رواية اخت بلا رحمه الفصل الرابع عشر 14 بقلم آية عرفات
رواية اخت بلا رحمه الجزء الرابع عشر
رواية اخت بلا رحمه البارت الرابع عشر
رواية اخت بلا رحمه الحلقة الرابعة عشر
فرح/ ماشي انا هوريكي
فرح خرجت ودخلت اوضته وكان احمد نايم علي السرير
فرح/ احمد
احمد/ عايزه اي
فرح/ قوم بس عايزك
احمد/ الحفله بدات
فرح /علي وشك انها تبدا اهو ممكن تقوم بقا
احمد/ اديني قومت خير
فرح/ اختك غلطت فيا
احمد/ اه وبعدين يعني
فرح/ بقولك اختك غلطت فيا
احمد/ يعني انتي مش عارفه شمس يعني
فرح/ لا المرادي لزم تاخد حقي لاني مش جايه هنا علشان اتبهدل
احمد/ يعني من الاخر عايزه اي
فرح/ عايزك تاخد حقي
احمد/ يعني عايزاني اقتل اختي علشان حضرتك ترتاحي
فرح /انت ازاي تكلمني بلاسلوب ده
احمد/ لاني اتخنقت
فرح/ اتخنقت مني
احمد /يوووووه بقا انا ماشي
فرح /اتخنقت مني يا احمد
احمد/ اه اتخنقت منك ومن قرفك كل يوم بمول جديد من ست هانم شمس كلنا عارفين انه حقوده وبغل وبتغلط في، كل الناس حتي فيا وفي ابوها نفسه المفروض انك تكبري دماغك وتبعدي عنه
فرح ودموعه بتنزل منه
فرح/ اتخنقت مني يا احمد حتي لو اتخنقت مني انا عمر ما اتخنق منك وشكرا انك جرحت كرامتي لو تعرف انك صدمتني فيك قد اي بجد هتزعل علي نفسك اوي سلام يا احمد
احمد/ راحه فين
فرح/ ممكن تسيبني
احمد /مش لما اعرف هتروحي فين
فرح /متخفش انا مش هسيب البيت انا عمري ما هسيب قمر في ظروف زي دي بس بعد الحفله في كلام تاني بعد اذنك
فرح سابت احمد وراحت الحفله واحمد لبس وراح معاهم
شمس لبست ورنت علي ادم
شمس/ ادم حبيبي انت فين انا لبست ومستنياك تخدني معاك
ادم/ طب يله انزلي انا داخل علي البيت اهو
شمس/ اوك
شمس نزلت تحت وكان الكل مستني قدام البيت ادم جه سلم عليهم وسلم علي الكل
فرح/ يله يا ادم انا هركب معاك
ادم/ طب متركبي مع عربيتك وجوزك
فرح /العربيه مع احمد وانا هركب معاك
ادم/ ليه
فرح/ يله يا ادم
ادم /طب يله
شمس/ ممكن تاخدني معاك يا ادم علشان مش هلاقي مكان
احمد/ لا انا معايا مكان خليكي
ادم خد فرح ومشي
ادم /مالك بقا
فرح/ مفيش
ادم /زعلانه مع احمد
فرح/ انت عارف انا بحب احمد جدا ومقدرش ازعل منه
ادم /امال في اي
فرح/ البت الي اسمه شمس مسوده عشتي وعلطول بتغلط فيا وبتهني وغلطت فيا النهارده علشان كده انا مخنوقه
ادم /طب متزعليش وحيات امه لربيه
فرح /وانت مالك وملها
ادم/ اتقلي بس
ادم خد فرح ومشي ودخلو الحفله وكان الكل هناك وزين وقمر بيجهزو نفسهم
زين /اي الحلوه دي
قمر /بلدي
زين/ بحبك انت يا بلدي
قمر /شكلي حلو
زين /شكلك حلو وبس ده انتي موزه
قمر/ انت بتعكسني
زين /عندك مانع
قمر/ هضربك
زين /وحيات امك
قمر/ يله بينا علشان ندخل الحفله
زين/ يله يا قلبي
قمر وزين دخلو الحفله وكان الكل معجب بيهم جدا
شمس راحت لادم وكان واقف لوحده
شمس/ حبيبي وحشتني
ادم /ممكن تمشي لانينا لينا بيت نتكلم فيه
شمس/ امشي ليه مش فاهمه
ادم شدها ووقفو بعيد عن الحفله
ادم /عايزه اي
شمس /تعال نطلع علي الشقه هو انا موحشتكش
ادم /مش شايفاني في حفله ومشغول واله انتي بقيتي مستعجله كده علطول
شمس/ انت بتكلمني ليه كده
ادم/ ممكن لو سمحتي لما اكون جمب حد واله في مكان عام مش تيجي تقفي معايا
شمس/ ليه بقا انشالله
ادم /حسني من تعملك معايا وبطلي شغل المراهقه ده
شمس/ طب هشوفك امته
ادم /لما اعوزك هبقا ارن عليكي سلام
ادم ساب شمس ومشي
شمس رجعت الحفله وكان الكل مبسوط وقمر وزين كانو فرحنين اوي شمس فضلت تفكر في حاحه تضيع بيه زين وتبعدو عن قمر
الحفله خلصت والكل راح البيت
شمس دخلت علي قمر
شمس/ حبيبت قلبي قاعده لوحده ليه
قمر/ ازيك يا حبيبتي بخير
شمس/ طبعا يا قمر بخير علشان اختك كانتي زي القمر النهارده
قمر/ انتي احلي يا حبيبتي
شمس /تصبحي علي خير بقا
قمر /وانتي من اهل الخير
شمس خرجت من اوضة قمر وفرح دخلت وكانت بتعيط
قمر /خير يبت مالك
فرح/ مفيش مخنوقه شويه سيبك انتي شمس كانت عايزه منك اي
قمر /مش عارفه اول مره في حياتي تكلمني كده
فرح /كده ازاي يعني
قمر /يعني كانت جايه تطمن عليا وتقولي اختي حبيبتي والكلام ده
فرح/ اشمعنا كده يعني
قمر /معرفش
فرح /مش تطمني اكيد فيه حاجه
قمر/ ربنا يستر مالك انتي بقا الود احمد ده مزعلك
فرح/ لا مفيش حاجه
قمر /هتخبي عني يبت احنا مش صحاب احنا اكتر من الاخوات
فرح حضنت قمر وفضلت تعيط فجاه احمد دخل عليهم
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اخت بلا رحمه)