روايات

رواية اسيل الصعيد الفصل التاسع 9 بقلم كارولين أمير

رواية اسيل الصعيد الفصل التاسع 9 بقلم كارولين أمير

رواية اسيل الصعيد الجزء التاسع

رواية اسيل الصعيد البارت التاسع

رواية اسيل الصعيد الحلقة التاسعة

اسيل : اعععععع
مراد حط ايدو علي بوقها: هششششس في ايه بس
اسيل : هو ايه ال في ايه ايهال انت عملتو ده
مراد ببرود : عملت ايه
اسيل : والهي
مراد : ده من حقوقي يا هانم
اسيل : حقوق مين يابو حقوق
مراد بغضب: اتلمي يااسيل في ايه هو ايه ال هبل ده
اسيل : هبل
مراد :اه ال هبل
اسيل مشيت وسابتو وهو نزل وراح رازع البابا
مراد تحت

 

 

مراد : صباح الخير
كلهم : صباح النور
محمد : ولاد خالتك هيجو كمان شويه
مراد : يوههه بقا انت عارف اني مش بطقهم
محمد : هما قالو انهم جاين اقولهم لا يعني
مراد : خلاص يابا
مراد بييص لي عمر : يلا علشان الشركه
عمر : يلا
ومشيو
في الشركه
مراد لي السكرتيره : هاتي الورق
السكرتيره : حاضر يا فندم
كل واحد دخل المكتب بتاعو
الباب خبط
مراد : ادخل
السكرتيره بدلع : اتفضل يافندم
مراد بغضب : اطلعي برا
السكرتيره : ليه بس وقربت منو وحط ايدها علي صدرو

 

 

مراد كسرلها درعها بصوت عالي : اطلعي برا الشركه خالص ولوشفتك هنا تاني يا زبا*له مش هيحصل طيب
عمر دخل علي الصوت : في ايه
مراد بغضب : طلع الزباله دي برا
عمر: خلاص اهدي بس انت
عمر طلعها برا وراح مكتب مراد
عمر : مالك من الصبح يا بني
مراد : مفيش ياعم حاجه
عمر : قول في ايه
مراد : اناااااا
عمر : انت ايه
مراد : اناااا وحكالو الحكايه
عمر : نهارك اسود ايه ال انت عملتو ده
مراد : ده من حقي
عمر: بس مش كان ينفع غير لما هي توافق
مراد : اعمل ايه بقا
عمر :مش تعمل حاجه غير لما نروح ابقا اقولك
مراد: تمام
وخلصو شغل ومشيو
في البيت
محمد : منورين يا ولاد
معتز و قمر ولاد خالت مراد : بنورك يا انكل
محمد : اهو مراد جي اهو
قمر بدلع: ازيك يا مرادي

 

 

مراد بيبص بقرف: ازيك يا قمر
معتز : ازيك يا مراد
مراد : ازيك يا معتز
مراد : بابا انا هطلع انا بقي
محمد : ماشي يابني
عند مراد و اسيل
اسيل كانت بتعيط
مراد بيبص عليها قلبو اتقطع عليها قرب منها ولسه هيحضنها
اسيل : ابعد عني مش تقرب مني
مراد :اهدي طيب هقولك حاجه
اسيل سكتت
مراد : احنا كده كده خلاص اتجوزنا ومش هنطلق فاليه بقا مش نجيب اطفال وكمان ده من حقي وانتي المفروض تعرفي كده حتي لو انتي مش بتحبيني بس خلاص احنا بقينا لي بعض بس انا بحبك علي فكره من اول يوم شفتك في
اسيل : وانا كمان علي فكره بس انا مش كنت عايزه تعمل كده دلوقتي
مراد بغمزه : عملت ايه
اسيل بخجل : بس يا مراد
مراد : خلاص خلاص يلا بقا علشان ننزل تحت اه ولاد خالتي تحت مش ليكي دعوه بي معتز يا اسيل
اسيل : حاضر
ونازلو
معتز : هاي وبيمد ايدو علشان يسلم
اسيل لسه هتسلم مراد سلم عليا
مراد: هاي يا معتز
اسيل راحت تسلم علي قمر
اسيل :هاي
قمر بقرف : هاي
محمد :يلا علشان تاكلو
مراد قعد واسيل راح تقعد جمبو راحت قمر قعده
اسيل : ده مكاني قومي
قمر : لا ياحببتي مش هقوم

 

 

مراد : تعالي يا قلبي
اسيل راحت راح مراد خدها علي رجلو
مراد : اقعدي
اسيل بخجل وبهمس : ابعد يا مراد
مراد بهمس : هش اسكتي
وقمر قعده بتغل
في الاوضه عند اسيل و مراد
اسيل : مش ينفع ال عملتو ده
مراد : عملت
اسيل : مش عملت حاجه
مراد : يلا علشان ننام
اسيل : يلا
مراد خدها في حضنو ونامو
اشرقت الصباح
في اوضه مراد واسيل
اسسل صحيت علي صوت حد بيقول
مراد يا مراد
اسيل : مالك يا حبيبتي انت ايه ال دخلك هنا
قمر : وانتي مالك اصلا

 

 

اسيل : مالي في جابك يا حبيبتي انا مراتو يا حلو
قمر : وهيطلق وهيتجوزني
اسيل لسه هترد عليها لقيت قلم نازل علي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اسيل الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى