رواية اعاقتي ولكن الفصل الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير
رواية اعاقتي ولكن الجزء الرابع
رواية اعاقتي ولكن البارت الرابع
رواية اعاقتي ولكن الحلقة الرابعة
: اصلك اتكشفتي الاخت ام نقاب بتبات عند الدكاترة عشان ينجحوها والصور اهي وهي داخله شقه الدكتور ادم.
بصت عليهم: انتووو ايههههه.
سابتهم وجريت بعجز والسلم كان عليها مياه و كانت قريبه منها والعجاز وقع من ايديها:اااه.
بتفتح عينها بخوف بتلاقي يلي سندها.
هاجر بصدمة: انت.
علي بهدؤء: خدي بالك بعد كده.
هاجر: تمم متشكرة يا علي.
علي بغموض: مرتاحه مع ادم.
في لحظه دي جاه ادم ووقف فوق عشان مش يشوفوا وسمع اخر جملة.
هاجر: ودا يخصك في ايه.
علي ببرود: مجرد سؤال متنسيش انك كنتي خطيبتي.
هاجر بسخريه: وسبتني يوم الحادثه وبقيت معاقه يبقا ميخصكش حاجه.
علي بهدؤء: تمم.
مشيت من قدمه وادم علي وشه الغضب طلع علي مكتبه.
علي بيبص علي طيفها بحزن: متعرفيش انا ليه عملت كده يا هاجر لسه قلبي بيدق ليكي بس غصب عني.
: بتحبها لسه.
علي: اه يا مريم بحبها وهفضل احبها.
مريم بدموع: بسببك كر”هتها انا خطيبتك يا علي سبتني ليه ورحت لها خطبتها انا لسه عايزاك.
علي: مبقاش ينفع يا مريم هي طيبة وانتي كانت عندك مجرد اله عشان تتباهي بيا قدمهم هي طيبه و هاديه انتي مكنش يهمك غير شكلك وبس.
مشي وهي دموعها نزلت: بسببك انت يا علي كر”هتها اوي بس هي اه متستهالش كل دا دي سرقه حبي وقلبي معرفتش بقيمتك غير لما مشيت.
بقلم ميرا ابوالخير.
في البيت.
هاجر كانت قاعدة وسرحانه بتفكر في اهلها يلي هما اول الناس كانوا بيعيروها بيلي حصل لها.
ادم بحنان: مالك.
هاجر فاقت علي صوته وبصت برفع حاجب: مفيش يا دكتور.
ادم: احنا في البيت يعني ادم بس.
هاجر ببرود: تمم عن اذنك.
مسك ايديها: انا عارف يلي حصل النهارده و…
هاجر مقطعه: مبقاش في فايدة خلاص.
مشيت وهو ابتسم وعيون امنيه كانت عليهم بتطلع شرارة.
امنيه بغضب: ازاي تعمل كده.
ادم بهدؤء: دي مراتي وانتي لسه يدوب ام ابني بلاش تكدبي الكدبه وتصدقيها اوي كده.
امنيه: انت قولت بتحبني وهتتجوزني ازاي تتدافع عنها وتسيبني.
ادم ببصه اسكتتها: امنيةةةةة.
امنية مشيت بغيظ وهو بيفكر في كلامها مع علي.
بقلم ميرا ابوالخير.
فلاااااشش بااااااككككككك.
ادم داخل المدرج وكانت حراسته ماسكه عاصم ومضر”وب.
ادم في الميك للكل: ال**** دا بيشهر بطالبة هناااا ومحدش يعرف انها مررررراتيييييييي فاهميييييين.
الكل بصدمة: مراتك.
ادم ببرود ونظره حادة: مدام هاجر المحمدي مراتي انا وبنت عمي ويلي هيفكر يعمل معها حاجه لهوريه وحساب الو** دا كبير اوي واترفد ومستقبله خلاص بح عشان يتعلم يعمل كده تاني.
الكل بخوف: ا اسفين.
ادم بص ع عاصم بغضب: ارموه برا الجامعه.
الحراس: تمم.
باااااااااااااااككككككك.
امنيه بتوعد: حلو اوي يا دكتور ادم.
تسريع في الاحداث.
ادم بغيظ: علي كان عايز ايه.
هاجر: وانت مالك دي حياتي خاليك مع الحلوة مراتك ام ابنك.
ادم بغضب: لسهههه متزفتش اتجوزتهاااااا.
هاجر بتوسع عين: يعني حامل من غير جواز وليه بتقول مراتك مراتك.
ادم: غلطه وانا سكران انسي الزفت دا وكنتي مع علي بتعملي ايه.
هاجر ببرود: ملكش دعوه.
ادم بخبث: تمم حلو.
قام من جنبها وهي ابتسمت بفرح: شكله بيغير لولولولولييي 😂😂😂💃💃💃.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند علي.
علي ببرود: اه لو اطلقتك هتجوزها.
مريم بغضب: تت ايهههههه.
هاجر كانت قاعدة وفرحانه من انه ادم بيقف معها والغريب انه امنيه نادرا لو ظهرت خرجت تشوفهم اتصدمت.
ادم كان بياكل امنيه وباص ع هاجر بخبث: يلا يا حبيبتي عشان البيبي اي رايك نتجوز في اقرب وقت.
امنيه بفرحه: بجدد يا بيبي.
ادم بخبث: ايوا يا حبيبتي.
هاجر بغضب: ايه بيحصل هنا.
امنيه بغيظ: انا ودومي هنتجوز ولا ايه يا ادم.
ادم مسك ايديها: ايوا.
هاجر بذهول: وانا يا ادم انا…
ادم مقاطعا:. انتي ايه يا هاجر.
هاجر بغضب: انا مراتك عارف يعني ايه مراااتك.
بقلم ميرا ابوالخير.
ادم ببرود: خلاص يلا بقا علي اوضتك.
هاجر ببرود: طيب تمم طلقني عشان انا كمان هتجوز الاستاذ علي حبيبي…
ادم بغضب….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)