روايات

رواية اغتصاب بالقوه الفصل الثالث 3 بقلم هديل المعداوي

رواية اغتصاب بالقوه الفصل الثالث 3 بقلم هديل المعداوي

رواية اغتصاب بالقوه الجزء الثالث

رواية اغتصاب بالقوه البارت الثالث

رواية اغتصاب بالقوه الحلقة الثالثة

وقفت فايزه بغضب و بصوت عالي انت اتجننت ي سيف ازاى تخليها تقدم استقالتها
سيف في ايه ي امي قولتلك ك…
فايزه دي أنقذت حياتك اتبرعت لك بجزء من الكبد عشان كان عندك سرطان في الكبد و جاي بعد كده تقولي كلام الناس و الز،فت
سيف بصدمه ايه سرطان في الكبد
فايزه اه و لو لها كان المرض كبر و لكل دقيقه كان بيفضلها في جسمك كان خطر اكبر ي غبي
سيف بس ي ماما بس
فايزه بس ايه تعرف اني سالت عنها و عرفت أنها ملهاش غير اختها و امها و هي اللي بتصرف عليهم كمان و اكيد كنت عارف صح
سيف بزعيق صح صح و طرق أمه و ذهب بغضب شديد جدا الي الخارج و ظل يتجول بسيارته حتي قرر أن يرجعها الي الشركه

 

 

سيف الو…. البشمهندسه أمل اللي كانت متهم بقضيه قتل جمال عايزك تجيب من النيابه أو من أي مكان كل المعلومات اللي تقدر عليها و اهم حاجه عنوانها
المحامي حاضر ي سيف بيه
امل كانت قاعده في بيتها حزينه جدا جدا
وفاء مالك ي حبيبتي
امل مفيش ي امي
وفاء انتي لسه زعلانه من اللي حصل ي بنتي
امل لا ي امي الحمد لله على كل حال بس انا مديقه اني مش هلاقي شغل بسهوله
و عندها طرق بابا منزل امل و ارتدت الاسدال و همت لتفتح لتجد حازم
امل البشمهندس حازم في حاجه ولا ايه
حازم ممكن ادخل
امل اتفضل و دخل و جلس حازم و امل و وفاء
حازم انا عرفت انك قدمتي استقالتك
امل بحزن اه دي حقيقه
حازم طيب انا جاي اطلب ايدك و اوعدك اني هصرف عليكي و علي والدتك و اختك
امل بصدمه نظرت إلي امها التي سرعان ما تحدثه
وفاء و دي بقي شفقه

 

 

حازم بسرعه اكيد لا انا بحب امل
وفاء نظرت إلي امل التي تنظر إلي الارض و هي لا تعطي اي رد فعل يدل علي الموافقه
وفاء تمام ي ابني يومين كده و نرد عليك
حازم تمام شكرا جدا ي طنط و غادر
تاني يوم الصبح س7 المحامي رن علي سيف و قاله علي عنوان امل و كل المعلومات اللي قدر يجبها عنها
امل يلا ي ماما انا هنزل ادور علي شغل
وفاء ماشي ي حبيبتي سلام ربنا يحفظك
و فتحت امل الباب لتنصدم ب سيف الذي كان سوف يطرق الباب و لكنه طرق راسها
امل حطت أيدها علي راسها ااااه اااه
سيف بصدمه انا اسف ي بشمهندسه كنت بخبط الباب و الله
امل قد كده الباب بيعاني
سيف شوفتي بقي هههههه
امل اخيرا اخدت بالها أنه سيف و توقفت عن الهزار البشمهندس سيف
سيف انتي لسه واخده بالك
امل بخجل اه
سيف طب ايه هدخل ولا لا

 

 

امل لا اكيد اتفضل
و دخل سيف و جلس ثم قامت امل بنهد امها لتجلس معهم
سيف انا هدخل في الموضوع علي طول انا عايزك ي بشمهندسه ترجعي الشغل انا لسه عارف البارح موقفك الجدع معايا و تبرعك بالكبد و بجد انا بشكرك و موقف مش ممكن انساه
امل بخجل انا معملتش حاجه حضرتك انقذتني من البشمهندس جمال و انا ريتهالك يمكن ربنا أراد اني ارد الجميل في نفس اليوم
سيف سيبك من ده كله موافقه ترجعي الشغل
امل نظرت إلي امها التي تحدثت
وفاء امل لقت شغل
و ردها صدم كل من امل و سيف
سيف بصدمه بالسرعه دي
وفاء اه امل مش هتشتغل مع حد امل هتبني نفسها بنفسها
سيف بحزن علي العموم لو احتاجتي مني اي حاجه او حبيتي ترجعي الشغل كلمني و طلع كارته و حاطه علي التربيه و غادر

 

 

امل بحزن فهي تحب العمل في هذه الشركه يلا ي امي انا نازله
وفاء بغضب و زعيق انتي مش نازله ولا راحه في حته
امل بصدمه من حديث والدتها ليه ي امي
وفاء بغضب …………
امل بصدمه أكثر من امها انتي……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب بالقوه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى