روايات

رواية اسيرت الادهم الفصل السابع 7 بقلم سلمى محمود

رواية اسيرت الادهم الفصل السابع 7 بقلم سلمى محمود

رواية اسيرت الادهم الجزء السابع

رواية اسيرت الادهم البارت السابع

رواية اسيرت الادهم
رواية اسيرت الادهم

رواية اسيرت الادهم الحلقة السابعة

ادهم بصدمة .في اي
الرجال. ادهم بية تعرضنا لهجوم رعد بيعه تضرب برصاصة وهو دلوقتي في المستشفى اما عن سليم بيه فهرب
ادهم بجنون. وانتو كنتو وين يابهايم
الحارس. …
ادهم بغضب . اخفو من وشي …..ازي ده كله حصل بخمس دقيقة😑😑
بقلم سلمى_حمدي
طلع ادهم لملاك شافها نايمة زي الملائكة فضل يتئملها لوقت طويل
ادهم. والله لاخدلك حقك منو …طبع قبلة رقيقة على شفيفها وطلع من كل القصر متجه الي السيارة
ادهم.ا عليهو بكل مكان ماتجي الا وهو معك مفهوم (قلها بكل غضبة )
الحرس بخوف. مفهوم
……..

 

 

ادهم. 😈😈
بقلم#سلمى_حمدي
مجهول. انا سهلت عليكي المهمة
مجهول. تمام ياباشا اعتبر المهمة تمت
المجهول. تمام وانا مستنيكي
بقلمى #سلمى حمدي
ملاك قامت وماشفت ادهم خافت ونزلت تحت بس القصر كان فاضي فضلت ملاك تندي على ادهم بس بدون فائده نادت كتير
ملاك. بخوف. اي ده القصر فاضي انا همشي اسئل الحرس
ملاك للحرس . ‘ تعرف وين مشي ادهم
الحارس. ادهم بيه في المستشفى
ملاك بخضة . مستشفى هو كويس
الحارس. ادهم كويس بس رعد اتصوب برصاصة
ملاك .اييييه
بقلم # سلمى_حمدي
لبسة ملاك وكانت نزلة بس لقت يلي رمها من السلم
ملاك ااااااااااااااااااا

 

 

 

المجهول. خلصت المهمة ههههه
تصرخ من الالم الذي يغز”و بطنها فتمسكها وتصرخ….ابني ااااااه
ملاك بدموع :اهههههه بطني . ادهم أدهم ….. واغمى عليها
بقلم #سلمى_حمدي
رجع ادهم ورعد بس ااتفجأ بملاك مرمية على الارض وسايحة بدمها
ادهم .ملاااااااااك
رعد .ملاك
(موجودة اصبة رعد كانت بصيطة)
ادهم صارخا بوجع وغضب: آ……ملاكى فوقي …… ملاك
سقط على الأرض باكيا بشدة وقد اهلكته العقبات التى تقف فى طريقه لملاكه …. كلما ظن أنه اقترب منها يكتشف العكس تماما
ادهم. بجنون ملاك فوقي ملاااااك
رعد بصراخ: اصحى وفوق بقى البنت هتموت
قام بسرعة يحملها بين يديه منطلقًا خارج الفيلا
ادهم بصراخ لرعد: افتح الباب بسرررررعة
ركض رعد وفتح باب السيارة الخلفي
ركب وهو حامل ملاكه على قدميه يحتضنها بشدة ….. ….. يترجاها أن تستيقظ وتحتضنه ….. يتأسف لها ندما ….. يسمعها ما تمنى أن يسمعها إياه وهى واعية …… يصرخ ….. يطلب منها أن تغفر له خطأه ….. فهو لم يستطع حمايتها
ادههم … بصراخ وغضب …يلا

 

 

 

رعد: أهو ….. خلاص وصلناأسرع ادهم بفتح الباب وحملها متجها لداخل المشفى وهو يصرخ
ادهم: ساعدووونى بسرعة
ولحسن حظه أن طبيبة هى المسئولة عنها
أدهم بصراخ ممسكًا كتفيها: قسما بربى …..
لو مطلعتش سليمة من العملية ليكون فيها موتك إنتى وعيلتك كلهم ….. فاهمة
الطبيبة: بس دى بتمو ..
قاطعها صارخا: فااااااهمة
الطبيبة بخوف: فاهمة فاهمة
ادهم : ممرضات …. مش عايز جنس راجل معاها فى الأوضة
الطبيبة بزهق: حاضر …. ممكن أشوف المريضة

 

 

 

أخذوا ملاك واتجهوا لغرفة العمليات
يقف ادهم في الخارج ينتظر
رعد مواسيا: اهدى يا ادهم مينفعش كدة …..
قام وجلس على إحدى المقاعد أمام الغرفة
تقدم رعد واحتضنه وهو يواسيه: متقلقش والله هتكون كويسة ….
ادهم بصراخ وجنون انا فشلت في حميتها ماقدرت احميها
بقلمى #سلمى_حمدي
بعد ست ساعات
لقوا الباب اتفتح
الدكتور وهو بيقلع الماسك:الحاله سيئه جدا و جالها نزيف داخلي بس عايزين تقل دم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اسيرت الادهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى