رواية احببت معذبي الفصل الثاني 2 بقلم مريم محمد
رواية احببت معذبي الجزء الثاني
رواية احببت معذبي البارت الثاني
رواية احببت معذبي الحلقة الثانية
وفجأة الباب اتفتح ودخل منو شخص طويل وعريض اريج اتخضت
اريج/ انت مين وجايبني هنا لي
رسلان/حظك الاسود يقطة حد قالك تطولي لسانك
اريج/ نا عايزة امشي من هنا
رسلان بسخرية / نا م هخليكي تشوفي النور ابداا انتو اللي زيكو لازم يتعذب لحد ميموت كلكو صنف و** قالها بزعيق وعين حمرا
اريج اتكلمت بقوة عكس خوفها/انت بني ادم مريض انت تعرفني منين عشان تخطفني نا هوديك ف ستين داهية وبعدين انت ازاي تعمل كدة فيها دي بني أدمه زيك انت حيوان
فجأة قلم قوي وقعها على الأرض
رسلان بصوت كفحيح الأفاعي / نا هوريكي الحيوان هيعمل فيكي اي هخليكي تتمني الموت وم هتطوليه
اريج كانت بتعيط من الخوف/ حرام عليك نا عايزة امشي من هنا
رسلان بضحكة مستفزة / لما يجيلي مزاج اصل م هعديهالك انك تغلطي فيا يزبالة وسابها وخرج
اريج وهي بتزحف لحد البنت
اريج بخوف / هو مين داا
ريحاب / دا دا يبقى جوزي
اريج بشهقه/ جوزك وازاي يعمل كدة فيكي
ريحاب / هو طيب بس اللي نا عملتوا خلاه شيطان مفيهوش ذرة رحمه
اريج / وانتي عملتي اي يخليه كدة
ريحاب / حامل
اريج بصدمه / وهو بيعمل فيكي كدة عشان حامل
ريحاب بصوت يكاد مسموع /منا م حامل منو
اريج /نعم!!!!
ريحاب/ حامل من عدوا
اريج بصدمه وقرف/ تتصدقي معاه حق اللي عملوا فيكي ونا اللي بدافع عنك
ريحاب /ساعديني ارجوكي أخرج من هنا ارجوكي
اريج / م لما اعرف أخرج نا من هناا الاول
ريحاب / الشباك اللي ف الاوضة دا بيودي على الباب الخلفي بتاع الڤلة
اريج رايحة ناحية الشباك لقيتو م بيتفتح
اريج/الشباك مقفول
ريحاب م بترد اريج رايحة تشوفها لقيتها تحتيها دم واغمى عليها
اريج بخوف عمالة تهز فيها مفيش نفس للبنت
اريج بصوت عالي وخوف / انت يحيوان ياللي هنا البت بتموت وعمالة تعيط
دخل فجأة الاوضة واحد غير رسلان
اريج بتبصلو باستغراب من بصاتو
فارس ببرود / كدة كدة كانت هتموت ف م عايز اسمع صوتك انتي فاهمة
اريج بخوف / انتو م بني ادمين بجد نا عايزة امشي من هنا نا مليش دعوة بكل داا حرام عليكو وقعدت تعيط
فارس صعبت عليه بس مبينش
فارس ببرود / م عايز اسمع صوت
فارس ندهه على اتنين من الرجالة
فارس/خدو الو**ه دي من هنا ارموها ف اي داهية بعيد عن هناا
اريج بعياط /نا لا يمكن اقعد ف الاوضة دي عايزة أخرج من هناااا
فارس /قومي معايا اخلصي
اريج قامت بسرعة هو مسكها جامد من ايدهااا وفتح أوضة وحطها فيهاا وقفل الباب عليها وخرج
فارس ل رسلان
فارس /هنعمل اي ف البت اللي فوق دي
رسلان / لما اعرف وراها اي الاول م يمكن حد زقها علينا أصلها هتعمل اي ف الشارع المقطوع دا ف الوقت دا
فارس/ بس شكلها غلبانه م وراها حاجة
رسلان بزعيق / متقوليش غلبانه وزفت دول كلهم زي بعض اساسا خليها مرميه كدة مفيش نقطة ماية ولا اكل يدخلو ليها انت فاهمم
فارس /خلاص أهدى يرسلان
رسلان سابو وخرج
ف مكان تاني ف بيت عم اريج
ساميه / هي المحروسة لسة نايمه ولا اي هنشتغل عندها وهي نايمه كدة
محمود / ادخلي صحيها عشان تعملنا الفطار
ساميه بتفتح باب الاوضة ملقتش اريج ف الاوضة
ساميه/يخويا المحروسة م ف الاوضة راحت ف انهي داهية دي
محمود/يعني اي م ف الاوضة امال راحت فين نا مشفتهاش نا نمت امبارح بدري
ساميه / لاتكون طفشت ينهار اسود دا لازم تبقى معانا لحد منخليها تمضي على الورق
محمود/ هتبقى مصيبة سودة لو فعلا مشيت
ساميه /نا هدخل اشوف حاجتها ف الدولاب.. ودخلت الاوضة وفتحت الدولاب لقت حاجتها زي ماهي.
ساميه /غريبة يعني حاجتها ف دولابها زي ماهي اهي
محمود/ رني على سارة صحبتها م كانت معاها
ساميه /ونا هجيب رقمها منين دي كمان
وهما بيتكلمو الباب خبط
محمود /افتحي بسرعة يمكن هي
ساميه فتحت الباب لقت سارة لوحدها
سارة/ازيك يطنط
ساميه /امال الزفته فين اللي بايته برا من امبارح دي
سارة بستغراب /بايته برا ازاي حضرتك دي ماشية امبارح وقلتلها هعدي عليكي بكرة
ساميه / اكيد دا فيلم عاملينو سواا عشان تخبي عليها ماهي صحبتك
سارة / اخبي اي وانتي بتقولي اي يعني اي مجتش من امبارح اكيد في حاجة غلط
محمود / في اي واريج فين ي سارة
سارة/ ولله يعمو سبتها امبارح كانت مروحة ونا روحت نا كمان احنا لازم نبلغ الشرطة فورااا
وفجأة تليفون سارة رن
سارة بترد
اريج /سارة الحقيني وفجأة بتصرخ و………..
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت معذبي)