رواية اغتصاب بالقوه الفصل السادس 6 بقلم هديل المعداوي
رواية اغتصاب بالقوه الجزء السادس
رواية اغتصاب بالقوه البارت السادس
رواية اغتصاب بالقوه الحلقة السادسة
امل بصدمه فضلت واقفه و فاتحه بوقها من غير كلام
غاده كل سنه وانتي طيبه ي موله
امل بصدمه هاااا
غاده بضحك ايه ي بنتي الصدمه دي
سيف طلع و كان لابس طربوش و زماره في بوقها و عمل صوت بيها بعدها شالها كل سنه و انتي طيبه ي موله و طرقع بلونه فوقها كانت مليانه شيكولاته
امل بسعاده هو انهارده عيد ميلادي
غاده خبطتها علي راسها بلطف انها اول صفقه في الشركه ي غبيه
امل بتنهيد انا اللي غبيه عاملين حفله عيد ميلاد و تقولي اول صفقه و تركتها و ذهبت الي مكتبها بغضب
سيف رمي الطربوش بغضب بقي انا سيف الالفي البس طربوش و في الاخر تعمل كده
غاده بحزن انا اسفه ي سيف بيه هي بس كانت مديقه انها و حازم سابو بعض حبيت افرحها
سيف بسعاده هي و حازم سابو بعض
غاده بإستغراب من هذا السعاده التي لم يقدر علي تخبأتها اه
سيف طب سلام سلام دلوقتي و تركها و غادر
غاده ده ايه ده بس ي ربي هتشل منهم و غادرت في طريقها الي الجامعه
امل حازم فقد كتب استقالته و ذهب إلي امل ليقدمها لها
حازم السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اتفضلي ي انسه امل الاستقاله اهي
امل و عليكم السلام ورحمه الله وبركاته حازم ارجوك اسمعني
حازم لو سمحتي ي انسه امل اقبلي الاستقالة
امل مش انت علي طول بتفرق بين الشغل و حياتنا ليه دلوقتي بدخلهم في بعض
حازم امل انا هرتاح كده و هم ليغادر و لكن اوقفته كلمات امل
امل بدموع مش بحبه ي حازم مش بحبه انا مش عارفه حقيقه مشاعري انا متلخبطه اوي و مش عارفه انا عايزه ايه بس انا محتاجه ليك جنبي خلينا زي الاخوات علي الاقل انا مليش غيرك انت سندي
حازم و قد مزق قلبه دموعها و كلامها اخذ الاستقالة و مزقها اعتبري انك مشوفتيش حاجه
امل بضحك وسط دموعها بجد
حازم بضحك ليخفف عنها اهو انا مشكلتي قلبي الطيب ده
امل ههههه طيب اوييي
في شركه سيف
سيف دخل بسعاده من هذا الخبر الجميل و ظل يحادث نفسه
سيف انا ليه مبسوط كده انت خاطب انت كده بتخون هايدي فوق بقي بلاش الوهم ده هي مش بتحبك بس انا بحبها اااه ي رب ازرع حبي في قلبها او شيل حبها من قلبي
قطع تفكيره هايدي
هايدي سيف انا بفكر نخلي فرحنا الشهر الجاي ايه رايك في الفستان ده
سيف بإستغراب انتي قررتي موعد الفرح و بتفرجني علي الفستان كمان
هايدي بلاش رخامه بقي احنا كده كده هنتجوز يبقي ليه التاخير بتكون نفسك هههه شوف الفستان بقي
سيف قام وقف بغضب انا اللي اقول الفرح امتي مش انتي و بعدين ايه الفستان العر،يان ده في ايه انتي متجوزه سوسن
هايدي بإستغراب انت عمرك ما علقت لي علي لبسي
سيف في الفرح هتبقي مراتي و مراتي متلبسش كده اما انتي حاليا خطيبتي يعني مفيش بينا حاجه
هايدي ازاي يعني خطيبتك و مفيش بنا حاجه و بعدين ما الفستان حلوه اهوه ماله
سيف شوفي ي هايدي بعد الجواز انا مش هقول تخرجي باقل من حجاب
هايدي بغضب اااه انت لما لقيت انك مش طايل الهانم و راحت اتخطبت لغيرك جاهي عايزني ابقي زيها لا فوق انا عمري ما هبقي زي البتاعه دي
سيف بغضب بتاعت ايه و هانم مين انتي اتجننتي
هايدي امل امل مش دي اللي شقلبتك من لما شوفتها و هي ولا شيفاك اصلا
سيف احفظي حدودك ي هايدي و اسكتي
هايدي بزعيق مش هسكت واحده مش عايزاك خلي عندك كرامه بقي
سيف بعصبيه و كان غضب العالم اكمله تجمعه به ضربها بالقلم
هايدي انت بتضربني عشانها
سيف بغضب اطلعي برا
هايدي بزعيق مش طالعه
سيف سحبها من شعرها و هي بتصوت لحد ما خرجها من الشركه كلها و رماها برا و رمي الدبله في وشها و رجع تاني لمكتبه
اما هايدي بصوت عالي و الله ما هسيبك و لازم هندمك
في شركه امل سمعت زعيق جامد برا فخرج
امل في ايه
هايدي ضربتها بالقلم…………………..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب بالقوه)