رواية استسلم قلبي لحواء الفصل الخامس 5 بقلم وعد ابراهيم
رواية استسلم قلبي لحواء الجزء الخامس
رواية استسلم قلبي لحواء البارت الخامس
رواية استسلم قلبي لحواء الحلقة الخامسة
مالك: الى حصل دا مايتكررش ياوعد
وعد: حاضر😔
ادهم: خلاص ياروحى ماتزعليش هو خايف عليكى
وعد: عارفة ياادهم ربنا يخليكوا ليا
مالك زعل من نفسوا على معاملتة الجافة لوعد
بس لازم يعمل كدا عشانها هى
الشباب وصلوا النادى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند الثلاثى
فهد وسيف وحمزة راحوا يجيبوا اخواتهم
فهد:انا هروح اجيب البنات وانتوا كل واحد يجيب اختة اها وماتسوش هاتوا بنات عمامكم😂😂
حمزة:ييييييية لى بس السيرة دى 😂
سيف:اول مرة حمزة يقول حاجة صح😂
فهد:يالا انزلو
فهد دخل الفيلا
****:فهد فهد وحضنتوا
فهدشالها ولف بيها
فهد:عشقى وحشتينى ياروحى
عشق بزعل طفولى:منا لو وحشتك كنت جيت شوفتنى لاكن ازاى الشغل وسيف وحمزة اهم😔
فهد:يالهوى ياناس على القمر طب ياستى عشان تعرفى انى مش ناسيكى انا جاى عشان اخدك افسحك
عشق متعلقة فى رقبتوا:بجد يابيبى😘
فهد:ههههههه بجد ياقلب البيبى يالا بسرعة بقا
وقرب من ودنها وهاتى الحيزبونة بنت عمك معاكى😂
عشق يييييييييية لى بس السيرة دى😂
فهد:وربنا نفس الى حمزة قالوا 😂
حمزة دا حبيبى بيجبلى شوكلاتة كتير😝😝
فهد:بقا كدا
عشق لا بهزر انتوا التلاتة فى قلبى
تعالوا نوصف عشق
عشق الهوارى 19سنة كلية هندسة عيون زرقا شعر اسود طويل جسم ممشوق قصيرة سيكا بيضا طيبة اوى بس عنيفة اوى😂
عشق:رووووووح رووووووح اصحى يازفتة
روح:اى يامنيلة عايزة اى قومى بسرعة فهد هنا
روح نطط من على السرير راحت اوضة فهد
روح:فااااااااهد
فهد:يخربيتك هتموتنى بسكتة قلبية
روح:بعيد الشر عنك يابيبى انشالله الحيزبونة بنت عمك وانت لا😂
فهد:تعالى يابت وحشتينى😂
استووووب
روح الهوارى اخت فهد الهوارى تؤام عشق
19سنة كلية هندسة بشرا خمرية جسم ممشوق قصيرة عيون زرقاشعر اسود طويل طيبة بس غلباوية بتحب فهد اوى وبتكره بنت عمها
فهد:يالا البس عشان خارجين
روح:اووووك بس مش هناخدوا الحيزبونة
فهد:ناديلها حرام ماينفعش نفرق
روح اوك
عند سيف
سيف قاعد جمب اختة وهى نايمة بيرجع شعرها ورا ودانها وبيهمس
سيف:حياة ياحياة
حياة وهى نايمة:دى ريحة سيف وصوت سيف وقالت وحشتنى اوى ياسيف كدا تنسانى هتيجى امتا بقا
سيف وهو بيضحك لانوا اختوا مفكرة انوا حلم
سيف:ياحباتى اصحى بقا دا مش حلم
حياة:صوتت
سييييييييييف وحشتنى اوى 😭
سيف وهو حاضنها وانتى اكتر ياقلب سيف
حياة:اخص عليك كدا اهون عليك 😭
سيف:بالله عليكى ماتعيطى دموعك بتقتلنى
ومسح دموعها
سيف يالىا قومى البسى عشان تتفسحى ياجمر😂😉😉
حياة:بجد
فوريرة😂
وطلعت تجرى
سيف بضحك:هبلة بس بعشقك😂
حياة اخت سيف 19سنة كلية طب
عيون عسلى ممزوج بالاخضر شعر طويل بنى اطول من عشق بشويا صغننة😂كيوت اوى وهادية بس مع اخوها وصحابها الكاتعة عارفين الكاتعة 😂
السلطانة🖊🖊
عند حمزة
دخل اختة اوضة اختة بيتسحب😂
حمزة:ملاااااااااااااااك
ملاك نطط من على السرير
ملاك:وربنا ماعملت حاجة لسا
حمزة علقها وهو واقف😂
حمزة كنتى هتعملى اى يامصيبة 😂
ملاك:وربنا ماعملت حاجة نزلنى يعم عيب كدا 😂
حمزة نزلها
حزة البسى يابلوة حياتى عشان خارجين كلنا
ملاك:حاضر ياباشا خمسة وابقا عندك
حمزة بقرف:فين الانوثة فيين ظلموكى بالاسم دا كانوا يسموكى حمدية ولا سعدية
مع احترامى لكل الاسامى
ملاك اخت حمزة 19سنة عيون زى عيون عسلى فاتح
مجنونة اوى مش بتبطل تعمل مقالب قصيرة اد علبة الكنز😂بيضا فى كلية السن
ــــــــــــــــــــــــالسلطانة🖊🖊ـــــــــــــــــــــــــ
البنات لبسوا ومافيش واحدة فيهم نادت لبنت عمها 😂
فهد وسيف وعشق وروح فى عربية
وحمزة وحياة وملاك فى عربية
وصلوا النادى
بعد ماقعدو
عشق: اييييييية دااااا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ياترا شافوا اى
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية استسلم قلبي لحواء)