روايات

رواية اعاقتي ولكن الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الجزء الخامس والثلاثون

رواية اعاقتي ولكن البارت الخامس والثلاثون

رواية اعاقتي ولكن
رواية اعاقتي ولكن

رواية اعاقتي ولكن الحلقة الخامسة والثلاثون

ادم بيحاول يقوم ودماغه متعورة: ابعدددي عنهااااا ايددددك هقط”عهاا.
زهرة ابتسمت بسخريه و شدت النقاب من عليها وزقتها علي الارض.
هاجر حطت ايديها ع وشها حولت تخبي وشها و كانت بتعيط و مش عارفه تعمل اي.
زهرة ببرود: وريهم وشككك.
هاجر وهي بتخبي وشها: انتي عايزة مني ايه ابعدي وسبيني في حالي.
زهرة بغضب: اسيبكك بعد كل دا ياقص النصايب اسيبك دا انا هربيكي خدوها.
عزت غمز لفريد فهمه.
فريد بص يلي مسكه وضربه بدماغه لورا رجعه وطلع مسدسه: مكانككك.
عزت ضرب التاني بسرعه وزهرة بغضب: هاتوووهمممم.
بقلم ميرا ابوالخير.
فريد وعزت وقفوا ورا بعض بشكل دائري: يلا.
رجالتها بيحاولوا يهجوموا بس عزت وفريد بيضر”بوهم.
هاجر زحفت لحد ادم يلا مش عارف يفتح عينه واستخبت في حضنه.

 

 

ادم بتعب: اهربي يا هاجر اجري.
هاجر شدت لحضنه اكتر وبتخبي وشها: مش هسيبك يا ادم.
ادم بتعب وضعف: وحياة ادم لتهربي.
لسه هتنطق لاقت يلي مسكتها من شعرها: علي فين يا بت انتي احنا لسه البدايه.
هاجر بقوة شدت ايديها: انتي ايههه ارحمي بقا احنا بنكر”هك كلنا.
زهرة ببرود: هتحبي اوي يلي هيحصلك.
هاجر بقوة: انتي فاكراني هخاف منك احنا ياما استحملنا اوي وكفايه لحد كده يا هه ستي انتي خسارة فيكي انك بشر تستاهلي الاع”دام .
زهرة بغضب مسكتها: اخرسيييي.
شاديه طخخخخخخخ وقع عكازها الارض: متعليش صوتك ع بنتي انتي فاهمة.
زهرة بصدمة: انتي بتمدي ايدك عليا.
شادية بغضب: واقط”عهالللككك كمان حسابك جاه ياحلوة انا سكت كتير وبعدت عنها خوفا عليها من شرك لكن كفايه لحد كده بنتي استحملت كتير.
بقلم ميرا ابوالخير
زهرة بغضب بصت ع السك”ينه يلي ع التربيزة وبسرعه خدتها: يبقا مو”تك ع ايدييييييي.
لسه هتضربها بيها ايد بتمسكها.
جمال بغضب: ايدك عنهااااااا.
زهرة اتوترت كله خلاص وهاجر راحت تاني عند ادم بس فجاءة النور قطع.
بقلم ميرا ابوالخير.
بعد شويه بيرجع بيكونوا كلهم بيلفوا حولين بعض وادم بيقف بصعوبة: هااجررررررر.
شادية بخضه: خاطفتها بنتييييي.
ادم بيمشي خطوة وبيقع فاقد الواعي.
في مكان مهجور بتجري بصعوبه بسبب رجليها وهما وراها.
زهرة في السماعات: اوعا تهرب منكم.
الرجالة’اؤمرك.

 

 

بتجري بتلاقي كوخ بتروح وتستخبي فيه وهما بيقفوا قدمه: اكيد قريبه خشوا شوفوا هنا وانتو من هناك.
بتحط ايديها علي بوقها وبتكتم عياطها.
بيخرجوا وهي بتكون استخبت في حته بعيدة.
هاجر بارتياح وبتبلع ريقها: الحمدلله.
بتقوم تخرج من الكوخ بس..
عند عزت وفريد.
عزت لرجالته: دورووووا كويسسسس اكيد مبعدوشش.
الرجالة بتاعته: تمم يا باشا.
فريد بقلق: ادم هيكون كويس.
عزت بهدؤء؛ شادية معه المهم نلاقي هاجر اركب بسرعه.
بيركبوا العربيات واسلا” حتهم معاهم.
عند علي ومريم.
مريم: تمم موافقه.
الدكتورة: فكري تاني.
مريم بهدؤء: لا ياريت نبدء.
الدكتورة: طيب.
علي كان بيدور عليها زي المجنون بيجي له اتصال.
علي: في ايه لاقتها.

 

 

الحارس: مرات حضرتك في شقه مشبو*هه وهتعمل عملية اجها*ض.
علي بصدمة: ايهههه.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند هاجر.
بتكون بتجري بتبص ع الطريق بتشوف عربية بتروح هناك.
عزت بيشوفها بعيدة و زهرة ورجالتها بيشوفوا هاجر بتجري الاتنين بيتحركوا ناحية هاجر ووو…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى