روايات

رواية اعز الناس الفصل الرابع 4 بقلم سلمى ابراهيم

رواية اعز الناس الفصل الرابع 4 بقلم سلمى ابراهيم

رواية اعز الناس الجزء الرابع

رواية اعز الناس البارت الرابع

رواية اعز الناس الحلقة الرابعة

نادية بسرعه..انتي فين…..
سارة بتوتر شديد..مش وقتو…محمد جوزي خاطفني في مكان غريب ..كلمي خالتي قوليلها ع كل حاجه…..
نادية..مكان غريب ازاي…انتي فين…
سارة..مكان كدا عامل زي….مكملتش كلامها لقت محمد بيحط ايده ع كتفها ..لفتلو بسرعه وبرعب والفون وقع من ايديها…..
محمد بصوت عالي رعبها..بتعملي اي….هااااااا
سارة بلعت ريقها برعب..محمد انا…والله…..
محمد بزعيق رعبها اكتر..اخرسي…..انا هعلمك الادب….ضر”بها ع وشها بالقلم وقعت عالارض…..
كل دا كانت سامعاه ناديه ..مسك محمد التليفون ..اسمعي ياناديه ..فهمي اخوكي اني مش هسيبو ..ومش هسيبك انتي كمان…وقفل التليفون وكس”رو فالارض….كانت سارة عالارض هتمو”ت من الرعب ..والقلم وجعها اوي….نزللها محمد عالارض ومسك شعرها اوي …
محمد بتهديد..بصي بقا…انا تعبت منك..اقسم بالله ان حاولتي بس انك تتواصلي مع حد برا البيت دا…انا هوريكي ايام سودا..انتي مراتي انا…فاهمه….ولا ناديه ولا احمد ولا خالتك ولا الدنيا كلها يقدر ياخدك مني…..فاهمه يبت انتي……
كانت بتسمعه ورعبها بيزيد وبتترعش برعب..حا…حاضر…..
محمد بزعيق..مش عاوز اشوف دموعك…….
سارة بعياط ورعب..سيب شعري….وجعني……..حس محمد انو زودها معاها شويه ….فك ايده عنها وهي كانت حرفيا مش قادرة تتحرك ولا حتي تتعدل وبتترعش اوي…بصلها هو وصعبت عليه شوبة…..نزل لمستواها وشالها وهي كانت بتعبط اوي بخوف….حطها عالسرير وكانت بتعيط اوي من خوفها…قرب شويه منها….
محمد بهدوء..سارة……بصتلو سارة وهي خايفه اوي
محمد..اهدي….آسف زودتها معاكي شوية……
سارة بدموع وخوف..انت مين…….
محمد بعدم فهم..مش فاهم….انا جوزك يا بنتي…….
سارة..دا اللي انت كنت ظاهره…بس انا حاسه اني معرفكش….
محمد مسك ايديها شدتها منو..والله انا هو…انا بس خايف عليكي..انتي مش فاهمه حاجه…
سارة..خايف عليا تقوم تخط”فني وتحبسني….وكمان تضر”بني
محمد..اه…صدقيني انتي مش فاهمه حاجه…..
سارة..متفهمني…خايف عليا من مين…….
محمد حط ايده ع خدها بحنيه..هتعرفي..بس مش دلوقتي……وقام من جنبها خرج برا الاوضه …دخل البلكونه وطلع سيجارة وفق يشربها…
محمد لنفسو..والله العظيم بحبك وعمري ما حبيت غيرك…وخايف عليكي…..بس مقدرش اقولك عشان متتصدميش…خالتك موصياني عليكي….انا عارف اني بأذيكي نفسيا….بس مش هقدر اسيبك…مش هقدر……
كانت هي قاعدة عالسرير متلخبطه ومش عارفه تعمل اي..يعني اي اتحكم عليا بالسج”ن هنا….مين دا..وبيعمل معايا كدا لي…انا مش فاهمه حاجه..
كانت نادية خلاص ع اعصابها مش عارفه تعمل اي…هما فين واي اللي حصل….ويتري عمل فيها اي..بس مش عارفه تعمل اي..قامت مسكت تليفونها رنت علي خالتها لكن الوقت كان متأخر وكانت خالتها نايمه …فضلت هي الفضول قات”لها لازم تعرف اي حصل…..
عدي اليوم صحيت سارة لقيتو نايم فالبلكونه ع الكرسي ورايح فالنوم خالص….قامت بسرعه فتحت باب البيت ولقيتو اتفتح عادي ..خرجت برا للجنينه اللي كانت بتشوفها من البلكونه..ملقيتش ليها اي مخرج…وقفت خايفه وبتعيط عاوزه تروح لخالتها..حاسه انها معاشرة واحد متعرفوش خايفه منو اوي….لقت مخرج من الجنينه اخيرا ..خرجت برا البيت خالص لقيت طريق كدا بس مفيهوش اي حد خالص ولقت فالأخر بوابه كبيرة اوي محطوط عليها قفل كبير اوي….جريت عالبوابه دي وفضلت تهز فيها ع امل انها تعرف تفتحها لكن مبتتفتحش خالص…بتبص جنبها لقت كلب كبير اوي شكلو يخوف اوي جاي جري عليها…صرخت سارة بصوت عالي اوي…
سارة برعب وصوت عالي اوي..محمددددددد…الحقنيييييييي…

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اعز الناس)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى