روايات

رواية اعشقك للابد الفصل الأول 1 بقلم منة سامح

موقع كتابك في سطور

رواية اعشقك للابد الفصل الأول 1 بقلم منة سامح

رواية اعشقك للابد الجزء الأول

رواية اعشقك للابد البارت الأول

اعشقك للابد
اعشقك للابد

رواية اعشقك للابد الحلقة الأولى

بس انا مبحبوش افهموني لو سمحتو
ردت امها ببرود :هتحبيه هتحبيه مع الوقت
كارما بصتلها بدموع محبوسة ودخلت اوضتها لقت اختها قاعدة بصالها جريت عليها حضنتها
كارما بوجع وقهر:م عايزة ياكاميليا م عايزة اتجوزو م عايزة اتجوز اصلا م مرتاحة اعملي حاجة ارجوكي
كاميليا بصتلها بعجز ووجع وغمضت عنيها:لو كان باايدي حاجة اعملها كنت عملتها ياكارما بس زي ماانتي شايفة احنا في سجن وملناش رااي
كارما عيطت اكتر وغمضت عنيها بوجع ونامت
______________________________________تاني يوم
“بارك الله لكما وبارك عليكما في خير ”
فوقت من سرحاني علي زغريطهم بصيت قدامي لقيته شدني وخرج وانا مغيبة ومجرورة وراه
….وصلنا البيت بعد سكوت تام
دخلت لقيت واحدة قاعدة بفستان قصير وحاطة رجل علي رجل وبتبصلي من فوق لتحت ولما شافته خدته بالحضن وقالت بدلع :وحشتني
كرم بصلها وبص لكارما :يومك م النهاردة ياسوزي النهاردة يوم العروسة ادخلي نامي
سوزي بصت بقرف لكارما ودخلت
وكرم بص لكارما: بتبصي كدة لي
كارما بصوت ضعيف:فين اوضتي
كرم استغرب أنها مسالتش مين دي بس سكت وشاور علي الاوضة وهي دخلت بسرعة وهو كان داخل وراها بس هي وقفته وقالت بخوف:انت رايح فين
كرم بسخرية:داخل اوضتي
كارما بخوف:بس
كرم وهو بيشدها وبيقفل الباب :مبسش انا مبحبش لعب العيال ده فاهمة.
كارما بخوف ودموع محبوسة:ارجوك سبني في حالي بص انا ممكن ابقي في الاوضة هنا حتي م عايزة ولا اكل ولا شرب بس سبني في حالي لو سمحت م هعمل صوت
كرم بغضب وهو بيشد النقاب :قولتلك مبحبش لعب العيال ده …ووقف مكانه متنح :انتي حلوة اوي
كارما عيطت وهي شايفاه بيقرب :متقربش ارجوك متقربش
كرم اضايق لما شاف دموعها وقال بضيق:بس دي حقوقي وبزوق بالعافية هخدها لازم تفهمي ده
كارما بدموع ووجع:بس انا مبحبكش انا مبحبكش افهمووووني بقي
كرم بغضب مكتوم:انتي في حد في حياتك انتي بتحبي حد
كارما بصتله بدموع وقهر :انا كنت بعشقه م بحبه وهو كذالك بس للاسف
كرم بيقرب عليها بغضب:اي الي حصل انطقي
كارما بعياط ووجع:مات مات وسبنييي …انا م هقدر اديك حاجة من حقوقك م هقدر ابص لحد غيرو انا مغصوبة عليك انا م هقدر اديك حاجة الا علي جثتي
كرم بضيق بصلها وخرج برة الاوضة وبص لاوضة سوزي ودخلها
وكارما خدت ركن في الاوضة وهي ضامة نفسها وماسكة صورة :غصبا عني انا اسفة بس اوعدك محدش هيقربلي لحد لما اجيلك ياحبيبي
_______________________________ تاني يوم
كارما صحيت مفزوعة من صوت الباب وفتحت لقت كرم داخل بهدوء
كرم:البسي علشان اهلك واهلي علي وصول
كارما هزت راسها ودخل لبست وخرجت قعدت معاهم واستغربت ان سوزي قعدت معاهم بس مهتمتش
كاميليا بصت لاختها ومسكت ايديها باطمئنان :انتي كويسة
كارما بصتلها بدموع وبصت لاهلها بكسرة وهزت راسها بهدوء
امو جت قعدت جمبها :عملتي اي شدي حيلك كدة عايزين حفيد يملي عيلتنا
كارما بصت لكرم الي قاعد بضيق وسوزي الي اضايقت
وقالت بهدوء مميت :هتستني كتير ياطنط
كرم بصلها ورجع بص لامه الي ادايقت وقالت :قصدك اي يابت
كارما قامت باانفعال وغضب وكانت لسة هتتكلم بس وقعت علي الارض
كاميليا بفرزع وهي بتمسكها وبتصرخ :كارما كارما د د*م

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اعشقك للابد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى