رواية احبني من زمن آخر الفصل العاشر 10 بقلم رودينا محمد
رواية احبني من زمن آخر الجزء العاشر
رواية احبني من زمن آخر البارت العاشر
رواية احبني من زمن آخر الحلقة العاشرة
_قابليني يا رزان ان فلتي من ايدي النهاردة
= يختاااااااي استهدي بالله احنا مش في البيت …… روان اعقلي انت هتضربيني بالشبشب انا كبرت و الله
_ كبرتي على نفسك مش عليا انا اكبر منك بخمس دقايق
= عاااا حد يلحقني بالله عليكوا
رنيم : انت ياختي الي جبتي لنفسك الكلام
= عااااا يا رنيم الحقيني بالله عليكي
رنيم بإخلاء سبيل: انا ماليش دعوة
وجريت رزان بسرعة البرق
_ طب وربنا ما هسيبك يا رزان
و جرت وراها بعد ما رزان جرت برا الكوخ
منة بضحك : آاااه لا استطيع التحمل ما هذا الجنون
أحمد بضحك : كل هذا حصل بسببي
رنيم : بقابلني ان رزان سابتك في حالك و ربنا ما هتسكت لك
أحمد بابتسامة بلهاء : ماذا تقولين
رنيم بضحك : زي ما بقولك كدهون
رزان بخوف: بالله عليكي اهدي دا احنا حتى في الشارع
و طااااخ روان حدفت الشبشب جيه في رزان
رزان بألم: ايييييي خلاص ارتحتي
و مش بس كدا روان راحت لرزان و ضربتها و رزان بردو ضربتها
= بت انت اهدي كدة عشان انا خلاص فاض آخري منك
_ انا بردو يا **** راحة تتسرمحي مع الي اسمه احمد ياختي هو دا الي ابوكي و امك علمهولك هااا
= يا بت اهدي انا جسمي هيزرق من ضربك دا
_ و الله يا رزان ان ما احترمتي نفسك لا هوريكي العين الحمرا
= منا شوفتها هو لسة في اكتر من كدة
_ ايوة لسة في
و سابت اختها رزان و مشت راجعة للكوخ
منة بابتسامة : انا ذاهبة يا أولادي
فيصل بتساؤل :إلى أين يا عمتي
منة بابتسامة حزن : أرض الله واسعة يا ابني
_ طب و ليه ما تعديش معانا انت هتسلينا اوي
سمعت منة رنيم و هي بتقولها الكلمتين دول فابتسمت و قالت : لا اريد ان تكونوا براحتكم
_ راحة اي بس يا خالتي تعالي بس اقعدي معانا دا حتى ما كانش بيتنا………… ما تقولها يا فيصل
فيصل: معها حق يا عمتي إجلسي هنا
منة بابتسامة : حسنا ….. و لكن انا جائعة كثيرا
فيصل بابتسامة: حسنا سوف نذهب للسوق لإحضار لك يا عمتي الطعام
منة : حسنا يا بني
و ذهب فيصل ساعت لما مشى فيصل
رنيم بغضب : ينفع الي عملتوه دا
رزان : وانا مالي
_ عشان سرمحتك مع الي اسمه احمد
رنيم بغضب : آه صحيح الا قوليلي ….من امتى و احنا بنتسرمح ها مع رجالة
= والله انل كنت قاعدة هو الي جالي…….وربنا يا أحمد منا سايباك و هوريك الويل
رنيم : خلاص بقى
و بعد ستة أشهر
_انا احبك
= ايييييييه
_ نعم يا رنيم فأنا احبك بشدة
رنيم بصدمة وفرحة: بجد
_بالتأكيد
أحمد بحب : رزان
رزان بضيق : نعم
أحمد بحب : لما انت متضايقة هكذا
رزان : انا اكرهك
أحمد: ولكني احبك
رزان بصدمة : ايه ….. مين يابا
أحمد بابتسامة: انت ….. انا احبك انت [الإعتراف بالحب حرام بس انا كتبت كدة عشان ننهي الرواية بنهاية سعيدة]
آدم : منة
منة بصدمة: آ آدم
آدم بسعادة : ن نعم ا انت ت. تذكريني
منة بدموع : و كيف لي أن انساك
آدم بسعادة : انا اريد ان اتزوجك ….. هل تقبلي ان اكون زوجك على سنة الله و رسوله
منة بدموع فرحة : بالتأكيد
فريال بغضب : عاااا
فيروز بغضب : يجب أن نقتلهم
قمر بغضب : بالتأكيد
كانت رنيم ماشية بليل بفرحة و سعادة و قابلت اختها رزان
رزان بابتسامة: شكلك مبسوطة
رنيم : اوي
رزان : واي السبب
رنيم : فيصل اعترف انه بيحبني
و لكن عندما انهت كلامها وجدت سكين تخترق قلبها
قمر بغضب : لن ادعك تأخذين حبيبي مني
ظلت رنيم تقف بصدمة إلى أن صارت جثة هامدة
استيقظت رنيم من النوم و قالت بصدمة كبيرة : عااااااااا
جات روان و رزان على صوت اختهم العالي وقالوا بخضة : رنيم …. مالك يا حبيبتي
رنيم بصدمة و فرحة : انا عايشة انا عايشة
روان باستغراب: انت حلمتي انك متي ولا اي
رنيم بصدمة: آلة الزمن
رزان باستغراب: آلة زمن اي …… انت عبيطة يا بت
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احبني من زمن آخر)