روايات

رواية اخفى حبه الفصل الحادي عشر 11 بقلم جنة الرحمن

رواية اخفى حبه الفصل الحادي عشر 11 بقلم جنة الرحمن

رواية اخفى حبه الجزء الحادي عشر

رواية اخفى حبه البارت الحادي عشر

رواية اخفى حبه الحلقة الحادية عشر

مي : انتي و رامي كنته بتحبه بعض من امتي
احمد بصدمه : ايه
منه 2 : من ساعت ما كنه في الجامعه مع بعض وانا حبيته بعدين جه اعترفلي بحبه و لاسف اتوفي
دخل احمد
مي : احمد ازيك اعرفك منه كانت صديقة رامي و اتعرفت علي منه و بقيو صحاب و ده يا منه احمد ابن اختي
منه 2 : اهلا بحضرتك
احمد : اهلا بيكي
احمد في سره بفرحه : يعني أحمد مكنش بيحب منه بنت خالتي و كان بيحب منه دي الحمد لله بجد
جت منه 1 : ماما
احمد بصلها بحب كبير و فرحه
منه 1 : احمد عامل ايه
احمد : كويس كويس اوي
منه 1: طب الحمد لله
احمد : احم خدي يا خالتي ال……. ماما بعته لك
مي : ماشي شكرا يا ابني
احمد : استأذن انا بقي
مي : لا تستأذن ايه انتي هتقعد تتغدا معانا
احمد : مش هقدر مرة تانيه
مي : لا ازعلك منك اقعد
منه 1 : اقعد يبني انت لسه جاي
احمد : ماشي
منه 2:حضرتك دكتور في الكليه صح
احمد : صح
منه 2 :اتشرفت بمعرفتك
احمد : الشرف ليا
احمد في سره : ده انتي جتيلي من السماء
احمد و منه 2 قعدو يتكلموا
و منه 1 هتموت من الغيرة
منه 1 : مش يلا عشان الاكل
قعدو علي السفره احمد قعد جنب منه 1
احمد: منون عامله ايه
منه1: كويسه غريبه يعني فرحان انهاردة فرحني معاك
احمد : هفرح بس مش انهارده
منه1:اشمعنا
احمد : بعدين بقي
احمد : اه صحيح عملتي ايه في عريس الغفله
منه 1: معملتش حاجه بابا اللي عمل ماما قالتي اصلا بابا مش عايزني اتجوز دلوقتي
احمد في سره : شكلك انتي و ابوكي هتغلبوني ربنا معايا بقي انا واثق اني هعرف ارجع حبك من تاني ده إزي اتمسح اصلا بحبك بحبك اوي و من زمان جدا
منه1: ايه يبني سرحت في ايه
احمد : لا والا حاجه يلا ناكل
بداو اكل
…………………… °°
عند هنا روحت دخلت الأوضة علي طول
مامتها :ايه يا حبيبي مش هتاكلي
هنا : لا مش جعانه هدخل انام
مامتها : ماشي يا حبيبتي
هنا : اومال فين عمر
مامتها : نزل يتمشي شويه.
هنا : ماشي
و دخلت قعدت تفكر كتير بعدين نامت
……………………..°°
عند ليلي ورحت البيت
ابتسمت لم افتكرت اللي حصل
فلاش باكككككككك
ليلي و هي ماشيه دياب وقفها بعربية
ليلي : يخرب بيتك بقي كل ما اروح في مكان القيك
دياب : اه
ليلي : اه عايز مني ايه
دياب : بحبك
ليلي دقات قلبها سرعت : ايه
دياب : هو ايه اللي ايه بقولك بحبك
ليلي : ماشي يلا بقي من طريقي
دياب : نعمممم يختي
ليلي : هو ده اللي عندي بتحبني اسأل منه علي بيتي و تعالي اطلبني من بابا غير كده معطلقش
دياب : بس كده من عنيه بس كده يعني أنك موافقه
ليلي: اه أوقع بقي
دياب : ماشي يا قمر و ركب العربيه و مشي و هي كمان
………………. °°
ليلي : بارد بس حبيته
مامتها : حبيبي جيتي امتي
ليلي: دلوقتي اقعدي يا ماما هقولك حاجه
مامتها :قعدت
ليلي حكت لمامتها كل حاجه
مامتها : جدعه يروحي اللي عايزك يطلبك من بيتك يدخل البيت من باب
ليلي : طب انا هدخل ارتاح شويه
مامتها : ماشي يا حبيبتي
………………. °°
احمد مشي من عند منه راح لادهم
احمد : تعرف انا مبسوط ازاي
أدهم :ربنا يديم فرحك يا صحبي
احمد : بس انا مش عارف هعمل ايه
أدهم : انت هتروح تعملها مفاجأة و تتاسفلها و تقولها انك بتحبها
احمد :فكرك ممكن تسامحني
أدهم : اكيد
احمد : ماشي انا هروح بقي اجهز
أدهم :ماشي
استوبببب

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اخفى حبه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى