روايات

رواية احمد وحور الفصل السادس عشر 16 بقلم جاسمين محمد

رواية احمد وحور الفصل السادس عشر 16 بقلم جاسمين محمد

رواية احمد وحور البارت السادس عشر

رواية احمد وحور الجزء السادس عشر

رواية احمد وحور
رواية احمد وحور

رواية احمد وحور الحلقة السادسة عشر

زينب… حور شوفي مين بيرن
حور بستغراب… دي رحمه سكرتيرة احمد هو في حاجه ولا اي
زينب… معرفش ردي ونشوف في اي
حور… حاضر الو يارحمه
رحمه بعياط….. الحقي ياحور احمد بيه مات…..
حور سمعت كدا واغمي والفون وقع منها واغمي عليها
زينب جرت عليها وصوت وقعدت تفوق فيها
زينب… حور في اي فوقي امل جت جرت علي الصوت وهدي وخالد سمعوا صوت الصويت خالد نزل جري وهدي ابتسمت لانها شافت كدا انها انتصرت
امل لقت حور مغمي عليها اتخضت… زينب مالها حور في اي
زينب بعياط… معرفش والله ياماما جالها تلفون من رحمه ومكملتش دقيقه ولقتها اغمي عليها كدا
خالد… خدي رشي الميه دي علي وشها طيب

 

زينب بدات ترش الميه وحور بدات تفوق
حور بعياط وزعيق… ودوني عند احمد لا مستحيل احمد ياموت اكيد في حاجه وسابتهم وطلعت تجري علي العربيه ركبت وكلهم واقفين في حاله زهول من كلامها وراحه جري ورها ركبه العربيه
زينب بعياط… حور انتي اي اللي قولتيه جو ده
حور مش بترد عليها وعماله تعيط وسايقه العربيه
زينب مسكت التلفون بتاعها ورنت علي رحمه السكرتيره تشوف في اي
زينب… الو رحمه في اي
رحمه بعياط…. احمد بيه عمل حدثه وخدنه علي المستشفي ومات
زينب سمعت كدا والفون وقع منها وسكتت
امل بقلب مقبوط وعياط… زينب رحمه قالتلك اي
خالد… زينب ردي انتي التانيه وقولي في اي
زينب بعياط…. احمد مات
امل سمعت كدا اغمي عليها وحور وصلت المستشفي ونزلت جري علي جو وخالد قعد يفوق في امل هو وزينب
حور جرت علي اوضه العمليات لقت رحمه واقفه عماله تعيط جريها بقا بطيه وخايفه توصل

 

حور بخوف وعياط…. ررر رحمه اح احمد فين
رحمه بعياط… استاذ احمد ما مات
حور ضربتها بالكف علي وشها… انتي كدابه ومتقوليش علي احمد كدا انتي سامعه احمد مستحيل يموت ويسيبني
_مدام حور شدي حيلك رحمه بتقول الحقيقه
حور بعصبيه… اياك اسمع صوتك انت التاني ولا والله لم يقوم اخليه يتردكم من الشركه انتوا سامعين
الممرضه خرجت من اوضته العمليات وطالعه تجري
حور وقفتها وبعياط… ارجوكي قوليلي احمد جوزي عامل اي ارجوكي طمنيني هو عايش وكويس صح
الممرضه نزلت راسها وبصت في الارض
حور بعصبيه… انطقي انتي اخرسيتي
الممرضه… للاسف احمد مافيش امل انه يقوم تاني
حور سمعت كدا ووقعت علي الارض وبعياط…… لاااااااااا مستحيل احمددددددددد ارجوك قوم مستحيل تسيبني ارجوك قوم انا مقدرش اعيش من غيرك

 

رحمه قعدت جنبها علي الارض وخادتها في حضنها… حور ارجوكي اهدي
حور بعياط…… احمد هيفوق صح هم كدبين احمد حبيبي مستحيل يحصلوا حاجه وقامت جري فتحت باب اوضه العمليات وجرت علي احمد وبعياط… احمد ارجوك قوم واثبت ليهم انك مستحيل تسيبني وتمشي ارجوك قوم
الدكتور بعصبيه…. مين سمحلها تدخل دي طلعوها بر
حور… احمد انت مش بترد عليا ليه يلا قوم وبدات تخبطه بايدها علي صدرو
الممرضه قربت منها وبدات تشدها
حور بعصبيه… اوعي مش هطلع احمد قوم انت مش بتحبني صح عشان كدا هتسيبني لا ارجوك قوم بس انا والله بحبك طيب قوم عشان خاطري انا ياحمد قوم ارجوك وحضنته وعماله تعيط
الدكتور بيبص لاقي مواشرات النبض بتاعت احمد بدات ترجع تاني
الدكتور بصوت عالي ابعدي كدا وبعد حور وبدا يفحص احمد تاني
الدكتور… اي ده دي معجزه هو رجع ليه نبضه تاني
حور بفرحه… بجد يادكتور
الدكتور… آه بس ارجوكي اطلعي بر عشان نشوف شغلنا عشان يكون جوزك كويس
حور بفرحه… حاضر حاضر وطلعت بر وقعدت تدعيلوا هي وامل وزينب وخالد ورحمه

 

الدكتور خلص وطلع وحور جرت عليه
حور بعياط… ها يادكتور احمد عامل اي
الدكتور… دلوقتي كويس بس لازم يعدي اربع وعشرين ساعه عشان نطمن اكتر الحادث مكنش قليل بس ادعولي
حور… طيب هو انا ممكن اشوفه
الدكتور سكت شويه واتكلم… تمام بس مش دلوقتي شوي وتدخلي تشوفيه وتطلعي بسرعه
حور… حاضر والله وحضنت امل من الفرحه
حور بفرحه… ماما احمد رجع مش قولتلكم مستحيل احمد يسيبني
امل بفرحه… فعلا ياروحي
خالد واقف بعيد وعمال يعيط
زينب بستغراب… خالد انت بتعيط ليه اه اوع تكون بتعيط عشان احمد رجع تاني لينا ومش هتاخد الورث ياعيني
حور… زينب مش وقت الكلام ده
زينب… لا وقته وقت مانت كنا عرفنا انه مات منزلش دمعه دلوقتي لم صحي بقا بيعيط رن علي مرتك وقولها بطلي فرح احمد رجع تاني وعاش وعايزهي اقولك حاجه صغيره بس لو الكلام اللي سمعتوا الصبح كان علي احمد اخوي واتاكدت وحياته

 

ياخالد مهرحمك اه انا اصغر منك بس انت مش بقيت علي الاخوي اللي بينا
حور وامل بستغراب… كلام اي اللي سمعتيه
زينب بتوتر….. كلام……

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احمد وحور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى