روايات

رواية اعاقتي ولكن الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الجزء التاسع والعشرون

رواية اعاقتي ولكن البارت التاسع والعشرون

رواية اعاقتي ولكن
رواية اعاقتي ولكن

رواية اعاقتي ولكن الحلقة التاسعة والعشرون

ادم صحي لاقها نايمه وماسكه في حضنه هو ابتسم وبا”سها بحب وهمس: اخيرا بعد كل دا بقيتي ملكي.
بتصحا بتلاقيها قريب منها اوي وبيشدها لحضنه اكتر: مالك.
ادم بغمز: صبـاح الورد علي قلب ادم.
هاجر بكسوف: م متشكرة قوم بقا عشان نلحق نروح الجامعه.
ادم بخبث وغمز: قومي انتي الاول.
هاجر بشهقه: ا اددم.
ادم ضحك ع شكلها وباس خدها وقام داخل الحمام.
بعد شويه كانت وقفه بتسرح شعرها وهو بينشف شعره راح وحضنها بتملك: فين النقاب.
هاجر بتوتر: احم قلعته.
ادم بغضب ولفها لوشه: قلعتي النقاب ليهههه.

 

 

هاجر بهدؤء: يا ادم اتخنقت منه وبعدين انا في القصر مفيش حد.
ادم بغضب: والزفت اخوكي ويلي موجودين ايهههه متعصبنيش يا هاجر احسن لك وروحي البسي الزفت.
بقلم ميرا ابوالخير.
هاجر بعناد: لا يا ادم انا في..
ادم شدها من وسطها: لو ملبستيش النقاب هرزعك بوسه وسط الكل وهوريكي.
هاجر بشهقه: يا قليل الادب.
جريت علي الاوضه لابست النقاب بسرعه وهو ضحك ع شكلها.
مر اليوم ع ابطالنا بسلام.
هاجر كانت بتسند ع عكازها ولقت بنت وقفه مع ادم حلوة اوي.
هاجر نزلت بغيرة: اددم.
ادم: تعالي يا حبيبتي اقدملك جنة صاحبتي من الجامعه وهتشتغل معايا.
هاجر بابتسامة: اهلا ياقمريه.
جنة بابتسامة: اهلا بيكي يا قمر.
هاجر راحت سلمت عليها وقعدوا يتكلموا واتصاحبوا.
فريد جاه ومعه عزت.
عزت: ادم.
ادم بهدؤء: مالك.
عزت بيبص ع جنة وادم فهم: دي هي.

 

 

عزت ابتسم: تمم.
هاجر راحت ع عزت: انا اسفه ع يلي حصل يا عزو بجد ك…
عزت بحب: انتي اختي حبيبتي ومزعلتش منك بس جوزك ايده طرشه اوي.
ضحكوا كلهم.
زهرة بترحيب: منورين.
الكل: بنورك.
زهرة لادم: انا هروح عند بن خالي يومين.
ادم: تمم خدي الحراس معاكي.
زهرة حضنته: حاضر خدوا بالكم من نفسكم.
ادم بابتسامة: تمم.
بقلم ميرا ابوالخير.
هاجر: هطلع اجيب اللاب توب عشان عليه حاجات هوريها لجنه.
ادم يابتسامه: طيب ياحبيبي.
بقلم ميرا ابوالخير.
مر ساعه وادم استغرب انه هاجر عوقت اوي كده ليه.
في الجنيه كانت بتعمل فون.
عزت: انسه جنه فاكراني.
جنة بابتسامة: حد ينساك بردو.
عزت بابتسامة: اومال هو انا اي حد.
جنة بضحك: انك مغرور.
عزت بغرور: جدا.
جنة: طيب عن اذنك هروح اشوف هاجر.
عزت بابتسامة: اتفضلي.
عزت في نفسه: العب حب زمان رجع متتخيلش انا كنت كل يوم بستناكي قدم الجامعه عشان اشوفك ياااه اخيرا رجعتي.
ادم من وراه: يا محنو.
عزت بضحك: اصملا عليك انت وهاجر.
ادم بغرور: مراتي حلالي.

 

 

عزت بضحك: ماشي ياعم.
فريد: يلا كله اخد واحدة وانا زي الضفدعه المطلقه.
ادم بضحك: معلش اصبر هتلاقي بنت تستاهلك.
فريد بتنهيدة: ياريت احسن انا خللت..
عزت: يلا نخش نشوف البنات وناكل انا جعان.
ادم: طفس يلا.
داخلوا لاقوا جنه بس يلي قاعدة وادم استغرابه زاد والقلق بان ع وشه.
جنة: هو فين اوضة هاجر اشوفها.
ادم بهدؤء: تالت اوضه علي اليمين.
جنة بابتسامة: ماشي هطلع اجيبها.
ادم هز براسه بنعم.
فريد كان بيتكلم في الفون وقال بصدمة: انت بتقول ايه ايههه الشركه اتحر”قت.
ادم بذهول: انت بتقول ايهههه.

 

 

لسه هينطق لاقي جنة بتصوت ع اخرها وبتنادي عليهم.
بقلم ميرا ابوالخير.
طلعوا اوضه ادم وبيفتحها بينصدموا صدمة عمرها الكل بصدمة هاجر مر”ميه علي الارض ووشها كله د”م وكدمات وهدومها متقـ. ـطعه ووو….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى