روايات

رواية اغتصاب الفصل الثالث 3 بقلم ملك بدر

رواية اغتصاب الفصل الثالث 3 بقلم ملك بدر

رواية اغتصاب الجزء الثالث

رواية اغتصاب البارت الثالث

رواية اغتصاب الحلقة الثالثة

حست انها بقت حره بس اللي حصل كان عكس كل توقعاتها
نزلت اول يوم تدور على شغل بس معظم الشغل كان بيتطلب أنها تكون خريجه ومعظم الشغل مش مناسب ليها فتعبت من اللف وقررت تروح ولما روحت نامت مفرهده وصحيت علي صوت انفاس جنب ودنها وواحد بيحسس على جسمها وقامت انتفضت من مكانها
قالت بخوف : اانت مين … ودخلت هنا ازاي
_: اهدي كده ومش عايزك تخافي احنا لسه في البدايه
قامت من مكانها وجريت على بره ومسكت سكينه : بقولك انت مين وعايز ايه ودخلت ازاي
_: أنا مش هخاف منك … ومش عايزك انتي كمان تخافي مني … وخلي بالك انتي هنا في شقتي
قالت : انت كداب دي شقه واحده صاحبتي

 

 

_: صاحبتك دي اللي اتفقت معايا أنها هتجيب واحده تشتغل هنا معايا
_: هيا مقالتليش حاجه زي كده ، هيا قالتلي انها هتقعدني هنا لمده وبعد كده همشي
_: نعم يا روح امك ، دي باعتاكي يا ماما ، بعد كده متثقيش في حد
_: ط ، طب والشغل ده ايه
_: دعارةة
شهقت : نعمم ، انت بتقول ايه ؟
_: اومال انتي فاكره ايه ، خليكي بقا جدعه واتعاوني معايا ، هاخدك أنا انهارده وبعد كده هسلمك لكل واحد من صحابي ياخدك ليله ، وانتي وشطارتك بقا ، لو بسطتيهم هتشوفي العز … ومتخافيش هكون رقيق معاكي ، وهوصي عليكي ، مش زي العجوز اللي اغتص’بك ده
_: أنا اكرملي اني اموت نفسي ولا اني اعمل اللي انت بتقوله ده
_: بحب روح العناد دي ( رمالها فستان ) ده فستان ، عايزك تلبسيه دلوقتي وعندك الحمام ، خدي شاور وظبطي خلقتك دي علشان اللي جايين
_: مستحيل
ضحك بسخريه : هو ايه اللي مستحيل ، هيا جت عليا وتقولي لاء ، م انتي سلمتي نفسك لحبيبك ونمتي معاه ولا نسيتي ، مش عايز رغي كتير ، ادخلي البسيه من سُكات ، بدل م استخدم معاكي العنف اللي بجد بقا

 

 

خدت الفستان ودخلت الحمام ولبسته وكان الفستان قصير اوي وكان مبين كل مفاتنها تقريبا واترددت إذا كانت هتخرج ولا لاء ، قلعت الفستان تاني ولبست هدومها الطويله وحاولت تهرب ، بس الحمام الشباك بتاعه عالي جدا ، وهيا لو خرجت بالهدوم اللي لابساها هو مش هيسيبها في حالها ، قررت متستسلمش ولبست الفستان وخرجت بيه وكان هو بره طلع كام ازازة خمره وحطهم على الترابيزه لزوم القعده وشافها وصفر
_: طلعتي جامده جداا
قربت منه بدلع : أنا كده كده ضايعه ، وزي م انت بتقول سلمت نفسي قبل كده لواحد ، فمفيش مشكله لو سلمتها للتاني
_: انتي مكونتيش كده من شويه ، ايه التغيير ده
_: حسبتها صح مش اكتر ، قربت منه اوي ، وبصراحه انت كمان جامد
قرب منها جدا لدرجة أن مبقاش يفصل بينهم اي مسافه : شوفتي بقا لما بتشوفي الدنيا صح بتبقي حلوه ازاي ، ياريت تحطي عقلك في دماغك وتعرفي أن ده هو الصح ، وبكده هتوصلي لقلوب اللي هتنامي معاهم كلهم
حطت أيدها على راسه من ورا : أنا معاك في أي حاجه

 

 

بعد م قالت الكلام ده قربت اوي من شفايفه وهو كان مستعد أنه خلاص هيبوسها بس اتفاجئ بيها لما لقاها بتضربه بازازة خمره على رأسه ، ولما لاقته وقع على الأرض اخدت هدومها ونزلت بسرعه بالفستان اللي هيا لابساه قبل م يفوق
نزلت وفضلت تجري تجري كتير جدا لحد م وصلت لمكان عام وزحمه وكان في ناس بتبصلها باستحقار وناس بتبصلها بإعجاب وناس تانيه بسخريه
مشيت كتير جدا لحد م وصلت لمكان هادي ودخلت حمام شعبي في الشارع وغيرت هدومها واتخلصت من الفستان
فضلت اكتر من يومين في الشارع لحد م وقعت من كتر الإرهاق وفاقت لقت نفسها في

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى