رواية اغتصاب ملاك الفصل الرابع 4 بقلم نورهان قطب
رواية اغتصاب ملاك الجزء الرابع
رواية اغتصاب ملاك البارت الرابع
رواية اغتصاب ملاك الحلقة الرابعة
لو ممشيتش من هنااااا انا هصوت والم عليك الخلج اطلع برااااااا
انا مصدجت لجيتك وتجوليلي اطلع بره
ألقى كلماته وهو يقترب منها
انت اييييه يا اخي مش مكفيك اللي انت عملته فيا عايز اي منيييي
يعني جايلك من الصعيد وتجوليلي عايز ايه مني عايزك طبعااا
اقسم بالله يا باسم لوديك في دا*هيه
بتتجة نحو تليفونها لتتصل بهدى ولكن سرعان ما امسكها باسم وحاولت أن تفلت يدها منه فنجحت في هذا واخدت المزهريه ووجهتها نحوه
لو مبعدتش عني انااااا هقت*لك فاااااهم
واقتربت منه وهو يرجع بظهره اللي الخلف
اطلع براااا والا هق*تلك برااااااا
يعني مش عايزه تيجي تشوفي ابوكي اللي بيم*وت في المستشفى
قال كلماته وهو يقترب منها ورجعت هي بظهرها الي الخلف وقالت في صد*مه
ايييه انت كداب
استغل صدمت*ها وبحركه سريعه أخذ منها المزهريه وألقى بها بعيدا ففاقت ملاك من شرودها على صوت كسر المزهريه فاقترب منها أكثر
طبعا كداب عايزك بقا تتخيلي الفرح هيكون عامل ازاي
فصرخت به وهي تقول بانهيار
انت واااااحد مجنووووون ومريييييض
ألقت كلماتها وهي تبعده عنها ولكن لا فائده فهو اقوى واكبر منها بكثير وسرعان ما اخرج من جيبه بخاخه تحتوي على منوم فرشه عليها ثم غفت وانزل بها وهي محملة على زراعيه وأخذها الي مكان مه*جور وبعد قليل اتتت هدى الي المنزل ومعها خالد رأت الباب مفتوح فدق قلبها خوفا فتحركت بخطوات سريعه داخل المنزل وقالت في خوف
ملاك ملاك انتي فين ملاااااك
بحثت عنها في المنزل ولم تلقى لها أثر
هتكون راحت فين دي ملهاش حد هنا
اتصلي بيها كده
اتصلت هدى على ملاك ولكن سمعت صوت رنين هاتف
ده تليفون ملاك انا خايفه عليها اوي ليكون باسم عرف بمكانها
لا أن شاء الله لا
امال هتكون راحت فين
انتي حاطه كاميرات صح
ايوه تعالى بسرعه نشوف
رأت ملاك ما في الكاميرات فرات أن شخص أخذ ملاك في سيارته
اكيد هو
احنا لازم نعمل محضر
بس ده لازم يعدي أربعة وعشرين ساعه
طيب تعالي ندور عليها
يلاا
في المكان المه*جور
اي المكان ده انت جايبني فييين
متخافيش كلها ليلة واخدك بيتي مكان احلى من ده
ده بعدك ده الج*تل عندي اهون من اني اتجوزك مش كفايه ي اخي اللي انت عملته في انت جلبك اي حجر
انت اللي وصلتيني لده انتي اللي رفضتيني
انا اللي وصلت لاكده جصدك تجول انك اصلا واحد حقيي*يير
عندما سمع باسم هذه الكلمه نزل عليها بضربة على وجهها
ااااه
اقترب منها بسرة وكأنه تحول
انا اسف يا ملاك انتي اللي اضترتيني اعمل أكده
لا جصدك أن مش عايز حد يجولك حجيجتك
ملاااك متخلنيش اعمل حاجه مش هتعجبك
ههه اكتر من اللي عملته معتقدش
المهم فرحنا بكره فاهمه تركها وذهب خارج المكان بأكمله بعد ما أوصى رجاله على ملاك وعند هدى
بقولك اي انا هروح اب*لغ وخلاص اهو نكون خدنا احتياطتنا
ذهبو ليبلغو بخطف ملاك قالوا لهم سيتحركوا بالبحث عنها في الغد وهذا ما توقعوه وفي الصباح لم تنام ملاك طوال الليل كانت تفكر في طريقة للهروب فسرعان ما نادت على أحد الحرس
بجولك انا جعانه جوي
طيب هنجبلك تاكلي
أتى الحارس بالاكل
خدي
طيب فكني عشان اعرف اكل
فك الحارس يدها وذهب ليقف على الباب ففكت رجلها من الحبل دون أن يأخذ الحارس بالة ورأت ملاك حديده كبيره فسرعان ما اخذتها بسرعه وضر*بت الحارس على رأسه فوقع فورا على الارض ممسكا رأسه
يا لهوي لأكون جتل*ته انا لازم اهرب بسرعه جبل ما حد يشوفني
اخذت معها الحديده وكانت تمشي بحرس وكلما رأت حارس ضر*بته على رأسه حتى تخلصت منهم وخرجت من المكان المه*جور وكانت خائفه من المكان كثيرا
يا ترى انتي فين يا ملاك وانتي هوصل لهدى
ظلت تمشي كثيرا حتى رأت ظباط في المكان فذهب مسرعا إليهم
لو سمحتو انا ضايعه هنا ومش عارفه انا فين
نظروا الي الصوره التي توجد معهم
انتي ملاك عباس
ايوه
ده في بلاغ متقدم انك مخطوفه تعالي معانا
ذهبت ملاك معهم وسألوها عن الخاطف فقالت إن باسم قد خطفها واغتص*بها من قبل وكان يريد أن يتزوجها غصبا فسرعان ما اتو به وسألوه وبالطبع أنكر كل شئ ولكن عرضوا ملاك على الطب الشرعي ليثبت هذا فأثبت أنها اغتص*بت فعرضوه بعد أيام المحاكمه بتهمة الاغت*صاب وأخذ مؤ*بد مثلما كانت هدى تتوقع ووصل هذا الخبر الي والد ملاك فاتجه الي القاهره وذهب إلى ملاك وتأسف لها وهي سامحته وطلب منها أن تعود ولكن قالت انها تريد أن تبقى مع هدى لفتره فوافق وعاشت سعيده بعدما أخذ باسم عقا*به
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب ملاك)