رواية اغتصبني اخي الفصل الأول 1 بقلم هاجر
رواية اغتصبني اخي الجزء الأول
رواية اغتصبني اخي البارت الأول
رواية اغتصبني اخي الحلقة الأولى
💚💚💚💚💚
بقولك ابنك اغتصب*نيي ابنك اللي هو اخويا تقوليلي نستر عليه وعليا؟؟!
الام ببكاء طب وانا اعمل ايه يعني حقك عليا يابنتي بس هنوديه السجن ونفضح نفسنا بعد العمر ده ده يتالا
تالا بعدم تصديق: انت مستوعبة بتقولي ايه بقولك ابنك وصحبه اغتصب**وني قتلوني يماما قتلو**ني وتقوليلي اعمل ايه
الام: يبنتي هعملك عملية وترجعي بنت بس بلاش اخوكي يروح مني مش هستحمل فضيحه
تالا ببكاء يستي ياريت كان ينفع اموت نفسي انا بس مش هخسر آخرتي عشانكم ياااريت الانتحا*ر كان حلال
تالا!! اناا
تالا بسخرية اهلاا باخويا المحترم ابن ابويا وامييي اهلا باللي اغتصب*ني اييه فين صحبك جبت الفديوهات ياراااجل
عمر: تالا انا اسف معرفش عملت كده ازاى صدقيني بس كل حاجه هتتصلح هصلح كل حاجه انت تلبسي ودلوقتي تيجي معايا هديكي لواحد وهاخد فلوس ادفعهم لصحبي ده واخد الفديوهات مش ناقص فضايح
تالا بصراااخ هتبيعني يعني براااافو هتصلح غلطك بغلط اكبر شوفي ابنك الراااجل
الام بعتاب وطي صوتك بتالا عيب كده
تالا بدموع اوطي صوتي تمام يماما اوطيه بس صرخه قلبي هتعرفي تهديه هتعرفي انت مستوعبة ابنك بيقولي ايه مستوعبة المصيبة ولسة بيقول ع اللي عمل فيا كده معاه صحبه؟! صاحبه يماما
الام: يبنتي عشان خاطري وافقي علي عرض اخوكي ابوكي الشهيد عايزة تفضحيه بعد العمر ده كله يتالا ابوكي ميستحقش كده يبنتي
تالا بسخرية والله ابويا ميستحقش زوجه وابن زيكم كده حسبي الله ونعم الوكيل فيكم حسبي الله ونعم الوكيل فيكم انت خسارة فيكي الامومه وانت معرفش ازاى سموك راجل في بطاقتك اصلا
عمر بحدة تالااا احترمي نفسك مكنتش وااعي ومكنش قصدي اعمل ايه بحاول اتصرف عشان منتفضحش
تالا ربنا يفضحك دنيا واخرة يشيخ حسبي الله ونعم الوكيل فيك خصيمه ليكم يوم القيامه وربنا هيجبلي حقي في الدنيا وفي الاخرة عمري مهسامحكم ودخلت اوضتها تبكي مؤلم هذا الشعور…!
تالا: يارب انا كنت بسمع عن اخ بيغ*تصب اخته بس حكايات معرفش انها حقيقة فعلا وموجودة يارب ليه تحصل معايا انا انا تعبانة قلبي موجوع اوي يارب هو هيبعني عشان ياخد فلوس وياخد الفديوهات وميتفضحش هو بس انا مش مهم عادي ليهم يارب انت شايف ظلمهم ليا شايفهم يارب انا عايزة حقي وكلتك امري ياااارب هاتلي حقي وارحمني من العذاب ده بابا ملوش ذنب فعلا نلوث اسم الشهيد عشان غلطه اخويا عملها معايا انا هقوم البس يااارب تولي امري يارب انا محتاجاك يااااارب
انت كلمت ربنا وناديته بكل حرقة قلب وبكلك بتطلب من ربنا انه يجبلك حقك ربنا عادل حقك هيجيلك بس الصبر
خرجت تالا بعد وقت بوجهها الشاحب وعيناها الحمراء اقترب منها عمر يمسك يدها ابتعدت عنه بهلع وخوف
تالا بصراخ متقربليش ابعد عنييي
عمر: اسف يلا امشي متخافيش هرجعك تاني بس اخلص من الفديوهات
تالا متتعبش نغسك مش عايزة ارجع عشان لو رجعت هقت*لك صدقني
اقتربت الام لتحضنها
تالا متقربيش برضه انا مستحقرة نفسي انك أمي اصلا ياريت اقدر اغيرك بس كل اللي اقولهولك ربنا يسامحك
الام ببكاء وقلة حيلة يبنتي والله مش بإيدي حاجه حقك عليا
تالا بجفاء انا نازلة يلا عشان تبيعني
تنهد عمر بحزن ونزل ورائها
…….
انهارت في البكاء عند هذه النقطه
الدكتور بحزن عليها: اهدي يبشمهندسة تالا تحبي تكملي ولا نقف لحد هنا
تالا ببكاء هستيري لاء هكمل انا تعبت من العذاب ده بعد منزلنا وروحنا عند الراجل ده وباعني واخد فلوس
عمر بحزن تالا هرجعك والله متقلقيش بس انقذ نفسي
تالا بسخرية: روح يلا انقذ نفسك ومتمثلش علي نفسك الزعل
عمر بأسف عارف انك مش طيقاني بس والله هصلح كل حاجه
جه الراجل اللي اشتراها واتكلم بغضب مكفاااية يلاا يلا يبت قدامي علي العربية
تالا بصدمه: انت بعتني لمين؟؟
الراجل ويدعي حسونه: هيكون باعك لمين يختي لياا انا
تالا بدموع عمرر مين دهه
عمر بتهرب ده تاجر بيشتري بنات متخفيش هيحافظ عليكي
حسونه بسخرية مش خدت تمنها ينجم يلا امشي بقا
تالا بصراخ سبني انت ماسكني كده ليه
حسونه بغضب متعليش صوتك ياروح امك ده انا مشتريكي
تالاا حسبي الله ونعم الوكيل فيكو ربنا ينتقم منكم وشدها زي الجموسة اجبرها تركب العربية (اللي بابها كبير اووي معرفش اسمها اي)
تالا بصت للبنات اللي معاها وخافت اووي وفضلت تبكي
اقتربت منها فتاة وربتت علي كتفها وقالت لعله خير
تالا ببكاء ونعم بالله بس انا في اللحظة دي بتمني المو*ت
شادية: متبكيش بس بالله مفيش حاجه تستاهل دموعك
تالا ببكي علي حالي علي حظي ببكي اني ضعيفه
شادية بدموع تأثرت بحالها وقالت انا هحاول اهرب تهربي معايا
بعض الفتيات تجمعت وقالت احنا معاكي يشادية هنهرب
تالا بأمل وانا معاكي انا عايزة اهرب
شادية: اي اللي خلاكي تبيعي نفسك
تالا بسخرية اهلي باعو*ني عشان الفلوس
شادية بسخرية زي حالاتي يعني يلاا ربنا يتولانا
احدي الفتيات وتدعي چيسي: بنات هنهرب من حسونه ده ازاى انا مش عايزة اشتغل عا**رة
تالا بصدمه عا**رة.؟! ايه
شادية حسونه بيشتري البنات ويشغلنا في كبار*يه
تالا بدموع وصدمه لنفسها حتي ياعمر لتالت مرة بتغلط حسبي الله فيك حسبي الله
شادية: هنهرب منو محدش هيروح المكان الزفت ده
تالا بدموع بالله هنهرب ازاى انا حاسة اني مخنوقة اوي في المكان ده
چيسي لاقيتها بنات اصرخوو وانتي يتالا مثلي انو اغمي عليكي بسرعه
حسونه بضجر من صوت البنات وقف العربية ونزل فتح الباب
حسونه بغضب جري اي يبت منك ليها بتصوتو ليه
خافت چيسي من منظر الرجال خلفو وقالت فيه بنت هنا بتروح مننا وقاطعه النفس وشاورت ع تالا
حسونه بغضب لاااء البت دي حلوة هتنفعنا لازم تعيش
شادية انا كنت في تمريض هقدر اساعدها بس لازم اخرجها برة في الهواا
حسونه بسرعه يبتت مستنية ايه فوقهالي عايزها وبص لرجالته هروح اريح في العربية شوية عنيكم عليهم سامعين
وراح قعد قدام ف العربية مغمض العينين
شادية غمزت لچيسي وخرجو تالا برة
بصت چيسي حواليها لقو نفسهم في حته مقطوعه خالص بس فيه بحر قدامهم ع بعد اميال
بتحاول تفوق تالا بتهمس ليها متصحيش هااا
شادية چيسي اطلبي مياه من النسوا*ن دي وشاورت لرجالة حسونه
چيسي بخبث عنياا وراحت ليهم ومعاها بنتين عين وشهد
عين: كابتن معكش مياه عشان نفوق البت دي
احد الرجال مفيش مياااه هنا ولخصوو في ام الليلة دي
چيسي طب ينفع نروح بيها للمياه الي هناك دي
احد الرجال بزهق لخصوو بس بسرعه عشان نمشي قبل ما الليل يليل وشاور لاربعه من الرجالة تعالو معايا والباقي خليكم هنا
شافت شادية مسد*س في العربية من ورا اتسحبت جمب العربية واخدته ورمتو لشهد وهمست ليها اقتلي اللي هنا وخليكي هنا هااا
