رواية اسلام الفصل العشرون 20 بقلم جاسمين محمد
رواية اسلام الجزء العشرون
رواية اسلام البارت العشرون
رواية اسلام الحلقة العشرون
اسلام بعياط…. اسر لا ارجوك متسبنيش وحياتي عندك قوم كلمني انت وعدتني انك مستحيل تبعد عني وتسيبني
اسلام بعياط… اسرررر لاااااا وقامت مفزوعه من النوم
اسر وامل كانوا بيفطرو دخلوا جري علي صوت زعيقها
اسر بلهفه… مالك في اي انتي كويسه
اسلام حضنته علطول وبدات تعيط
اسر حضنها جامد عشان يطمنها وشاور لـ امل انها تطلع وتسيبسهم وهو معاها
بعد دقيقتين اسلام عياطها بدا يخف
اسر… حبيبتي مالك انتي كويسه
اسلام… اه
اسر… طيب اهدي انا جنبك
اسلام حضنته جامد وبعياط وخوف…. هو انت ممكن تسيبني في يوم
اسر بستغراب… لا انا مستحيل اسيببك ابدا بس ليه بتقولي كدا احكيلي
اسلام بعدت عنه وبعياط… حلمت ان انت سايبنی ورايح مع ملك دي
اسر بهزار… ليه هو مش انتي مش عايزاني
اسلام… اه مش عايزاك بس برضوا متكونش معاها
اسر… هههه يعني انتي ولا عايزه ترحمي ولا تسيبي رحمت ربنا ياشيخه حرام عليكي والله
اسلام ضربته في كتفه… اهو كيفي كدا بق اذا كان عاجبك
اسر… ههههه عجبني ياباشااا هو انا اقدر اتكلم بس عارفه احسن حاجه حصلت اي النهارده
اسلام بستغراب… اي
اسر… انك حضنتيني بجد اول مره حد يحضني جامد كدا واحس اني مش عايز اطلع من حضنه
اسلام بكسوف… طيب ياك يطمر بقا
اسر ضربها في دماغها… غوري يابت عبوشكلك والله عيله بارده وفصيله
اسلام… هههه احسن
اسر… جتك لحسه
اسلام… اهو انت
اسر… اهو انتي
اسلام… اهو انت
اسر… بسس كفايه المهم بقولك انا النهارده مسافر عندي شغل بس اهدي هسافر وهاجي بكرا يعني متخافيش اكون معاكي الصبح بدري
اسلام بخوف… يعني لازم تروح انت مينفعش تبعت سيف
اسر… للاسف لا
اسلام بزعل… تمام روح وربنا معاك يارب وترجعلي بالسلام
اسر بفرحه… انتي قولتلي اي
اسلام… روح ربنا معاك
اسر… لا اللي بعدها.
اسلام… وترج
اسر… ها كملي
اسلام… هههه لا
اسر… عشان خاطري
اسلام قربت من ودنه وبصوت واطي… روح وترجعلي بالسلامه ياجوزي ياحبيبي وقامت تجري علي بر
اسر… يابت ال… وربنا اسافر واخلص من ملك وعمي ومهسيبك ابدا بس استني عليا
اسر سافر واسلام نزلت راحت الشركه عشان الشغل
اسلام… سلام عليكم
سيف… اي سلام عليكم دي انتي كويسه
اسلام… آه عادي بعد اذنك الملف اهو وانا راجعه مكتبي
سيف… مالك كدا
اسلام… مافيش بسس بعد اذنك وسابته وراحت مكتبها
سيف بستغرا.ب… مالها دي وبيبص لقي ملك بترن
ملك… الو سيف اسر سافر صح
سيف… اه
ملك… اشطااا نعمل بقا اللي اتفقنا عليه
سيف… تمام بس اسلام متتاذش.
ملك بمكر… متخافيش عيب عليك
سيف… تمام نفذي
ملك… اشطااا يلا سلام
سيف…. سلام
اسلام كانت بتلم حاجاتها عشان مروحه وبتبص لقت اسر بيرن
اسلام بفرحه… الو
اسر… وحشتيني
اسلام بكسوف… احم احم
اسر… انتي داخله الحمام ههههه
اسلام… اتلم هقفل
اسر… هههه خلاص المهم وحشتيني بجد والله
اسلام… انت لحقت
اسر… والله وحشتيني بعد ما سبتك بدقيقه
اسلام… يالهوووي علي الكدب
اسر… بقا كدا ماشي المهم بتعملي اي
اسلام… نزلت الشغل خلصت حاجه ومروحه
اسر… تمام يلا روحي عشان متتعبيش
اسلام… حاضر اقفل معاك واخلص اللي بعملوا وارن عليك
اسر… تمام خلصيب ورني
اسلام… حاضر وقفلت وجهزت كل حاجه ونزلت من الشركه ولسه هتعدي الطريق بيبص لقت اسر بيرن تاني
اسلام… انت لحقت ياعم استنا شوي طيب ههه ومسكت التلفون وباصه فيه والعربيه جت من بعيده
واسلام…… ااااااااااه
اسر عمال يرن محدش بيرد وقلق جامد راح رن علي سيف
اسر… سيف
سيف… ايو يا اسر
اسر… اسلام طلعت من الشركه من ايمتا
سيف بحزن… اسلام عملت حدثه وحالتها صعبه..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اسلام)