روايات

رواية اغتصاب غير حقيقي الفصل الثامن 8 بقلم دعاء صلاح

رواية اغتصاب غير حقيقي الفصل الثامن 8 بقلم دعاء صلاح

رواية اغتصاب غير حقيقي الجزء الثامن

رواية اغتصاب غير حقيقي البارت الثامن

اغتصاب غير حقيقي
اغتصاب غير حقيقي

رواية اغتصاب غير حقيقي الحلقة الثامنة

عشق بغضب: هي الحقاره وصلت بيكي انك كمان تتهمي مالك بجريمه زاي دي مش كفايه الي عملتيه ف ابوه
ادهم بهمس: هو انت عملتها ايه علشان متصدقش عنك كل ده
مالك بستغراب: والله ولا عرف
احلام بضيق: انا بقول الحقيقه علفكره
عشق بسخريه : ليه من امتا الحربيق بتقول الحقيقه
احلام. بغضب: ادهم سامع
هم: احم ممكن تهدو بقا
عشق بضيق: شوفت قالت ايه علي صحبك دي اتجنت
احلام بتحدي:تمام تعالي نعمل تحليل Dna
ادهم بهمس: ماتدخل بقا يامفضوح البت هتفضحك
مالك بضيق: احم احمم
ادهم بغضب: نعمممم
مالك: اقول ايه طيب
ادهم بغيظ: اسكتتتت اسكتتتت
ادهم قام ومسك ايد احلام وقالها:تعالي معايا لحظه
عشق بغضب: نعم
ادهم تجاهلها وخد احلام وطلع وعشق وقفت مصدومه
مالك: عشق
عشق بغضب: نفسي اكسر الباب دلوقتي واجيب ادهم ده من شعرو
مالك: وانتي مضايقه من ايه مش جوازكم جواز عادي
عشق بصتلو بضيق وقالت: اه اكيد يعني المهم انا اسفه علي الحربوقه دي قالتلو
مالك بابتسامه: لا عادي
عشق بصت علي الباب وقالت بغيره: هيكونو بيقولو ايه
مالك بخبث: خدها وراح علي البيت اكيد
عشق بصدمه: نعممممم
مالك بضحك: اكدب عليكي يعني
عشق بغضب: بعني انا بتخان دلوقتي
مالك بضحك: اه
عشق قربت منو وقعدت علي سرير وكتمت غظها وقالت: طيب لما يجي بس..
_______________________________________
*ادهم خد احلام وراحو الكافيه الي ف المستشفي
ادهم: احلام عايز اسالك سؤال هو انتي بتحبيني
احلام بسخريه: يسلام وانت متعرفش ولا ايه انا بحبك من زمان اوي
ادهم: اومال ليه اذيتي مالك
احلام بتوتر: انا اقسم بالله ابدا ولا قربت منو
ادهم بضيق: للاسف محدش غيرك يقدر يعمل كدا
احلام: انا الي خليتك تمضي علي املاك بابا وبعتها لي ماةك كنت عايزاه يبعد شويه علشان اقدر اقرب منك بس اقسم بلله من سعتها ولا قربت منو… وحياتك عندي
ادهم ابتسم بخبث وقال:علفكره كنت عارف ان ممكن غيرتك وحقدك توصلك انك تعملي بس حكايه الاملاك دي بس متأذيش حد
احلام بحزن:ادهم انت عمرك ما حسيت بيا انا طول السنين دي كلها بحاول اقرب بس انت لا ولا حاسس انا
ادهم قطعها وقالها: تجوزيني
احلام بصدمه: ها
ادهم: دلوقتي
احلام: نعم
ادهم ابتسم وقال:تجوزيني دلوقتي
احلام: الي هو ازاي يعني مش فاهمه
ادهم: لالا انا مبحبش الزوجه الغبيه
ادهم جاي يقوم بس احلام مسكت ايدو بسعاده وقالت:موافقه
ادهم بص علي ايدها وابتسم بحزن… ده كان الحل الوحيد الي هيخلي عشق تكرهو وكمان شاف ان احلام تستاهل انو يلعب بمشاعرها.شاف الكدب ف عنيها وبقا واثق انها فعلا هي الي عملت كل ده وهي الي اذت مالك
ادهم:يبقا قومي…
احلام بسعاده: يلا……
_________________________________________
*في صباح يوم جديد *
*ف اوضه مالك صحي من نوم ولقه هاجر نايمه علي الكرسي الي جبو وعشق علي الكنبا ابتسم لما افتكر ان عشق فضلت تستنا ادهم طول اليل ولما تعبت نامت….
مالك: عشق
عشق مردتش
مالك: هاااجر
هاجر مردتش
مالك بصوت عالي:اصحووو
هاجر وعشق صحو مخضوضين
عشق: لا اله لا لله مالك
هاجر: هو في حد يصحي حد كدا
عشق: الهي تنشك ف زورك يابعيد
مااك بغضب: نعم
عشق: بهزر ياملوكتي مالك
هاجر بضحك: ملوكتي
مالك بص لي هاجر وقال: عجبك الاسم يختي
هاجر: يس
فجاه الباب خبط
مالك:ادخل
ادهم واحلام دخلو وعشق اول ماشافت ادهم جريت عليه وقالت بضيق:كل ده كنت فين يااستاذ
ادهمّ تجاهلها وهي قالت بصوت عالي: متخلنيش افقد اعصابي
احلام رفعت ايدها ف وش عشق وقالت: شايفه الخاتم ده
عشق بصت علي الخاتم وقالت: مالو
ادهم ببرود: مش تبركي لي احلام
عشق بضيق: علي ايه
احلام بخبث: علي لقب مدام ادهم عزيز
عشق بصتلها بصدمه… وبعدين بصت لي ادهم والصمت كان سيد الموقف
عشق رجعت خطوتين لي ورا وغمضت عنيها بوجع كانت حاسه ان قلبها هيقف…..
ادهم كان قلقان عليها مكنش متخيل انها ممكن تزعل كدا
مالك قطع الصمت وقال: عشق
عشق فتحت عنيها وبصت لي ادهم…….
عشق راحت قعدت علي الكنبا وده صدمهم كلهم مستغربين من ردت فعلها مزعقتش ولا حتي اتكلمت ف الموضوع….
عشق مسكت تلفونها وادهم قعد جمب صحبو علي سرير والصمت فضل بينهم وبعدين قطع الصمت صوت رساله جايه من تلفون ادهم…. ادهم فتح التلفون لقها رساله من عشق بص عليها لقها بصه علي التلفون ادهم قرا الرساله
(تعرف انك اتسرعت احلام مش ليقه عليك خالص بس خلي بالك انا مش هستغنا عن حقي)
ادهم كتب:( وايه هو حقك وبعدين ايه ردت الفعل دي مكنتش متوقعها)
عشق كتبت ( انت حقي)
ادهم ابتسم وبعدين جتلو رساله تانيه (مفكرني هزعق واقولك طلقني لا ده شغل الستات الهبله انا هلففك كعب داير ياادهم وهندمك انك اتجوزتها)
ادهم كتبت بسخريه ( ايه هتعذبيني مثلا😒)
عشق كتبت:( لا كلو بلحب يادومتي ❤)
عشق قفلت التلفون وابتسمت حست نفسها انها قادره تشيل المسؤوليه وانهل تستحمل اي وجع ولي شجعها اكتر نظرات ادهم لاحلام كانت نظرات عادية مفهاش اي حب……
وفجاه الكل سمع صوت تلفونتهم وكل اتبعتلو رساله.وكل فتح تلفونو ولقو فيديو مبعوت من مجهول الكل فتح الفيديو
هاجر حطت ايدها علي بوقها وقالت بصدمه: مش معقول
احلام ابتسمت بخبث وقالت: يعني انا طلعت صح
اما ادهم ومالك بصو لبعض بتوتر وبعدين بصو لعشق الي كانت لسا بتشوف الفيديو
ادهم قرب منها وخد منها التلفون
عشق بصتلو بدموع وقالت: هات تلفون
ادهم: لا
عشق قربت منو وحاولت تاخد التلفون وقالت بصريخ: هاااات التلفون بقاااا
ادهم رمه التلفون ف الارض وكسرو وعشق قعدت علي الارض وهي بتعيط وقالت بدموع: كسرتو ليه ايه مش عايزني اشوف شرفي ضاع ازاي
ادهم نزل لي مستواها ومسك وشها وهي عياطها زاد وحضنتو…..
هاجر بصت لي مالك لقت عينو بدمع انصدمت اول مره تشوفو كدا
اما عشق عيطها بدأ يهده وادهم استغرب بص عليها لقها فاقده الواعي….. ولابسها مليان دم
هاجر بصدمه: ادهم الحق بسرعه.تلقي البيبي نزل ….وهنعرف بعدين

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب غير حقيقي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى