهب الي الشركه اليوم سأخذكم ونتجول ف مصر كتير واري عم لويس المطعم والفنادق

مادلين: اريد تعلم لغتكم تالا

روزا بس كده عنيااا هعلمهالك ع اصولها

تالا بضحك: بلاااااااش انتي

روزا بس سيبيلي نفسك اسبوع نعلمهالك وهخليكي تردحي كمان

مادلين بضحك من تعبيرات روزا لا افهم عليك ةلكن انت مضحكه

تالاةضحكت ايضا

لويس بفرحه الهذه العائلة السعيدة اخبراني ع مااذا تضحكون

تالا. لويس بنيت فنادق زمطاعم لك هنا لتبدع ف طعامك

لويس بفرحه ورقصة هندية غريبة هذااا خبر الموسم ابنتي

روزا ااااه لهذه الرائحة الشهية

مادلين انا حقا جعت هيا لنأكل

وأكلو بسعادة ثم غيرو ملابسهم وذهبو ف سيارة تالا

…………………………………………..

مش معقول كده انا قلتلكم ايه اول لما المدير يدخل تقومو وانا كمدرسة لغه عربية تكلموني لغه فصحي عربي مش كده

فيه اي يابلة ماحنا قلناله جود مورنينج وقصدنا بالحروف العربية

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انت هتفرسني ليه

ابلة انا عندي حكاية عايزة احكيها

بت انت اسكتي جماعه متغلبونيش معاكم بقا انا هقعد اعيط والله

ابلة انت عيوطة اوي

بس يابت يام لسانين انتي

ابلة ابلة محمود باس*ني

باااا اي يختي اي ياروميوو مالك

محمود بهيام خدها كان محمر يابلة حلوة اوي

ابلة شادية ابلة شادية تقي عورتني هنا

بسسسسسسسسسس بقااا زهقتتت ياست العرىبجية تقي قصي ضوافر الجموسة

ابلة ابلة

ايه التهريج دهه بصوت زعيق

شادية بخبث اتفضل ياأستاذ حمزة استلم الفصل ده انا استقلت

وخرجت من الفصل بلا من المدرسة كلها

شادية بقرف كان مالي ومال التدريس حاجه تقرف يلا يكلاب حمزة معاكم كانت تحدث نفسها الي ان وجدت سيارة امامها

افندم

مش عايزة تحني بقا ولا اي

بقولك ايه ياجاسم امشي من وشي بدل ماعيط واصوت هنا

جاسم بضحك طب اركبي اركبي تالت مدرسة الشهرده تسيبيها

شادية بزهق ده حاجه تخنق والله وركبت سيارته

جاسم: عايز اتجوزك بقا زهقتت

شادية تتجوزني ليه وابقا زوجة تانية انت اهبل يجاسم

جاسم: هطلقها يشادية انت عارفه انه غصب عني

شادية جاسم بقولك اي فكك مني انا مقروفة خلقة

جاسم: شادية اعملى حسابك كتب كتابنا يوم الجمعه

شادية عند امك يجاسم عارف امك العقربة دي عندهااا

جاسم: لمي لسااانك وانا مش باخد رأيك

شادية عند امك برضه بقولك اي اقف هنا غزل البنات عايزة منو

جاسم الجميل يأمر وانا انفذ

شادية بقرف بقولك بطل كلام زي ده بيكلكع معدتي

جاسم بقرف بيكلكع….!!! كتك القرف

شادية انزل هاتلي غزل بنات يلا بحبو

جاسم نزل من العربية بعد مابصلها بقرف جبلها كتير وجه زصلها لحد البيت

جاسم: شادية..

شادية بابتسامه لفت وقالت ينعم

جاسم: بحبك

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شادية روح لمراتك يجاسم

جاسم: مانت هتبقي مراتي كمان يومين المهم عازمك ع العشا بليل هاا

شادية عند ام ترتر مادام كلمه عند امك بتزعلك ومش جاية العشا

جاسم هستناكي 7 بليل باي يامزتي

شادية ناظرته بحب بعدما رحل: غلس بس بحبك وطلعت الي شقتها لتدخل لتجد الدنيا هدوء وستغربت من هءا ثم سمعت همس طفيف ذهبت وسمعت شئ خطير

تفتكري نشرحه الاول ولا ايه..!

لاء خليه يلعبلنا الاول ف شعرنا ويعلمنا الطبخ

انت غبية انت وهيا تفتكري نشوف فديوهات بيعملو ازاى من اللحمه منه لانشون اهو افيد لينا

بس ده خايف مننا اوووي ياعين هندبحه ازاى افرضي مات قبل مايتدبح

شادية بصدمه نهار اسود راجل ف بيتي عايزين يشرحوه چيسي جابت راجل. تاني ابحاث اي

شادية بصراخ اسمعي يابت منك ليها البيت ده طااااهر وهيفضل طول عمره طاهر فين الراجل دههه

فييين مخبينو فين

شهد وعين وچيسي اتخضو من شادية ومخبين الفار وراهم

شادية بحدة فين اللي انتو جبتوه هنا

شهد بتبص للفار تقوله اهرب قبل ماشادية تشوفك

شادية ببلاهة فار

چيسي غبية وطي صوتك ياشهد

شادية: انا سمعت صح فار؟

ضعو اصابعهم علي اذانهم من صريخ شادية ودخولها غرفتها وهيا تلقي ع مسامعهم ابشع الالفاظ بينما هم يضحكون بشدة عليها

شادية: هقت*لك بنتك ياعين هانم عشان تبقي تجيبي فار تاني يسلعوة ياحق*يرة ماهي ولم تدعها عين تكمل

عين بضحك: ماهي بنتك فارة اهي متعملو ابحاثكم عليهاا

………..

متنزلي يلا

جاسم مش نازلة بجد

جاسم: يلاا ياحبيبتي انا متأكد انك لابسة

عرفت منين ياأروبة انت

جاسم بقهقه: طب يلا انا واقف تحت العمارة عيب كده والله

شادية: انا نزلت اصلا يلاا

اوباا ع الحلاوة دي نطق بها جاسم

شادية بخجل: ميرسي

جاسم بلباقة اتفضلي اركبي يا برنسيس

شادية ركبت معاه العربية وكان مشغل اغنية لكاظم الساهر قولي بحبك

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قولي أحبك كي تزيد وسامتي فبغير حبكِ لا أكون جميلاً قولي أحبك كي تصير أصابعي وتُصبح جبهتي قنديلاً الآن قوليها.. قوليها ولا تترددي بعض الهوى لا يقبل التأجيل سأغير التقويم لو أحببتني أمحو فصولاً أو أضيف فصولا وسينتهي العصر القديم على يدي وأقيم عاصمة النساء بديلًا ملكٌ أنا لو تُصبحين حبيبتي أملو الشموس مراكبًا وخيولًا لا تخجلي مني فهذي فرصتي لأكون بين العاشقين رسولاً يصفها هذه الكلمات كان ينظر لها بعشق خالص بينما هيا خجلت بشدة ودت لو تبوح بحبها ولكن… لا تستطيع

جاسم: شادية

شادية بخجل: نعم يجاسم

جاسم: جبتلك فستان لكتب الكتاب وهنعمل حفلة صغيرة بس بالحبايب

كفاا يكفي هذا لا تستحمل بعد الان

شادية بانفعال:جاااسم لو سمحت قلتلك عمري ماهكون زوجة تانية

جاسم بغضب وانا قايلك ظروف جوازى يشادية هطلقها بس مش دلوقتي افهميني لو سمحتي انا محتاجك جمبي

شادية بهدوء انا جمبك لحد ماتطلقها لكن ابقا زوجة تانية لاء

جاسم بصلها بشرر وقال طب اعملي حسابك اني هتجوزك زي ماقلتلك واعلي مافي خيلك اركبيه

شادية بنفس الشر: يعني غصب مثلا

جاسم بمرح لو برضاكي هيبقي احلى ياقطاقيطو

شادبة بنفرزة جاااسم

جاسم اهلاا يانرفوووزة هانم انزلي يبت وصلنا

شادية بحنق نزلت وبصتله بغيظ دخلو المطعم

اتفضلي ياحبيبتي اترزعي المكان نور

شادية بغيظ اترزع معندكش دم

جاسم بصلها باستفزاز وسكت وقعد وطلبو عشا ليهم

اللهم صلي علي النبي جوز الكناريا هنا

سراج!! وقام سلم عليه وحضنه فهو شقيقه الروحي وابن خالته

شادية ازيك يسراج

سراج الحمدلله ياشادية اخبارك اي والبنات اخبارها اي

شادية كويسين الحمدلله

سراج خير مادام قبلتي عزومته يبقي وافقتي ع الفرح

شادية ده بعينك انت وهووو

جاسم بغيظ يبنت الحلوة اسكتي خالص

سراج بضحك كده اانا مطمن عليكي يشادية

شادية ضحكت ع ملامح جاسم

شادية بتقليد اهلاا بنرفووز باشاا

جاسم طب نلم الدور يحلوة بدل م اخلي وشك مكان قفاكي

سراج بيحسس ع قفا جاسم وقال جرب لو مستنغني عن قفاك ليقهقه وهما يضحكون

اتت الشرطه لهم ومسكو جاسم وسراج

سراج بغضب فيع اي ماسكينا كده ليه

الظابط مطلوب القبض عليكم حد مقدم عليكم شكوي

جاسم بتهمه اي سعاتك ومين اللي قدم

جاءه صوت من ورائهم اناااا

سراج بذهول تالاا!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصبني اخي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى