رواية احببت مشاغبه الفصل الثالث 3 بقلم ناهد سمير
رواية احببت مشاغبه البارت الثالث
رواية احببت مشاغبه الجزء الثالث
رواية احببت مشاغبه الحلقة الثالثة
على بغضب:خدي يابت هنا
آسيل:خشي يامزه برجلك اليمين وسع ياد ياعلي من قدامي خشي اقعدي ياماما هاتي شربات
على :شربات ايه يابت المجا*نين انتي
آسيل:علييي عيب انت ماسكني شبه الحراميين ليه كده طب مش قدام البطل تخاف منك
ندى:😂😂😂😂لا عادي انتوا بتضحكوني جدا 😂😂😂
عزه:ماسك اختك ليه كده ياولاد العب*ط هتجبولي جلط*ه حرام عليكم هيجي يوم متلاقونيش ف البيت ومش هتعرفولي مكان ….مين المزه دي يلا
آسيل:👏👏👏ايوه ياماما امك عرفت مزه احي*يه مش هتنفعي ياو*ليه
ندى:😂😂😂😂😂
على:اسف والله مش عارف اقولك ايه دي ماما ودي اختي المج*نونه اكيد عرفتيها …دي ياجماعه ندى
عزه:اهلا وسهلا يابنتي معليش بقا هما على طول كده فض*حنا
ندى:😂😂😂لاء عادي ياجماعه انا مجنونه زيهم كده برضوا
آسيل:اه احكيلي ايه حكايتك مع البطل
على:هحكيلك يأخرت صبري بس لما خلص كلام هاتي تليفوني من الاوضه
…………………….
ندى بغضب:يووووووه مش وقت انك تتعطلي خالص خالص اعمل ايه الفون كمان فاصل اوووووف بجد اوووف
طلعت من عربيتها ومشيت كان الشارع ضلمه ومافيهوش حد سمعت صوت شباب بيتكلموا وباين عليهم انهم سكرانين
الشاب الاول:ايه ده شوفوا دي باين هتبقى ليله فل
شاب تاني :ههههه راحه فين يامزه ماتيجي نوصلك
ندى بخوف:ارجوكم ساعدوني العربيه عطلت مني وانا لازم اروح بيتنا
الشاب الاول مسك ايديها :طب متيجي نقعد سوى وبعد كده تروحي اهو نتبصت تعالي
ندى :وسع ياق*ليل الادب انت ازاي تمسكني كده يامج*رم
الشاب التالت:انتي هتعملي نفسك محترمه خدوها
ضربت الشاب الي كان ماسكها بالقلم وهربت منه طلعوا يجروا وراها
ندى بصوت عالي:الحقوني ارجوكوا الحقوني
…….كان على جاي من عند واحد صاحبه وفجأه سمع صوت بنت بتنادي على مساعده جري عليها بسرعه
على:فيه ايه ياانسه مالك
ندى بخوف:ااارجوك ارجوك ساعدني فيه فيه مجرم*ين بيجروا ورايا
…..الشاب الاول:سيب البت ياسطا وخد بعضك وامشي من هنا
على:انت مجن*ون انت وهو ولا ايه الراجل فيكم يقربلها
الشاب التاني:ههههه ده بيتحدانا خلصوا عليه وهتولي البت دي
هجم الاتنين على علي واتعاركوا سوا والتالت راح ناحية البنت
ندى :ارجوك سيبني حرام عليك
الشاب التالت:هههههههه لاء
فجأه حس بإيد شخص على كتفه
علي بغضب:مش قلتلك متلمسهاش انا بقا هوريك
مسك على الراجل من هدومه ونزل فيه ضرب لحد اما قرب يغمي عليه
ندى بخوف:ارجوك سيبه هيموت ف ايدك
بصلها على بهيام وابتسملها وقام من على الراجل هربوا
علي:اهو هربوا
ندى:اسفه انت كويس انت بتنزف من بوقك
على بإبتسامه جذابه:متقلقيش انا كويس تعالي معايا
ندى:معاك فين
على بضحك:😂😂😂مش هخطفك انا هنروح القسم نبلغ عنهم
ندى:دول سرقوا الشنطه
على:تعالي
بصوا لبعض وابتسموا ومشيوا
……………
علي:بس ياسيتي
عزه:ياعيني يابنتي ولاد الح*رام مخلوش لولاد الحلال حاجه خدي بالك من نفسك بعد كده ومتمشيش لواحدك يابنتي استنى اجيبلكم تتعاشوا اكيد جعانين
ندى:لالاء مافيش داعي حضرتك انا هروح ممكن بس فون اتصل بالسواق بتاعنا يجي يجبني
عزه:والله متحصل لازم تاكلي دي اول مره تيجي عندنا ياحبيبتي
…..آسيل:اهو الفون اهو يابطل
ندى بكسوف:شكرا
على:ماتتكلمي عدل بقا ولمي نفسك بقا
آسيل:ولا وسع كده ولم الدور ها
على وهو بيهمس لآسيل بعيد عن زدى:متقومي من هنا ها انتي فاهمه
آسيل:ياوسخ ياقل*يل الادب عاوز تتحم*رش بالبت انا قلت برضوا انك وش رد س*جون يارتني كنت سجنتك
على:بقا كده وربنا لاوريكي
آسيل:وسع ياد انت بس البت بطل ياسطا لا ورقيقه كده وحنينه ايه الكريمه دي
على بهيام وهو بيبص لندى وهى بتتكلم ف الفون:كريمه بس دي فانيليا
آسيل:ياااااااه
علي:يااااااااااه
آسيل:يااااااااااااااه
على:ياااااااااااااااااااااااه
آسيل:ماخلاص يابغل انت هتقعد كده كتير اثبت ياد كده واتقل خليك تقيل البت متحبش الواد الخيخه
عزه …:يالا ياولاد تعالوا كلوا يالا يابنتي مدي ايدك واتعشي اتغذي كويس
ندى بكسوف:شكرا ياطنط
عزه:طنط ايه بقا قولي ماما
آسيل:ايوه قولي ماما احسن مايمكن تبقى ماما ويلعب القدر لعبته
على:تعرفي تغوري من هنا يالا يابت على اوضتك يالا
آسيل:ماشي غايره انا داخله انام عشان الجامعه بس البت مزه يالا
على:غوري الله يكسفك مجنونه
ندى:😂😂دي كيوته خالص صغنونه كده
على بصوت واطي:والله انتي الي كيوته مش هى
عزه لعلي:كل متتعلمش مع نفسك
على:😂😂😂😂حاضر
…………………..
آسيل:ياااه ياولاد لو الواد على اتجوز البطل دي اه اكيد النسل هينضف اصل احنا نسلنا كله وس*خ هتجيب عيال اجانب انا الي هسيهم هيكونوا واد ولنت ياااااه ياواد ياعلي حظك دكر اااااه
…رن فونها
آسيل:الو مين
مازن:انتي لسه صاحيه يااستاذه منمتيش ليه
آسيل:انت مين وبعدين مال اه*لك انت من باقيه اهلي يالا
مازن:غوري نامي يابت انتي وإلا قسما عظما لاوريكي لو مجتيش الجامعه بدري ودخلت لاقيتك مش موجوده هسقطك
آسيل بخوف:دكتور احي*يييه اسفه والله مكنتش اعرف انه انت يلاااااهوي حاضر هدخل انا والله
مازن:غوري جتك ن*يله
آسيل:يادكتور متسقطنيش بقا والنبي دكتور انت يالا يامز ولا ….ده قفل ف وشي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مشاغبه)