رواية اغتصبني اخي الفصل الثالث 3 بقلم هاجر
رواية اغتصبني اخي الجزء الثالث
رواية اغتصبني اخي البارت الثالث
رواية اغتصبني اخي الحلقة الثالثة
مش هتجيب اختك يعمر! مش وعدتني يبني ترجعها
عمر بحزن: حسونه مات يأمي ومعرفش وداها فين
خبطت ع صدرها وشهقت بعنف يلهوووي بنتي ضاااعت مني بنتي ضاااااعت
عمر بدموع: والله يأمي ماعرف عملت كده ازاى انا اسف بسس
الام بانهيار: انا صدقتك وخليتك تنقذ نفسك وتنقذها والاهم من كل ده سمعة باباك انا جيت علي بنتي عشانك ياعمر بس انا عملت كده ازاى…
عمر بخنقة ذهب لغرفته: يارب انا عارف اني ظلمتها بس دي كانت بنتي قبل متبقي اختي معرفش عملت كده ازاى اناا ازاى كده انا قرفان من نفسي اوي بس وعدد والله هصلح كل حاجه وهدور عليها كتير وهرجعك يتالا وجاله فون من صديقه
عمر بغضب: يابن ال**ب انت مش خدت الفلوس عايز ايه تاني بترن ليه
صديقه: بقولك اي متبقاش كده المهم حبيبتك صورها معايا فعايز فلوس تاني بدل مافضحهاا وياعيني برضه اختك معايا صور ليها
عمر بجفاء عايز كام
صديقه: 200الف جنيه يوصلولي دلوقتي
عمر هجيلك دلوقتي وخرج ع المطبخ اخد سكينة وخرج
الام بصراخ عمرررر راايح فين يااااعمر
عمر بصراخ ورحمه ابويا لاقتله وخرج سريعا
الام بانهيار: كل حاجه ضاعت وولادي ضاعو وظلت تبكي
*************
كانت تكح بعنف الرؤية مشوشة فاقت لتنظر حولها وجدت فتاة تنظر لها بتمعن لتصرخ فجأة الحوار مترجم
الفتاة بصراخ: ابي ابي استيقظت الفتاة يأبي
هرول الاب سريعا لغرفة ابنته ليري تلك الفتاة
الاب: كوب مياه ياعزيزتي
الفتاة الصغيرة: نعم أبي وذهبت تحضر المياه لابيها
تالا كانت بتكح والرجل ساعدها لتجلس براحه وشربت المياه
الاب لصغيرته: احضري بعض الطعام ياروزا
روزا: نعمم أبي سأحضره وخرجت تأتي بالطعام
تالا هديت شوية وتكلمت بضعف: انا فين مين
الاب لم يفهم شئ من لغتها: يبدو ان لغتك غريبة. لا افهم شئ من اين انتي
تالا بضعف: من مصر
الاب ويدعي لويس: مصررر وكيف
تالا انا سقطت في المياه هل انقذتني
لويس: نعم انقذتك وجئتك هنا الي انجلترا موطني
تالا بدهشة: انجلترا احيه
لويس: كنت في غيبوبة. لمدة اسبوعين
تالا اسبوعين…!!
جاءت روزا بالطعام
روزا: أبي الطعام
تالا ظلت تنظر لهم بقلق وتوتر وخوف بعض الشئ
لويس: هيا كلى طعامك ثم سنتحدث يابنتي وخرج
روزا ابي سأظل هنا معها
لويس: هيا عزيزتي لنتركها ترتاح
روزا بعبوس طفولي حسنا أبي
تالا بابتسامه لا بأس يمكنك المكوث هنا معي
لويس كما تشائي وخرج هوو
روزا بفرحه: هل يمكنك اللعب معي ومساعدتي في الواجبات وتفعلي لي تسريحه شعر جميلة
تالا باستغراب ماذااا
روزا بحزن اسفه لكن ليس لدي اصدقاء العب معهم وشعري ابي لا يفعله صحيح وأمي ليست موجودة هيا عند الرب وزوجة ابي اخاف منها كثيرا
تالا بحزن عليها: لا تحزني ساسرح لكي شعرك هيا نأكل سويا
تالا لنفسها: هو اي اللي حصل لحياتي….!!!
*********************
عند سراج والبنات
سراج بغضب:يعني اي مش لاقيينها بقالنا اسبوعين بندور عليها يجاسم
جاسم: وطي صوتك يسراج الزعيم هيسمعنا
سراج كان يتنفس عالياا بعنف: جاسم لازم الاقيها
جاسم بحزن ع صديقه: انساها يسراج الوطن اهم حاجه دلوقتي لازم نمسك الناس دي متنساش احنا في مهمه
سراج بحزن: عرفت حاجه عنها ليه باعوها
جاسم بكذب: لاء لسة معرفتش حاجه دلوقتي ركز ع مهمتنا البلد ف خطر
سراج اللواء فتحي طلب مني اعرف خطتهم الجاية
جاسم طب يلا روح للزعيم وحاول تعرف مين البوص والعقل المدبر لكل ده
سراج: اعععع عايز اعرفو يجاسم لسة حاصل انفجار ف القاهرة ناس كتير اوووي اختفت وناس تانية ماتت عايز اعرف اي هدفه من البنات
جاسم بتعقل: انا عندي وجهة نظر. انو بيحاول يموه عن الموضوع الحقيقي بالبنات دي هو بيشتغل اه ف الخطف وتجارة الاعضاء بس فيه موضوع تاني كبير ورا
سراج بلهفة: ايوة صح وجهة نظرك نعتبرها صح الانفجار اللي حصل في القاهرة بيؤدي لحرب هما عايزين يحتلو؟
جاسم ممكن برضه وبيحاولو يخدعونا
سراج بغضب يبقا للراس الكبيرة من مصر
جاسم: سراج يمكن يكون عارف تحركاتنا
سراج بخبث ومالووو نلعب علي المكشوف يلا نروح الزعيم
جاسم استني البنات ودتهم مكان امن صح
سراج: اهاا هما عند كريستين هما هيفضلو هنا كريسيتين بتعملهم ورقهم
جاسم: ليه منزلتهمش مصر
سراج بررود لو نزلو مصر هيحصل شوشرة وازاى رجعو وساعتها هنأكدلهم اننا بنخونهم
جاسم بتفهمم هممممم طب يلا
…………………………………………
عند كريستين
كريستين بضحك: انتي بجد فظيعه شادية
شادية: لاء بجد بتتكلمي عربي ازاى كده
كريستين: والله بجد انا عشت في مصر كتير
چيسي: تفتكرو تالا عايشة
شادية بحزن: البت دي صعبانة اوي علياا بس ان شاء الله تكون بخير
عين ببكاء: انا خايفة اوي واحتضنتها شهد وبكت معها
كريستين بحزن: متقلقوش انا معاكم وسراج بيدور علي تالا مش هيسيبها
چيسي بخنقة مش هتكون بخير تالا ماتت وعلياء ماتت الدور علي مين فينا
شادية بس ياچيسي اسكتي انا حاسة ان تالا بخير
…….
عند تالا….
You are unique in all your style.
– أنتِ مميزة بكل أناقتك
روزا بحزن: ولكن لا احد يحبني تالا
تالا بحنان انا احبك روزا
روزا لا تتركينا تالا حسنا
تالا حسنا عزيزتى هياا لا تبكي حسنا
روزا احبك تالا هييييييه
لويس: مهذه الضحكه روزا تبدين سعيدة عزيزتي
روزا: ابي تالا تحبني ولن تتركني وستلعب معي ايضا
لويس حسنا ياصغيرتي اذهبي اريد ان اتحدث مع تالا
روزا حسنا ابي وذهبت
لويس: هيا ياصغيرة ما حكايتك
تالا شكرا لك علي انقاذي سيد
لويس: لا داعي للشكر ابنتي وادعي لويس
تالا ابتسمت وقالت حسنا انا والدتي واخي باعوني لشخص ما ويريد ان اعمل ف ملهي ليل*ي ففضلت المو*ت ع ذلك
لويس بدهشة ماذا بحق السماء
تالا بحزن اسفه هل يمكنني المكوث هنا بضعت ايام لحين اري مايمكنني فعله
لويس: لا عزيزتي يمكنك المكوث دائما فصغيرتي احبتك حقا
تالا بحزن من لطافة هذا الرجل وابنته ثم قالت بهمس ولكن مسموع هل يمكن للغرباء ان يكونو لطفاء عن الاقربون
لويس بضحك: نعم عزيزتي فلتحمدي الله ع ذلك
تالا الحمدلله
لويس سأذهب لعملي وزوجتي ستعود مساء اليوم وذهب
تالا بدموع: ياااارب رحمتك بيا انا تعبت الهمني الصبر يارب… ناس غريبة عني كويسة معايا يارب انا اول مرة احتاج بابا اووي البنت دي باباها معاها بس انااا مش معايا واخويا الي اعتبرته ابويااا عند هذه اللحظة بكت بشدة
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصبني اخي)