روايات

رواية احببت ممرضتي الفصل الثامن 8 بقلم لقاء إكرامي

رواية احببت ممرضتي الفصل الثامن 8 بقلم لقاء إكرامي

رواية احببت ممرضتي الجزء الثامن

رواية احببت ممرضتي البارت الثامن

رواية احببت ممرضتي الحلقة الثامنة

ورجعنا بعد ماكل واحد اخد حبيبته في عربيته وكانوا رايحين يشوفووا فستان خطوبة جاسر وتاليا وفي الطريق وقبل ان تتم الفرحة اتصل عمر وقال مش انتي في مستندات لازم امضي عليها هاتيها وتعالي عشان محتاج اشوفك
جاسر قوليله تمام
تاليا/تمام
ولفوا بالثلاث عربيات وراحوا المكان
عمر اول ماتاليا راحتله مسكها من ايدها جامد وقالها مش انا قلتلك لو لعبتي معايا هاتزعلي
عمر/يلا اندهي علي حبيب القلب خليه يجي ينقذك ولا خايفة عليه لاذيه
عمر/اطلع يجاسر الخطة خلاص انكشفت ياحلوين ودلوقتي هاقتلكم كلكم وهاتجوز تاليا بردوا ووجه المسدس لتاليا لكي يطلع جاسر
جاسر وزين سيبها واحنا نتفاهم
عمر/اهلا بحضرت الرائد زين نورت مصر والله ليك وحشه

 

بس ماتعرفش سيرين عمرها ماهتكون ليك انت ماتعرفش ان انا السبب انوا يرفضوك انا قولتلهم انوا بتاع بنات ومش بيحبك وبيلعب
بيكي ياسيرين
ايه ده في اتنين جداد ظهروا ولا وليك زحشة يابن عمي نوري ياسين و كمان الدكتورة جاسمين حبيبتي القديمة
الكل من الصدمة لم يتكلموا
ماتقوليلهم يجاسمين
جاسمين /للاسف دي حقيقه
بس ربنا ماحبش يخرجني بره العيلة وحبيت اختك وانتوا مفكرين انوا انتوا ازكية ولعبتوها عليا صح لا ابدا انا اللي لعبتها صح ودلوقتي هاتخرجوا خمس جثث لان تاليا هاتبقي مراتي
جه جاسر يقرب قالوا اوعا تحاول اي حركة هاذيها وانا مش عايز ده انا في الفترة الاولي صدقت لكن محمد الله يرحمه خلاني افتح عيني علي اللحظة الاخيرة وحطلكوا جهاز تنصت وعرفت كل حاجه ومن ساعتها انا اللي بحركوا مش انتوا
وجه بصوب علي زين جاسر وقف قدامه والطلقة جت في كتفه وجري علي عمر تناه يضربوا لحد ما الاتنين فقدوا الوعي واتصلوا علي الشرطة من اجل جاسر
تاليا/جاسر حبيبي فوق انا جنبك
جاسر ماتسبنيش انا بحبك يجاسر🥲🥲🥲

 

واجت الاسعاف واخدت جاسر والكل عرف وراحوا
في المستشفي
الدكتور دخله العملبات وطلعوا الرصاصة
اول مالدكتور خرج الكل قام
تاليا بدموع لم تجف/دكتور هوا كويس
الدكتور /ايوا ياتاليا وبعدين انتي ممرضة وعارفة انوا هيا مش هاتضره
تاليا/هوا فاق
الدكتور اياد/ربع ساعة وهايفوق
بعد ربع ساعة
الممرضة دخلت لقيته علي وشك النهوض وبيهلوس باسم تاليا.
خرجت قالت لتاليا ادخلوا هوا بيندهلك
وقبل ان تدخل الممرضة صاحبتها لعبت معاكي ياعم واتفتحتلك طاقة القدر
تاليا/بعدين احكيلك كل حاجة
جت تدخل الكل دخل معاها وكان بينده باسمها والكل استغرب من عشقه لها حتي وهو نائم يتذكرها
صحي اول ماصحي قال تاليا انتي كويسة

 

زين علي فكرة انا اللي كنت هاتصاوب بس شكرا ليك انقذتني ماتخافش ياغم هاردلك الجميل
الكل /🤣🤣🤣
وجه الدكتور عشان يطمن علي جاسر ةبعدين جه عند اذن تاليا وقال والله ووقعتي ياتاليا يلا بتقولي انا من طريق والحب من طريق وضحك وغمزلها وخرج بعد ان اطمن علي جاسر
جاسر كانت عيونه حمر من كتر الغيرة
وبعدين الكل خرج ماعدا تاليا
جاسر/عجبك بتحبيه
تاليا /هوا مين
جاسر /اللي كان بيكلمك وكان قريب اووي منك وغمزلك
تاليا/ده صاحبي
جاسر /نعم ياختي كل ماسألك علي حد تقوليلي صاحبك
تاليا/هيا دي الحقيقه
جاسر /تمام اووي استني وشوفي
دخلت الممرضة زميلة تاليا لكي تطمن علي جاسر
جاسر/اول مرة اشوف قمر طالع بالنهار
الممرضة زينة/حضرتك بتكلمني
جاسر /هوا في قمر غيرك

 

تاليا/اتلم ياجاسر وبعدين انا رحت فين
جاسر غمزل الممرضة ثم بص لتاليا وقال /انتي قمر انتي دا انتي جعفر
وضحك هوا الممرضة وتاليا جت قايمة قال/علي فين يجميل
تاليا/انا جعفر مش جميل وبعدين سيب ايدي واحترم نفسك
جاسر/اسف بس كنت بوريكي اد ابه بيوجع انك تشوفي الللي بتحبيه بيتكلم مع حد تاني
وبعدين مش انا متصاب وبعدين كده كده خطوبتنا باظت فخليكي جنبي وماتسبنيش
وبعدين ماتفرحيش اووي مش هانؤجل الخطوبة ولا حاجه هانعملها بكرة ونتجوز بعده
تاليا/ليه ان شاءلله
جاسر /بهزر يحبي
كنت بحاول اضحكك لانوا باين اني خليت عيونك الحلوين يدمعوا بس من هنا ورايح اوعديني ان عيونك الحلوين مايدمعوش
تاليا/اوعدك ياحبيبي
وهنا دخل الجميع وهما بيضحكوا وهوا ماسك ايدها
ياتري ايه اللي حصل لما شوفهم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ممرضتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى