روايات

رواية احببت ملتزما الفصل السادس عشر 16 بقلم سلمى فكري

رواية احببت ملتزما الفصل السادس عشر 16 بقلم سلمى فكري

رواية احببت ملتزما البارت السادس عشر

رواية احببت ملتزما الجزء السادس عشر

رواية احببت ملتزما
رواية احببت ملتزما

رواية احببت ملتزما الحلقة السادسة عشر

تقى بصت لقت العربيه جايه عليها غمضت عنيها رعد جرى عليها يبعدها و اتصاب مكانها احمد راح يشوف صحبته و ندى اتخضت من اللي حصل
احمد : دا بين زف اتصلي بالاسعاف بسرعه
ندى بعيااط : حاااضر و اتصلت و الاسعاف جت خدتهم راحوا المستشفي دخلوا رعد العمليات و ندى مش عارفه تعمل اي
احمد : يانسه متخافيش هي مغمي عليها بس
ندى : مش عارفه هقول ايه لاخوها لو اتصل و فجاه تليفون ندى رن بتبص لقيتها ريم
ريم : ايه ي ندله مش قولتي هتيجو
ندى : انا ف المستشفى ي ريم
ريم بخضه : في اي حصل اي
ندى : تقى تعبانه و كانت هتعمل ح ادثه

 

ريم : طب انا جايه حالا
ندى : خليكي انت تعبانه
ريم : انا كويسه المهم تقى عندي انا جايه اهو و قفلت بسرعه و قامت لبست و استاذنت والدتها
ام ريم : ايه يابنتي رايحه فين انت تعبانه
ريم : تقى في المستشفى ي ماما و لازم اروحلها
ام ريم : ياخبر حصلها اي
ريم : هحكيلك لما اجي سلام
________________________________________

معاذ روح من الشركه لقى والده بيقرا الاخبار
معاذ : بابا هي تقى جت
احمد : لا لسه يابني
معاذ : غريبه اتاخرت اوووي
احمد : خير يابني في حاجه
معاذ : تدفع كام ي حج و انا اقولك
احمد : هدفعلك اللي انت عاوزه
معاذ : تقى جايلها عريس

 

احمد بدهشه : عريس
معاذ : اه ي حج عريس مالك مستغرب ولا عاوزها تعنس جنبك 😂😂
احمد : مين ده و بيشتغل ايه
معاذ : اسر ي بابا
احمد : اسر صاحبكوا التالت
معاذ : عليك نووور ي حج هو ده
احمد : بيشتغل اي دلوقت
معاذ : ظابط في المخابرات
احمد : انا عن نفسي موافق بس خد راي اختك برده
معاذ : انا هرن عليها دي اتاخرت اووي و اتصل علي تقى
علي الناحيه الاخري
ندي مستنيه تقى تفوق و رعد يطلع من العملياتو قاعده تقرا قرءان و تدعيلهم و احمد كذلك و فجاه رن تليفون تقى
احمد : مين
ندي : معاذ اخوها ارد اقولو ايه
احمد : هاتي ارد انا ندي اتدله التليفون يرد
معاذ : تقى انت فين ي حبيبتي اتاخرتي ليه
احمد : السلام عليكم
معاذ : و عليكم السلام و رحمه الله و بركاته مين معايا
احمد : انا احمد عمران صاحبه التليفون ده كانت هتعمل حادثه و هي دلوقت ف المستشفى مع صحبتها
معاذ : مستشفى !!! طب انا جاي حالا و قفل الخط

 

احمد : مين يابني اللي ف المستشفى
معاذ : تقى ي بابا كانت هتعمل ح ادثه انا رايحلها
احمد : ابقي طمني يابني
________________________________________

في المكان المجهول
بسمه : هاا حصلها ايه
اياد : للاسف رعد انقذها
بسمه : و هي محصلهاش اي حاجه
اياد : مغمى عليها ف المستشفى
بسمه : هي مش تهمني قد ما ملك تهمني
اياد : هتقتليها ولا هتعملي معاها اي
بسمه : انا بفكر في حاجه تانيه خاالص
اياد : ايه هي
بسمه : يوم كتب الكتاب ……………..
________________________________________

معاذ وصل المستشفي بمعجزه بعد كل ال ح وادث اللي كان هيعترضلها و سال علي مكانها و طلع لقى ندى و احمد صاحب رعد

معاذ : احمد انت بتعمل اي مع ندى
احمد : ما انا اللي كلمتك
معاذ : هو انت اللي كنت هتخبطها
احمد : لا هي كانت بتعدي الطريق لقينا عربيه فجاه جت عليها بس رعد انقذها
معاذ : طب قومي روحي انت ي ندى
ندى : ريم زمانها علي وصول و انا مش همشي قبل ما تقى تصحي و اطمن عليها و علي الاستاذ و جت ريم بسرعه
ريم : تقي فين ي ندي حصلها حاجه
ندي : اهدي تقى كويسه مغمي عليها
ريم : الحمد لله لو كان حصلها حاجه كنت هموت
معاذ : بعد الشر ي جماعه اهدوا و فجاه الدكتور طلع من اوضع العمليات
احمد : هااا ي دكتور طمنا اخباره ايه
الدكتور : هو رجله اتكس رت و عنده ضلعين اتك سروا ف القفص الصدري ن زي ف داخلي بس قدرنا نعالجه الحمد لله لان الحادثه كانت جامده و لو كنتوا اتاخرتوا شويه كان زمانه م ات
احمد : هيفوق امتي ي دكتور
الدكتور : ساعتين و هيفوق باذن الله

 

معاذ : متشكرين ي دكتور
الدكتور : العفو دا واجبي
________________________________________

عند رعد في البيت
فاتن : هو اخوكي رعد مجاش يابنتي
ابتسام : لا ي ماما لسه
فاتن : اتاخر اوووي و قلبي مقبوض مش مطمنه
ابتسام : تفائلي خير ي امي هو كويس متقلقيش
فاتن : يااارب يابنتي
ي تري اي اللي هيحصل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ملتزما)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى