رواية احببت من اسموها اختي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم جاسمين محمد
رواية احببت من اسموها اختي الجزء الثالث والعشرون
رواية احببت من اسموها اختي البارت الثالث والعشرون
رواية احببت من اسموها اختي الحلقة الثالثة والعشرون
قدس… مترد علي مروان دي تالت مره يرن
فهد… فكك ده عيل رغاي واحنا اصلا مروحين يلا
قدس… ماشي وبصت لصفاء وبحزن… هتوحشيني اووي
صفاء… وانتي كمان ياحبيبتي اوعي تنسيني ابقا تعالي شوفيني
قدس بعياط… مقدرش انساكي علطول هجيلك
صفاء بعياط حضنتها… خلي بالك منها يابني
فهد…. حاضر ياخالتي وبيبص لاقي تلفونه بيرن يلا ياقدس خلينا نشوف الزفت ده يلا سلام
صفاء… سلام ياولاد ربنا يحفظكم يارب
فهد وقدس… يارب وطلعوا ركبوا العربيه ومشي 🌿🌿🌿🌿
حنان…. ها يارفعت ماتوا
رفعت بفرحه… اه العربيه اتفحمت
حنان بفرحه…. ياااا اخير خلصت
فهد من ورها… لدرجه دي
حنان بصدمه التلفون وقع من ايدها وبصت ورها لقت فهد ماسك ايد قدس وواقفين
حنان بصدمه… ف.. ف.. فهد
فهد ببتسامه… اه فهد ومسك قدس قعدها علي الكرسي وباس باطن ايدها وقرب من ودنها وبصوت واطي… متخافيش انا جنبك ووقف قدام حنان
فهد… ممكن افهم ليه بتكرهيني كدا
حنان… عشان انت مش ابني
فهد بعصبيه… مهو انا عارف اني مش ابنك بس انا ابن مين وعملتلك اي عشان تعملي فيا كدا
حنان… عملت كتير اووي اول حاجه ان امك خدت جوزي مني زمان وتاني حاجه لم كلهم بيفضلوا عن ابني حتي الورث كاتبين ليك انت نصيب اكبر
فهد… اي الحقد ده ياشيخه امال ليه كنتي بتمثلي دور الام المثاليه والحنونه لم انتي بتكرهيني كدا
حنان… كنت فعلا بحبك الاول بس وقت ما جبت مروان وانا بقيت عايزه ادي ابني بس الحب ده كله وهم اللي رفضوا يبعدوك عني واجبروني اني اربيك واعتني بيك بس انا كنت دايما بحاول بس مش عارفه
فهد… تحاولي في اي دانتي كنتي هتموتيني النهارده لولا ان رديت علي مروان في اخر لحظه وعرفني ورميت نفسي من العربيه في اخر لحظه
فلاش باااك
فهد فتح باب العربيه لقدس وبحب… اتفضلي يا اميرتي
قدس ابتسمت وركبت العربيه وهو لف ركب جنبها ومسك ايدها وقربها ليه وباسها وحطها علي قلبه وساق العربيه ومشي وقدس هتموت من الكسوف
فهد بمشاكسه… مالك ساكته ليه كدا
قدس بكسوف… سيب ايدي طيب
فهد… مقدش اسيب ايدك ابد ولا اسيبك لحظه وشدها لحضنه وقدس خبت نفسها في حضنه وفهد ابتسمن عليها وتلفونه رن
قدس… شوف مروان عايز اي بقا
فهد… ده عيل فصيل هاتي التلفون.
عايز اي يازفت انت
مروان بخضه… انت فين دلوقتي
فهد… جينا انا وقدس بالعربيه
مروان بخضه… اطلعوا من العربيه بسرعه عشان الفرامل مقطوعه وهتنفجر بيكم العربيه عشان محطوط فيها قنب. له
فهد بصدمه… انت بتقول اي يامروان
مروان… فهد مش وقت كلام اطلع انا وقدس بسرعه من العربيه
فهد… حاضر حاضر سلام
قدس بخوف… في اي
فهد… افتح باب العربيه بسرعه وارمي نفسك من العربيه يلا
قدس بصدمه… كيف ده في اي
فهد بعصبيه…. ياقدس مش وقت كلام اطلعي من العربيه العربيه هتف. جر بينا وهنموت اطلعي وانقذي نفسك بسرعه
قدس مسكت ايدو وبخوف… انا مستحيل اسيبك يافهد نرمي نفسنا مع بعض بس مسيبكش انا مقدرش اعيش لحظه من غيرك
فهد بصلها بحب… يلا طيب وفتحوا العربيه هم الاتنين ووقعوا علي الارض
قدس بوجع…. ااااه
فهد قام واتجاهل الوجع وراح عليها بسرعه ومسكها وحضنها وبخوف… انتي كويسه
قدس… اه وبيبصوا لقي العربيه فجرت
قدس اترعبت واستخبت في حضنه وفهد حوطها بحضنه وخبها وهي بتعيط وتتنفض من الخوف في حضنه
فهد ورفع راسها… حبيبتي اهدي انا معاكي متخافيش
قدس بخوف وعياط… كنا هنموت صح
فهد… مستحيل اخليكي يحصلك حاجه طول ما انا عايش اهدي وبطلي عياط عشان خاطري
قدس… خليني في حضنك طيب وحضنته جامد
فهد زاد من حضنها ومروان وصل بالعربيه ونزل بخضه عليهم وبقلق… انتوا كويسين
فهد هزر راسه من غير كلام
مروان خد نفس طويل… طيب الحمدلله يلا تعالوا نركب العربيه
فهد.. حاضر وشال قدس وقعده في العربيه وقعد جنبها وخدها في حضنه يطمنها ومروان ركب العربيه وساق ومشي
فهد.. مين عمل كدا
مروان بتوتر… ها
فهد… حنان هانم صح
مروان سكت ومتكلمش
وقدس بصدمه. ماما حنان تعمل كدا مستحيل
فهد بعصبيه… انا مستحيل اسكتلها المره دي هي دايما بتغلط وبسكت بس تيجي نحيت قدس يبقا تتشاهد علي روحها
قدس بخوف… فهد اهدي اكيد ماما مستحيل تعمل كدا
مروان بحزن… لا عملت كدا ياقدس
قدس بصدمه… ازاي مستحيل
باااااك
فهد بعصبيه… انتي اي حرام عليكي ياشيخه انا مش ابنك ولا هي بنتك بس انتي ربتينه وبيقوله اللي ركبت بتكون احن من اللي خلفت انتي اي قلبك ده اي بتعملي ليه كدت معانا
حنان… عشان بكرهكم كلكم بكره امك عشان خدت ابوك مني وخلته خاني وبكرها قدس عشان امها برضوا خد حب حياتي
قدس بصدمه… بس بابا عمرو ما حبك هو كان بيحب ماما
حنان… بس انا كنت بحبه وبموت فيه وهو سابني وراح لامك حرميه الرجاله
فهد… قسم بالله كلمه تاني وهنسا انك ربتيني وهزعلك
حنان بمسخره…. هههههه هتعمل اي يعني
فهد… هوريكي بس قبل ما اوريكي امي مين
حنان… امك اصلا تلاقيها ماتت من زمان اصل يعيني دخلت المصحه زمان عشان الناس كانت تحسبه اتجننت لم ابنها اتخطف عشان كانت بتلف عليك ليل ونهار ومش بتنام وكل شوي ابني فهد هيجي ابن فهد هناك اهو فتلاقيها ماتت في المصحه
فهد رجع لوره من الصدمه… انتو اي مافيش فيقلبكم رحمه عشان تعملوا في ام كدا وتاخدو ابنها حسبي الله ونعم الوكيل فيكم اتفضل ياحضرت الظابط
الظابط… اوامرك يافهد بيه
فهد… اخدوها احبسوها
حنان بصدمه… يحبسه مين هو في اي متتكلم يامروان
مروان… انتي اللي عملتي في نفسك كدا
حنان بصدمه… مروان انت عايز تحبس امك
مروان بجمود… انا دلوقتي ظابط وبادي شغلي وانتي مطلوب القبض عليكي في الشروع بالقت. ل
حنان بجمود… اممم فين الاثبات
مروان… معايا تسجيل بكلامك وانتي بتكلمي رفعت وقبضنا عليه واعترف فاتفضلي معانا بالذوق
حنان… بقا كدا يامروان
مروان… اقبضوا عليها
حنان بزعيق… لا مستحيل مش هروح معاكم مروان خليهم يسبوني وقعدت تعيط
فهد قرب من قدس اللي قاعده عماله تعيط وحضنها… هششششش اهدي ياروحي
قدس بعياط… فهد خليهم يسبوها
فهد… لازم تتعاقب يلا قومي ادخلي خدي دش ورتاحي ومسح دموعها
قدس بحزن… حاضر وقامت دخلت اوضتها و
مروان بحزن… هنعمل اي
فهد بجمود… سيبها تتعاقب شوي وبعدين هاجي اتنازل عن القضيه
مروان… ماشي هتعوز حاجه انا هروح ورها
فهد… ماشي ومتضعفش ومتقلقش كمان هم كام يوم بس هي مهما كانت ربتني وانا بحبها والله بس غصب عني اللي عملتوا
مروان.. تمام
فهد دخل الاوضه بتاعت قدس بعد معمل كام مكالمه اول ما دخل الاوضه لاقها عتمه وقدس لافه نفسها في البطانيه وعماله تعيط بصوت واطي قرب رقد جنبها وحضنها… حبيبتي بتعيط ليه
قدس بعياط… بعيط علي اللي حصل
فهد مشي ايدو علي راسها… اهدي خالص وكل حاجه هتتصلح مدام انا موجود مش انتي دايما بتقولي مدام فهد موجود يبقا كل حاجه هتكون تمام
قدس بحزن… اه
فهد… طيب يبقا نبطل عياط بقا عشان مش بحب اشوفك بتعيطي
قدس مسحت دموعها وببتسامه… حاضر
فهد ببتسامه… شطوره يلا ننام بقا
قدس لفت وشها وبقا وشها في وشه وباسته من خدو وستخبت في حضنه
فهد بضحك… هههه بقيتي جريه اووي ياقدس
قدس خبطه في صدره بايدها… اتلم
فهد… ههههه انا بعد عملتك دي انا ممكن اتهور واعمل حاجات نفسي اعملها
قدس بدون فهم… حاجات اي دي
فهد… هههه لم اعملك فرح ابقا اعرفك ياقدسي
قدس بكسوف… اتلم بقا انت بقيت قليل الادب
فهد… هههه وسافل كمان وحياتك بس معاكي انتي بس
قدس… فهد
فهد غمض عينه اول مسمع اسمو كانه اول مره يسمع اسموا بالحلاوه دي.. ياعيون فهد وقلب فهد ونفس فهد
قدس… هدور علي مامتك ولا لا
فهد ملامح وشه قلبت والوش اللي كان بيضحك وكان بيحاول يخفي الوش الحزين مقدرش.. مش عارفه هدور عليها فين طيب وهل هتكون عايشه وكمان هتعرفني
قدس… هنحاول يمكن عايشه ولسه بدرو عليك
فهد حضنها جامد ودموعه بدات تنزل… انا تعبت اووي ياقدس نفسي ارتاح بقا شوي 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
فهد ملامح وشه قلبت والوش اللي كان بيضحك وكان بيحاول يخفي الوش الحزين مقدرش.. مش عارفه هدور عليها فين طيب وهل هتكون عايشه وكمان هتعرفني
قدس… هنحاول يمكن عايشه ولسه بدرو عليك
فهد حضنها جامد ودموعه بدات تنزل… انا تعبت اووي ياقدس نفسي ارتاح بقا شوي 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
قدس… باسته علي عينه… حقك عليا من الدنيا كلها ياقلب قدس بس اهدي عشان خاطري انا مقدرش اشوفك كدا انا بستقوي بيك
فهد بص علي شفايفها وركز فيهم اووي
قدس بستغراب… فهد بتب.. والتهم شفايفها في بوسه بطويله وابتعد عنها لم حس انهم بحاجه للهواء
قدس ضربته في صدره واستخبت في حضنه… انت منحرف ليه كدا يابيه اي قله الادب دي
فهد بضحك… هههه انا عملت حاجه غير بوستك ياطفله انتي
قدس بعصبيه… انا مش طفله
فهد… طفله وبعشقك كمان
قدس بكسوف… وانا بحبك
فهد حضنها جامد… طول ما انتي معايا الدنيا كلها تهون
بعد شهر
مروان بمرح… يلا ياعريس بسرعه
فهد بسعاده… متتهد ياض انت الواحد مش عارف يخصل براحته
مروان بمرح…. متدعيلي الاقي واحدها توقعني فيها الله يخربيتهم كلهم غفر
اسماء صحبت قدس من وره بعصبيه…. من دي اللي غفر يابهف انت ومن اللي توقعك جتك شوطه
مروان بخوف…. يالهووي انا دعيت عشان اتجوز مش اموت الحقني يافهد وسخبه وره فهد وفهد كاتم ضحكته بالعافيه
اسماء… بقا بتقوله يدعيلك تلاقي واحدها
مروان بخوف… لو حلفتلك بي اي اني بهزر مش هتصدقي صح
اسماء… ازاي دانا هصدقك وهطلع عينك كمان بقا كلنا غفر لا وانت ياض اسمل علي جمالك اللي بيشر منك
مروان وهو بيعدل ليقه البدله وبغرور… اه دانا مز وبنات اسكندريه هيموتوا وابصلهم بس
اسماء… بصتلك عرق. به يابعيد لم تاخد روحك
مروان بزعيق… متلمي يابت انتي الاه
اسماء بزعيق…. انا اللي هتلم
فهد بعصبيه…. بس صدعتوني غوره اتخانقوا بر عايز اخلص لبس عشان اروح لحبيبتي وبنفاذ صبر بصوا انا سايبلكم الاوضه خالص وراح اوضه تانيه
وساب مروان واسماء في نظرات غضب بينهم
اسماء بحزن… بقا بعد ده كلو بتدعي تلاقي واحدها غيري ماشي يامروان
مروان مسك ايدها قبل ما تطلع من الاوضه وبحب… واقسم بالله بهزر انا اصلا مافيش واحدها تقدر توقعني غيرك دانا اموت من غيرك
اسماء بسرعه… بعد الشر عليك متقولش كدا تاني
مروان بحب… بحبك
اسماء بهيام… ها… انت قولت اي
مروان ببتسامه قرب من ودنها وبصوت واطي بقول اني بحبك وبموت فيكي كمان وحضنها
اسماء بحب… وانا بحبك اووي وتشبست في حضنه ومروان فضل يلف بيها من الفرحه
عند قدس
قدس وهي بتتكلم في التلفون…. انا متاكده ان النهارده هيكون احلي يوم في حيات فهد اخير هقدر اعمل حاجه تسعدو زي ما كان بيعملي
…. ربنا يسعدكم ويخليكم ليا دايما ياحبيبتي
قدس… يارب ياماما يارب بصي انا خلاص هقولك ماما علطول عشان انتي هتموني ماماتي انا كمان مش هو بس
…. هههه ماشي يغلابوي يلا هقفل معاكي عشان الحق اجيلك
قدس بفرحه .. اشطااا سلام ياماما
…. سلام ياقلبي
قدس قفلت التلفون ودخلت للميكب ارتست
قدس بمرح… اوبس والله عارفه اني اتاخرت بس اسفه
…. ههههه لا عادي ياقمر المهم يلا ادخلي البسي الفستان
قدس حضنت الفستان وبفرح… حاضر ودخلت تلبسه
في مكان اخر
حنان بحزن وندم… انا هقوم البس عشان اروح احضر فرح فهد ابني وان شاءلله هيقبل اسفي واقدر ارجعوا لحضني وبعياط. سعدني يارب اصحح غلطي وانا والله ندمت خلاص وقعت تعيط
اسماء بفرحه اول مشافت قدس وهي لابسه فستان الفرح ولابسه الطرحه بدموع الفرح… بسم الله ماشاء قمر ياحبيبتي
قدس بفرح…. قلبي انتي اللي قمر
اسماء حضنته… الف الف مبروك ياقلبي
قدس… الله يبارك فيكي ياحبيبتي عقبال متكوني سلفتي بقا وغمزتلها واسماء وشها احمر من الكسوف ومروان من ورها بمرح… يارب اسمع منها يارب
قدس بضحك…. ههههه الواد واقع اووي ليه كدا يابت
اسماء خبت وشها بين كفوفها ومروان قرب منها وشال ايدها وبهيام بصلها من فوق لتحت بفستانها الاحمر وحجابها والميكب الخفيف كانت قمر
مروان بهيام .. يخربيت جمال امك هتعملي اي تاني فيا خلاص تعبت من جمالك
قدس بضحك… احم احم نحن هنا
مروان…. عارف ياختي بت ياقدس
قدس… نعم ياشبح
مروان بقرف… شبح يخساره المنظر اللي شبه الملاك اللي انتي فيه ده
قدس… ولا اتلم عشان مزعلكش
مروان… هي وصلت لولا لا خلاص اطيب احسن المهم عايزين نعمل في الواد فهد مقلب
قدس… ازاي
مروان بصوت… بصي………
اسماء بصدمه .. يابن الاي دانت دماغ
مروان بغرور… عيب عليكي دانا مروان
قدس… اتلهي المهم يلا ننفذ طيب عشان بجد هموت واتخيل شكل فهد لم يحصل كدا
مروان بضحك…. ههههههه دانا هتنفخ بعدها منه
اسماء وقدس…. ههههههههه
بعد شوي فهد دخل عشان ياخد قدس
فدخل لاقي قدس واقفه ولافه وشها وعطي ضهرها
فهد بشوق ولهفه قرب منها وحضنها من ضهرها وبحب…. وحشاني اووي ياروحي اخير هتكوني معايا عارفه انا بحلم باليوم ده من زمان اووي واخير اتحقق
فهد بستغراب…. قدس انتي مش بتتكلمي ليه وبعد عنها ولفها ليه ومسك الطرحه وشالها من علي وشها وبصدمه…. اععععععععععععععععع يعوز بالله
مروان وقع علي الارض من كتر الضحك علي منظر فهد لم رفع الطرحه وشافه
واسماء طلعت من جو وهتموت علي نفسها من الضحك
وفهد بعصبيه…. يابن ال…. وديني يامروان مانا سايبك وميل مسكه من الفستان اللي لبسه وفضل يضرب فيه
مروان…. اااااه حرام عليك كفايه والله كنا بنهزر بس تصدق منظرك كان حلو ههههههه
فهد بعصبيه… انت بتغيظني برضوا طيب مش سايبك لمروان وفضل يضرب فيه
اسماء جرت وقفت بينهم…. بسسسسس انتو الاتنين كفايه بقا وانت يافهد ادخل قدس جو في الاوضه دي مستنياك
فهد بص لمروان من فوق لتحت… استنا عليا بس والله مهعديها بالساهل ماشي صبرك عليا
مروان بضحك…. هههههه روح بس ولا اقولك خلي بالك احسن تلاقي مقلب تاني ههههههه
فهد جه يمسك مروان مروان جري
اسماء…. خلاص بقا يلا ادخل لقدس عشان مستنياك
فهد بصلها بعصبيه هي التانيه ودخل لقدس لاقها واقفه وعطي وشها بصلها وتاهه في جمالها بالفستان الابيض والطرحه الطويله واقسم ان هتفضل طول عمرها تخطف قلبه ومحدش قدر انه يمتلكه غيرها وفضل سرحان وتايه فيها
قدس بكسوف…. هتفضل واقف كدا كتير
فهد قرب منها وحضنها وشالها من علي الارض وفضل يلف بيها من الفرحه
قدس بكسوف وفرحه… فهد كفايه هدوخ
فهد نزلها وفضل محوطه بايده…. بدمنك ياقدسي
قدس بفرحه وحب… وانا بموت في ولم تكمل كلامها وخد بقي كلامها في بوسه وبعد عنها لم حس انها بحاجه للهواء وسند جبينه علي جبينها وبعشق… بعشقك
قدس استخبطت في حضنه من الكسوف وضربته علي صدره… بطل قلبه ادب بقا
فهد بضحك…. هههههه انتي لسه شوفتي قله ادب ده لسه بدري
قدس… ياسافل
فهد بضحك…. مش عيب يازوجتي تقولي لزوج ياسافل
قدس… اتلم طيب
فهد بغمزه… دانا مصدقت ان هنعمل الفرح وتقولي اتلم دانا هنحرف هههههههههه
قدس….. يالهووي لا خلاص الغي الفرح انا مش هتجوز
فهد بصدمه…. نعم ياختي هم كانوا قالولك ان دخول الحمام زي خروجه ولا اي يلا يابت قدامي خلينا نخلص الفرح اللي مش عارف هصبر كيف لحد ما يخلص وبتفكير اه وهتتعاقبي علي المقلب اللي كان بر ده
قدس بتحاول تكتم ضحكتها
فهد… اضحكي ياختي اضحكي احسن تموتي
قدس مصدقت وانفجرت من الضحك وبضحك… ههههه كان منظرك يضحك لم شوفت مروان بعد ما شلت الطرحه هههههه
فهد بضحك…. هههههه الواد خضني والله حرام عليكم
قدس…. ههههه
فهد بسرحان في ضحكتك…. يخربيت ضحكت امك بت اوعي تضحكي قدام حد
قدس بحب…. حاضر يافهدي يلا نطلع بقا
فهد… حاضر ياقدسي
قدس جت تمسك ايدو وتانكجوا زي المصريين فهد بعد ايدها
قدس بستغراب…. اي وبتبص لقت رجلها مش علي الارض وفهد شايلها
فهد…. كدا نطلع بقا
قدس بكسوف… عيب نطلع كدا نزلني مينفعش
فهد بحب… عيب ليه انتي مراتي وانا لو اطول افضل شايلك كدا العمر كله هعملها
قدس.. بحبك
فهد… وانا بعشقك وخدها وطلع ركبوا العربيه وراحوا القاعه ودخل قعدو في مكانهم المخصص والناس عماله تباركلهم وجت فقره الرقص علي اغنيه عمر دياب (بحبك انا)
وفهد كان بيغنهالها وبيرقصه وفرحانين اووي واول ما خلصت شالها ولف بيها وبصوت عالي بحبكككككك
ونزلها وبفرحه بحبك وبعشقك وبدمنك ياحياتي والكل بدا يصفر ويسقفلهم وقدس اتكسفت وخبت وشها في حضنه
وفهد مسك ايدها وراحه قعدو مكانهم تاني وصفاء جت عشان تباركلهم
صفاء بدموع الفرح… الف مبروك
قدس قامت حضنتها… الله يبارك فيكي ياماما
صفاء وجهت نظرها لفهد… مبروك يابني
قدس قوم احضن مامتك يافهد
فهد بستغراب… مامتك وبص لقدس
قدس ببتسامه… اي مالك مش هتحضن امك
فهد بعدم فهم… امي انا كيف
حنان…. اه صفاء بتكون امك يافهد
فهد بفرحه… انتو بتهزرو ولا بتتكلموا جدا
قدس بفرحه… لا بجد ماما صفاء بتكون امك
فهد…. ازاي
قدس هقولك
فلاش بااااك
قدس راحت عند حنان السجن… عامله اي ياماما
حنان بندم… الحمدلله طمنيني عليكي
قدس… الحمدلله بخير عايزه منك طلب وبالله عليكي ساعديني
حنان… قولي يابنتي اكيد هساعدك يمكن اقدر اعمل حاجه عدله معاكم
قدس بحزن… متقوليش كدا انتي عملت كتير لينا حلو
حنان… قولي طيب يابنتي
قدس… عايزه اعرف ام فهد
حنان… ام فهد اسمها صفاء الشامي هيك عايشه هنا في اسكندريه في بيت عند البحر كدا
قدس بصدمه .. ازاي
حنان بستغراب… ازاي كيف في اي
قدس…. ها طيب انا همشي وهجيلك تاني سلام ياماما وسابتها وطلعت جري علي بيت صفاء خبطت علي الباب
صفاء… يوه جي ياللي بتخبط وفتحت الباب هو انتي يازفته بتخبطي ليه كدا
قدس…. انتي ابنك كان اسمو فهد محمد الهواري
صفاء وقفت بصدمه…. اه بس انتي اي عرفك اسمو
قدس… عشان هو بيكون فهد جوزي اللي كان معايا هنا
صفاء بفرحه ممزوجه بعياط… انتي بتهزري يعني ده فهد ابني
قدس بفرحه… اه ياماما
صفاء حضنتها وبفرحه… انا لازم اروحلوا اخدو في حضني
قدس… خلينا نعملهالوا مفاجاه يوم الفرح اي رايك
صفاء بتفكير… بس انا نفسي اخدو في حضني
قدس… عارفه بس هو مسافر اليومين دول فنعملهالوا مفاجاه يوم الفرح اي رايك
صفاء… ماشي
باااااك
فهد حضن صفاء وشالها من علي الارض…. وحشتيني اووي يامي
صفاء بفرحه وعياط.. وانت كمان ياحبيبي يابني وفضلت تبوس في كل مكان في وشه
قدس عشان تغير الجو…. لا حماتي انا بغير كفايه بوس في جوزي لم انتي بتبوسيه كل البوس ده امال انا هعمل اي
الكل قعد يضحك علي قدس وفهد اقولك انتي هتعملي اي وقرب منها وفي ودنها… وقالها حاجه خلت قدس وشها احمر من الكسوف
صفاء… متتلم ياواد قولتلها اي
فهد غمز لقدس… سر بينا المهم مروان كفايه بقا ويلا خلص الفرح انا جبت اخري
مروان بضحك… متخلينا شوي بلاش استعجال
فهد… وانت مالك يابقف انت ومسك ايد قدس… طيب انا همشي بقا انا ومراتي وخليكم انتو
قدس… فهد خلينا شوي نرقص علي اخر اغنيه طيب
فهد بزهق… اوووف حاضر ياختي يلاو والاغنيه بدات وهم طلعوا عشان يرقصوا (انا بعشقك)
وفهد وقدس كانوا بيغمنوها لبعض وهم بيرقصوا وفهد بعشقك والله ياقدسي
قدس… وانا بدمنك يافهدي
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت من اسموها اختي)