رواية اغتصاب غير حقيقي الفصل الأول 1 بقلم دعاء صلاح
رواية اغتصاب غير حقيقي الجزء الأول
رواية اغتصاب غير حقيقي البارت الأول
رواية اغتصاب غير حقيقي الحلقة الأولى
الظابط: ها ياحبيبتي عايزه ايه
البنت بجمود: عايزه ارفع قضية اغتصاب وقضية نسب اتنين ف واحد يعني
الظابط بصدمه: بلاش هزار ياعشق
البنت بصتلو وقالت بكل شجاعه: انا مش بهزر يااياد انا حامل
اياد بغضب: انتي جايه تقولي لي خطيبك انك حامل انتي اتهبلتي
البنت غمضت عنيها بحزن وبعدين فتحت عنيها وقالت: اياد انا عارفه انك مصدوم بس انا مبقتش قادره اشيل السر ده لوحدي وبذات ان فرحنا قرب انا ميهمنيش تقول عني ايه اصلا كدا كدا انا ميته من جوا وعارفه ان ربنا عارف ان الي حصل ده انا ماليش ذنب فيه
اياد بصوت عالي: انتي بتقولي ايه انتي بتخون
عشق قامت وحطت ايدها علي بوق اياد وقالت بدموع: انا بحبك مستحيل اخونك هو الي اغتصبني وجايه ارفع عليه قضيه ونفسي انت تمسكها وتجبلي حقي منو
اياد شال ايدها بغضب: هو مين
عشق بدموع: يوم ليلة رأس السنه…
فلاش باك 💙
عشق كانت ف الرديو وكانت بتقدم برنامجها الاطفالي
عشق بابتسامه: كل سنه وانتو طيبين يارب السنه الجديده تبقا خير عليكم بحبكم
عشق شالت السماعه من علي ودنها ومسكت تلفونها وتصلت علي اياد ورد
عشق بمرح: ايه ياسي السيد مش هتيجي تاخد امينه بقا
اياد بضحك: انا سي سيد ياعشق
عشق بضحك: اعملك ايه مانت نفس عصبيتو يااخي دانت مش بتخليني اخرج الي وانا معاك
اياد بحب: بخاف عليكي ياامينه
عشق بأبتسامه: ماشي ياروح امينه ها هتيجي امتا
اياد: قدامي ربع ساعه خليكي ف الاستوديو تمام متخرجيش
عشق: عولم وينفذ
اياد بابتسامة : يلا سلام
عشق: سلام
عشق قفلت التلفون وابتسمت بسعاده وقالت: ربنا يخليك ليا يااياد انا ماليش غيرك اصلا…..
فجاه دخل عليها حازم
حازم بسخريه: ربنا يخليك ليا يااياد انا ماليش غيرك اومال انا روحت فين ياروح امك
عشق بضحك: انت اخويا وصحبي وصديقي
حازم: ورحمة المكسيكي احم اسكتي انتي هتبوظيلي اخلاقي بلمهرجانات بتاعتك دي
عشق بضحك: المهم هتروح لي خطيبتك
حازم: اه يختي ولازم اجبلها هديه
عشق بصت علي ساعتها وقالت بصدمه: الساعه 11 يابني فاضل ساعه علي سنه الجديده وانت قاعدلي ولسا مجبتش هديه هو انت بخيل ياض
حازم: يسلام لا طبعا بس والله مفضتش
عشق بابتسامة: حازم لازم تحسس خطيبتك انك بتحبها ومهتم بيها صح ولا ايه مش انت بتحبها
حازم بتوتر: ها اه المهم قومي يلا اوصلك ف طريقي
عشق: لا اياد جاي
حازم: طب خلي بالك من نفسك ومتخرجيش غير لما يجي
حازم جاي يقوم بس وقفتو عشق وقالت: انت مش خاطب صح ياحازم
حازم بصلها بصدمه وهي ابتسمت وقالت: ليه قولتلي كدا بقالك سنه تقولي انك خاطب وحتي مورتنيش صورتها وعمرك ما قولتلي تعالي اتعرفي عليها
حازم بضيق: من سنه لما جيتي القناه هنا كنتي لوحدك مش بتكلمي حد وبتصدي الناس قولت يمكن خايفه منهم ف قولت اني خاطب علشان تطمنيلي وتعرفي اني مش غرضي وحش
عشق بهدوء: اوع تفكر ان احنا بقينا صحاب علشان انت خاطب كل الحكايه اني مكنتش لقيه حد شبهي حد اثق فيه ولما قبلتك حسيتك شبهي علطول الصداقه بتقلب حب وانا مكنتش عايزه كدا ياحازم انا ياتيمه كنت محتاجه اخ والحمدالله ربناا رزقني بيك واطمنت ان صداقتنا دي مش هتقلب حب
حازم بخبث: انا من نحيتي انتي اختي ومحرما عليا معرفش انتي من نحيتك ايه عايزه تغيري الوضع غيريه انا دايس في اي حاجه
عشق بضحك: لا يااخويا انا بحب اياد
حازم ابتسم وقام باس راسها وقال: ربنا يخليكم لبعض وانا اخوكي وعلطول جمبك بس انا عارف ان اياد مش بيحبني
عشق بحزن: معلش بس انا قولتلو انك اخويا مستحل اسمحلو يزعلك
حازم: ياحبيبتي انا قاعد علي قلب الي خلفوه
عشق بضحك: قلب الي خلفوه….. امشي ياحازم يلا
حازم: ماشي ياصحبي سلام وخلي بالك من نفسك
حازم مشي وعشق ابتسمت كانت بتحب حازم جدا بتحس انو اخوها وابوها اتمنت ان ربنا يخليه ف حياتها…..
_______________________________________
ف مكان تاني ف قصر مالك مهران كان عامل حفلة رأس السنه وكان فيه مجموعه من ناس واقفين قدام ترابيزة قوماى ومالك كان بيلعب قومار وفي كل جوله كان بيكسب ورغم صوت الاغاني الي كان عالي بس سمع صوت العربيه الي وقفت قدام القصر بتاعو
مالك بهمس: واخيرا وصلت تعاللي….
اما قدام القصر نزل من العربيه ادهم عزير ودخل القصر بكل هدوء ولفت كل الانظار ليه وكل الي كانو موجودين كانو بيبصو عليه
ادهم بسخريه: ايه هتخدولي صوره
مالك شااولهم علشان يقفلو الاغاني وبعدين قام ووقف قدام ادهم
مالك: البنات بيبصولك علشان انت مز وده عارفينو اما الرجاله بقا مستغرابين انت جاي هنا تعمل ايه
ادهم ببرود: جاي اصفي حساب قديم بنا
مالك بسخريه: اظن مراتك مكنتش تهمك اوي لدرجه انك عايز تنتقم مني علشانها
ادهم بخبث: مراتي تغور ف داهيه تخدها انا جاي علشان حاجه تانيه
مالك ضحك وقال: مش قادر تصدق انها خانتك معايا سوري ياادهم انت مكنتش مالي عنيها
ادهم ابتسم وبعدين بص علي مرات مالك وقرب منها وهي بصتلو بتوتر وبعدين حط ايدو علي وسطها وقربها منو
مالك بغضب: انت بتعمل ايه
ادهم بخبث: انت كمان مراتك مكنتش مالي عنيها لانها خانتك معايا
مالك مسك ادهم من هدومو بغضب وقال: انت بتقول ايه ادهم طلع تلفونو وشغل فيديو واده لي مالك وقال بسخريه: سوري يامالك انت مش مالي عين مراتك
مالك بص علي الفيديو بصدمه وشاف خيانة مراتو ليه وبعدين ادهم خد منو تلفون وقال : اشوفك بقا ف السنه الجديده ياصحبي
ادهم مشي بكل ثقه وابتسم بفخر قدر يرجع حقوو وبعدين ركب عربيتو وتحرك…. كان فرحان انو قدر يهزم صاحب عمرو… مالك وادهم كانو ف الجامعه سوا بس تفكير كل واحد فيهم كان مختلف و كل واحد مشي ف طريق لوحدو وتفرقو وكل واحد كان بيشتغل علشان يثبت لتاني انو احسن منو لغيت لما بقو من اكبر رجال الاعمال وبقت الغيره والحقد مليه قلوبهم…..
ادهمّ وهو ماشي ف طريق بدأت الدنيا تمطر
ادهم بسخريه: دي دموع مالك بعد ما علمت عليه
وبعدين انصدم من البنت الي كانت واقفه من بعيد وعماله تشاورو…. ادهم قرب منها بعربيتو ووقف العربيه والبنت جريت علي شباك بتاعو
عشق: لوسمحت ممكن تخدني ف طريقك
ادهم بص علي عشق من فوقها لتحتها لقها لابسه فستان وبسبب المطر هدومها اتبلت وبقت لازقه علي جسمها
ادهمّ بخبث: اكيد
عشق بسعاده: انا مش عارفه اقولك ايه بجد شكرا
عشق ركبت العربيه وادهم اتحرك وعشق مسكت تلفونها وكتبت رساله لي اياد ( اياد متخفش عليا انا ركبت عربيه انت بقا متخرجش من القسم الجو صعب وانا لولا انهم قفلو الاستوديو كنت قعدت هناك)
اما ادهم كان قاعد بيراقبها وعشق بصتلو وابتسمت وقالت: شكرا ليك مش عارفه اقولك ايه
ادهم بصلها وقال ببرود: مبحبش الشكر الكتير ده عادي معملتش حاجه
عشق ابتسمت وسكتت
ادهم: اسمي ادهم عزيز
عشق: وانا اسمي عشق
ادهم ببرود: اهلا
عشق مكنتش مركزه لدرجه انها مركزتش علي نظارات ادهم ليها وبعدين ادهم وقف العربيه وقال: هعمل معاكي اتفاق والصراحه انتي عجبتيني
عشق بصدمه: نعم
ادهم بخبث: مفيش اجمل من الجو ده وهعمل معاكي اتفاق اديلك ١٠٠ الف جنيه ايه رايك
عشق بغضب: انت بتقول ايه انت مفكرني مين.
ادهم بسخريه: واحده ماشيه بليل الساعه ١١ ونص تقريبا ووقفت عربيه وركبت معا راجل معانها متعرفهوش تبقا البنت دي اسمها ايه فتاة لي
عشق قطعتو بغضب: انت انسان قليل الادب ومش محترم انا مش كدا
عشق فتحت باب العربيه وطلعت من العربيه بسرعه وادهم ايتسم بخبث وقال: كدا او مش كدا ف انتي عجبتيني ومش هسيبك
ادهم طلع من العربيه بتعتو وجري وراها وبعدين مسكها من ايدها وقال: اهدي كدا بقا
عشق بصتلو بدموع وقالت: والله انا مش كدا ارجوك سبني
ادهم بخبث: مش مهم
عشق بصتلو بغصب وقالت: بقولك ايه اوع تفكرني خايفه منك اقسم بلله اصوت والم عليك الناس
ادهم بضحك: ناس مين ياماما انتي مش شايفه ان الطريق مقطوع ومفيش عربيه عدت ومش بس كدا مين هيطلع ف المطره دي يعني متحاوليش كدا كدا هتكون دخلتك انهارده ياعروسه
عشق بصت حواليها بخوف وبعدين بصت لي ادهم لقتو بيقرب منها
عشق زقت ادهم بأيدها وجريت
ادهم بصوت عالي: مش هتقدري تهربي مني
عشق فضلت تجري علي طريق وهي بتعيط وبصت جمبها لقت ببيت بعيد عنها بشويه قرارت انها تستخبا ورا البيت…… عشق جريت لغيت لما وصلت البيت وستخبت وراه وفضلت تراقبت ادهم لقتو واقف علي الطريق وبيبص حواليه وبعدين بص علي البيت وعشق استخبت.. وبعد دقيقه بصت علي ادهم لقتو اختفا ابتسمت براحه
عشق: الحمدالله شكلو….
عشق مكملتش الجمله ولقت حد مسكها من وسطها وغرس حقنه ف رقبتها….. وبعدين فقدت الواعييي…
________________________________________
*ف صباح يوم جديد وسنه جديده *
عشق فتحت عنيها بتعب وبصت علي سقف البيت … لقت السقف محروق قامت مخضوضه… وصرخت لما لقت نفسها ف اوضه مهجوره بصت علي لبسها الي مقطوع وفيه دم و قالت بصريخ: مستحيللللل……..
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب غير حقيقي)