شهد فهمتها وقالت تمام
عين وچيسي وشادية سندو تالا لحد البحر والخمس رجال وراهم بالاسلحه بتاعتهم
عند شهد مسكت المسدس بارتعاش وبصت للبنت التانية علياء وقالتلها: انا خايفه اووي
علياء بسس دي احلى حاجه هاتي المسدس ده بس عايزين اربع مسدسات مسدسين ليا ومسدسين ليكي عشان نقتلهم اسرع بدل مايقتلونا
شهد بقولك خايفه اامسك واحد تقوليلي اتنين
علياء اتغلبي ع خوفك بدل مانموت احنا
شهد فيه بندقية ومسدسات هنا ف العربية
علياء هجذب انتباههم وانتي هاتي الاسلحه دي
شهد مااشي يلا
علياء كانت تطلع في العربية راحت واقعه وصرخت
علياء ااااه رجلي ااه
احد الرجال مالك يبت مش عارفه تطلعي عدل
علياء انا قصيرة مش شايف ياعديم النظر وفعلا جذبت انتباه الست رجال امامها
شهد جابت اسلحه وخبتهم وبصت لعلياء غمزتلها
علياء بتبصو ع ايه هصوت وانادي حسونه اقوله وقعتوني وانتو عارفينو
نظر لها الرجال باحتقار ولفو يتسامرو قليلا
شهد واحد اتنين تلاته
علياء يلا وان تو ثري وبدأت يضربو نار عليهم بسرعه شديدة
شهد كانت تضرب بغباء مغمضة العين خائفه
علياء ببلاهة شهد كنتي بتضربي في دماغ واحد بقالك خمس دقايق
شهد ببلاهة بجد احيه لازم اتدرب ع المسدس ده كويس
علياء بخوف شهددد بصي وراكي
……….
عند جيسي وشادية وتالا وعين
جيسي بقولكم يرجالة الرحلة مطولة وانتو عرقانين انزلو المياه لحد مانفوق البت دي
احد الرجال بحدة خلصي يبت منك ليها
شادية طلعت مسدس وحطته ع راس تالا وقالت: نزلو اسلحتكم بدل منقتلها وحسونه يقتلكم
احد الرحال بغضب نزلى يبت السلاح ده بدل مافجره فيكي
شادية عملت طلقة ف الهواء وقالت انا مجنونه ارمو الاسلحه دي
نزل الرجال اسلحتهم وقال احد منهم
يلا يشاطرة نزلى السلاح ده
شادية جيسي هاتي الاسلحه دي هنا وانتو ابعدوو ابعدوو يلااا
ابتعدو قليلا كي لا يصيب الفتاة اللي معها اي مكروه فسيدهم سيقضي عليهم حتماا
لقطت چيسي الاسلحه واعطتهم لشادية وتالا فاقت
الرجل بغضب البت فاايقة يرجالة هاتولي العيال دي
جيسي ضربته ع مقدمه دماغه بالرصاص
تالا بفرحه واو بتنشني صح
شادية مش وقتو اثناء خدي واقت*لي الواد ده
تالا بخوف ولكن مر امامها مشهد اغتصا*بها من اخيها تخيلت الواقف امامها اخاها ضربته بالرصاص كثيرا وكانت تبكي بعنف شديد وتقول يارب تتعذب ياعمر في الاخرة ياااارب ياعمر ياااارب
يلا بينا يبنات يلا يتالا نروح للباقي ونهرب كده خلصنا من الرجالة دي وراحو عند باقي البنات ولكن هناك صدمه
صديقتهم مذبو*حه امامهم علياء والمسدس ع راس شهد
شادية بصدمه علياء
حسونه اطلعي يبت منك ليها العربية دي بدل ماقتل صحبتكم اللي في ايدي
چيسي ببكاء علياااااء قوومي
تالا بصدمه هيا ادبح*ت كده ازاى انا اتمنيت للحظة ابقا مكانها.!
ودوت رصاصة تصيب ذراع شادية لتصرخ الفتيات
…….
كفاية يبشمهندسة خلينا نقف لحد هنا؟
تالا بتمسح دموعها وقالت تمام بشكر حضرتك يادكتور الجلسة الجاية اكمل لحضرتك وخرجت ركبت سيارتها ووصلت لقبر عائلتها
تالا قدام قبر مامتها بقسوة محطتكيش مع بابا متستهاليش انت لوحدك مع ابنك انا اخدت حقي منكم في الدنيا ومستينة الاخرة هاخدو تاني انتو موتو وانا لسة نار قلبي مبردش علي اللي عملتوه فيا اتمني ياخويا انك بتتعذب جدا ف القبر اااه بتجيلي تعيط ف الحلم تقولي سامحيني….. عمري مهسامحك..!
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصبني اخي)