روايات

رواية احمد وحور الفصل الثالث عشر 13 بقلم جاسمين محمد

رواية احمد وحور الفصل الثالث عشر 13 بقلم جاسمين محمد

رواية احمد وحور البارت الثالث عشر

رواية احمد وحور الجزء الثالث عشر

رواية احمد وحور
رواية احمد وحور

رواية احمد وحور الحلقة الثالثة عشر

احمد… تعبت يامي والله من وقت ما اتولد وانا تعبان وكل مفرح شوي الاقي الحزن يجي يحضني كان مكتوب عليا الحزن دايما
امل حضنته بعياط علي حالات ابنها…. الفرح موجود وهيجي قريب محدش اتكتب عليه الحزن دايما ولا الفرح دايما بس خليك قوي ومتضعفش
احمد بعياط… هي مصدر قوتي يام….
زينب بزعيق…. ااحمدددددددد الحقنيييي
احمد قام مفزوغ وجري علي اوضه حور هو امل
احمد بخوف… في اي حور فيها حاجه
زينب… حور سخنه اووي الحقني
احمد قرب من حور حط ايدو علي راسها… اي ده هي مش كانت كويسه ياماما
امل… اه يابني والله كانت كويسه
احمد…. زينب قومي هتيلي العلبه اللي فيها العلاج من التلاجه وحطيها هنا وروحي انزلي انتي وماما وانا هعالج مراتي
امل… هتعمل اي ياحبيبي

 

احمد… هخليها تاخدش وهديها العلاج وهسهر جنبها اعملها كمادات هي حصل معاها السخونه دي كذا مره وانا بعرف اتصرف المهم روحوا انتوا انزلوا نامه ومتقلقوش ولو حصل حاجه ابقا ارن علي زينب
امل… تمام ياحبيبي خلي بالك من نفسك ومن مراتك
احمد… حاضر ياماما تصبحي علي خير
امل وزينب… وانت من اهل الخير
احمد قام طلع غيار لحور من الدولاب وشالها ودخل بيها الحمام
ياخدو دش
هدي… حبيبي يلا ندخل ننام شوي
خالد… حاضر ياقلبي بس بفكر في اللي هيحصل بكرا لم المحامي يجي ويقسم الورث
هدي حاوضته بايدها من عند رقبته… هيحصل اي هناخد حقنا منهم ونسيبهم ونبعد نعيش حياتنا براحتنا بدل محد يتحكم فينا ونعيش مع ناس بتحبنا مش بتكرهنا ومش بتتمنا لينا الخير
خالد… عندك حق يلا ننام
هدي… يلا ياحبيبي

 

احمد لبس حور ودها العلاج ورقدها علي السرير وعمال يعملها كمادات لحد منام جنبها منغير مياخد باله
الصبح
حور وهي نايمه بتحلم…. لا احمد حبيبي مستحيل يعمل كدا مستحيل يسيبني ويروح ليكي احمد بيحبني انا
هدي…. ههههههه لا احمد بيحبني انا وبيحبني من قبل متتجوزه وهيفضل يحبني طول العمر
حور بزعيق وعياط…. لا لا مستحيل احمد بيحبني انا احمد ليا انا لوحدي ومستحيل يسيبني لوحدي
احمد صحي علي صوتها وبخوف… حور حبيبتي مالك حور
حور فاقت وحضنت احمد من الخوف… احمد انت مش هتسيبني صح
احمد حضنها جامد عشان يطمنها وبيمشي ايدو علي شعرها… مستحيل اسيب روحي اهدي بس انا جنبك
حور بعياط وخوف… اوعديني انك مستحيل تسيبني
احمد…. اوعدك اهدي بقا واحكيلي في اي
حور بعياط… حاضر كنت بحلم ان هدي عايزه تاخدك مني وانك بتحبها هي ومسكت ايدها وكانت وخداك مني وماشيه اوع تسيبني ياحمد ارجوك انا امو*ت فيها مقدرش اعيش من غيرك
احمد… احمد مش لحد غير لحوريته اهدي كدا انا جنبك ومش بحب حد غيرك انتي والله
حور بعياط… بجد
احمد بحب… جد الجد كمان وراح بعدها عن حضنه وراح مسحلها دموعها.. ثم احنا مش قولنا مدام انا جنبك مستحيل اشوف دمع من العيون العسل دي دمعه تنزل واه صح انتي رجعتي تتكلمي تاني

 

حور بعياط… انت شايف اي
احمد بمعاكسه… انا مش شايف حاجه غير حوريتي الجميله اللي ربنا عوضني بيها في حياتي اللي بحبها ومستحيل اعمل حاجه تزعلها
بقلم جاسمين محمد
افتكرت الصور وسكتت
احمد عرف هي سكتت ليه راح رافع وشها ومسك ايدها…. خليكي واثقه ان احمد حبيبك مستحيل يكون مع حد غيرك احمد مش بيشوف حد غير حور وبس واي حد تاني ميشغلهوش ومستحيل يقرب من حد غير حور روحها
حور بعياط… طيب واللي كان في الصور والفديو
احمد… وحياتك معرف اي حاجه عن اللي شوفنا ده وانتي عارفه انها كذا مره تتعرض ليا وانا بصدها ومعرفك انا كل حاجه
حور… اه وانا واثقه فيك بس اي مره زي لو شافت شريك حياتها بالمنظر ده مع واحدها غيرها هتعمل اكتر من حصل
احمد… عارف وعذرك بس المهم دلوقتي تكون واثقه ومصدقاني اني مستحيل اعمل كدا وانا هثبتلك كل حاجه
حور حضنت احمد وبحب… انا واثقه فيك ياحبيبي
احمد… بعشقك والله وحضنها جامد
حور… احمد الباب بيخبط
احمد… سيبي اللي يخبط يخبط متبعديش عن حضني
حور… احمد زينب وطنط امل بر قوم افتحلهم الباب يلا عيب كدا
احمد…. تصدقي انك عيله فصيله يابت اوعي يخربيت حلاوه وجمال اهلك ده وسابها وطلع يفتح الباب وحور ابتسمت بحب وطلعت ورها

 

امل… صباح الخير ياحبيبي حور عامله اي دلوقتي
احمد… زي القر*ده جو هيحصلها اي
حور كانت واقفه ورها راحت خبطه في كتفه… بقا كدا ماشي ياحمد
زينب وامل بفرح… انتي اتكلمتي
حور… اه
امل حضنتها هي وزينب
احمد بغيره… مكفايه احضان في مراتي اوعوا كدا وراح بعدها وحط ايدو علي كتفها وحضنها… محدش يحضن مراتي تاني انتوا سامعين
امل… اشبع بيها ياخوي اهي بس هي بنتي ولي الحق اني احضنها
زينب… الله علي الحب يابت ياميه مع**فن ومحن اووي بس حلو
احمد رفع حاجبه بستغراب… مع*فن وحلو كيف بت انتي هبله
خالد… اتفضل ياستاذ
_شكرا بس فين اخواتك ياستاذ خالد عشان مش فاضي وعايز اقري الوصيه وتتفتح قدامكم انتو الكل
خالد… حاضر دقيقه هدي نادمي عليهم
هدي… حاضر ياحبيبي طلعت هدي تنادم عليهم ولقت احمد حاضن حور وعملين يهزرو غارت اووي واتعصبت وراحت مخبطه علي الباب

 

احمد شافها راح حاضن حور اووي بقرف… عايزه اي
هدي بغضب وغير… المحامي تحت مع اخوك ولازم تنزلوا
احمد… تمام روحي انزلي
امل بحزن… بقا مستناش وجابه علي الصبح لدرجه دي مش عايز يفضل وسطينه
احمد… مستحيل الخليه يسيبنا ويروح مع الحر**بايه دي يلا ننزل واطمني خالص
حور بشك… احمد انت مخطط لي اي مش مطمنه
احمد مسكها من خدها وبحب… بحبك يلاه ياللي فهمني بس هتعرفي كل حاجه تحت يلا بس عشان مينفعش نسيب المحامي قاعد كدا
امل وزينب… يلا يابني

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احمد وحور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى