روايات

رواية احببت مرات اخويا الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الجزء السابع والعشرون

رواية احببت مرات اخويا البارت السابع والعشرون

رواية احببت مرات اخويا الحلقة السابعة والعشرون

محمد… تقبلي تتجوزيني يا ساره تقبلي تكوني حلالي
ساره بدموع… انا موافقه اكون حلالك
محمد اول ما سمع كده قام شال ساره ولف بيها
نور… يارب نفسي في كلب يعبرني
ابراهيم جه من وراحه
(بقلم بسمله حسن)
وايه لازمته الغلط ده بس
نور بذهول… انت هو انت بتراقبني وليه اي يا عم
ابراهيم… ايوه علشان انتي حرا”ميه
نور بصدمه… انا سرقت منك اي
ابراهيم بحب… سرقتي قلبي من اول لمه شافك تقبلي تخشي حكم الاعد”ام
نور… اممم ممكن اقبل بس بشرط
ابراهيم… اي حاجه انتي نفسك في
نور…مفيش جواز غير لمه اخلص دراستي

 

ابراهيم… موافقه طبعا
اليوم عده بسعاده كبيره وابراهيم اتقدم لي (علي) واتفقوا ان الخطوبه هتكون مع سلمى وساره في يوم واحد وعده حوالي عشرين يوم تقريبا مفيش يوم من غير ما محمد يكلم ساره ويطمئن عليه وعلي حياة
(بقلم بسمله حسن)
ادم كل يوم يحب سلمى عن اليوم القبله
طبعا مفيش غير جنان نور علي ابراهيم
وجه معاد الفرح عملوا في فندق كبير ساره كانت زي القمر بي فستانها الابيض كانت عامله زي الاميرات
سلمي كانت جميله جدا فستانها الهادي
وكل اب سلم بنته لي جوزها
محمد اول لمه خدي ساره حضانة مش مصدق انها بقت مراته
محمد بسعاده… انا مش مصدقه انك بقيتي مراتي
ساره… ولا انا مش مش مصدقه خالص
محمد… بحبك ❤
ساره اول مره تقوله
وأنا كمان بحبك ❤
محمد… انتي قولتي ايه
ساره بدلع… بقول بحبك
(بقلم بسمله حسن)

 

محمد… يالهوي لا احنا نطلع فوق بقا
ساره بكسوف… بس يا محمد
ادم… انا اسعد انسان في الدنيا علشان اتجوزت اجمل وارق بنت في العالم كلها
سلمي بكسوف… انا الي بشكر ربنا انو بعتلي واحد زيك
ادم… بحبك يا روحي
خلاص الفرح علي خير وسعادة وكل واحد طلع اوضه
ادم… بقولك ايه يا حبيبتي روحي اتوضي عشان نصلي مع بعض
سلمي بكسوف… مش هعرف اقلع الفستان
ادم سعده تقلع الفستان وصلو مع بعض وقدو ليلة جميل جدا
محمد اول لمه دخلو من الاوضه قرب من ساره
روحي اتوضي عشان نصلي مع بعض
ساره بكسوف… انا متوضيه في الكوافير
محمد… طيب تعالي نصلي وفعلا صلو مع بعض ومحمد قال دعاء المتزوجين
(بقلم بسمله حسن)

 

محمد بحنيه… بتحبيني يا ساره
ساره… انا مش بحبك بس لا انا بموت فيكي انا كنت فاكره اني بحب احمد الله يرحمه لكن ما طلعش الحب الي حبته لك انا اه حبيت احمد حب عشره لكن انت حبيتك قلبي حبك انت حب عصبيتك و خوفك و حنيتك عليا انا كلمت بحبك دي قليله اوى انا بعشق
محمد سمع الكلام ده مش عارف يقول اي راح بسها بكل حنيه
محمد… وانا مش عايز حاجه في الدنيا دي غير وانتي معايا و شاله وراح لحد السرير
ساره كانت خايفه محمد شاف كد
محمد… عايزك متخافيش مني في يوم من الايام لنك بقيتي كل حياتي
ساره وانا مش خايفه منك
محمد قرب عليه يعني انتي مش خايفه مني
ساره بدلع… تو
محمد قرب اكتر
(و تسكت شهرزاد عن الكلام غير مباح )
علي الساعة 11 محمدو سارة نيمين في حضن بعض
حياة نيما علي السرير الصغير بتاع البيبي
لنه محمد رفض انو هبه تاخد حياه
(بقلم بسمله حسن)

 

حياث بعياط:اهئ اهئ اهئ 😭😭
محمد قام بسرعة وساره ولا هنا لانها كانت تعبانه خالص
محمد راح لسرير حياة وبهمس:هششش خلاص خلاص بس مامي نيما حرام خليها ترتاح شوية
حياة بعياط :اهئ اهئ اهئ 😭😭
محمد بأبتسامة:طب خلاص خلاص تعالي تعالي ننزل الجنينة في الهوا يمكن تهدي
محمد شال حياة وخرج من الاوضة بصوت واطي عشان ساره متصحاش
محمد دخل المطبخ وهو شايل حياه:اممم يبت ي كوكو نعمل ايه
إيه رايك اعملك ساندويتش جبنة
لا مش عيزا
اممم اطلعلك فراخ ومكرونة
لا بردو
(بقلم بسمله حسن)
محمد كان بيتكلم بطريقة كومديا
حياه بدات تهدي وتضحك
محمد بأبتسامة:يلهوي يناس علي القمر لما يضحك الدنيا كلها بتضحك معاه
طب خلاص عشان أنتي حلوة ومش بتعيطي هجبلك لبن
بس فين الببرونا

 

بعد وقت قصير
محمد اخد حياة وخرج الجنينة وكان عملها الببرونا
محمد قاعد علي كرسي وحاطت رجله علي كرسي ومنيم حياه علي سدره وبيزقيها من الببرونا
ساره صحيت بس قامت مخضوضة لما ملقتش محمد جنبها
بس هديت لما ملقتش حياة كمان فا عرفت انو اكيد خدها عشان صحيت لبست سارة اسدال و نزل دورت عليهم في الڤلة كلها ملقتهمش خرجت الجنينة بسرعة
ابتسمت بحب شديد
لما لقيت
(بقلم بسمله حسن)
محمد قاعد علي كرسي وحاطت رجله علي كرسي ومنيم حياة علي سدره
محمد كان نام وساند راسه علي الكرسي حياة كمان نامت على سدره
ساره قربت منه وبصتله بحب
بتسحب حياه منه فاق علي طول
حور بأبتسامة:صباح الخير
فهد بيفرك عينه بنوم:صباح الفل
ساره… ما صحتنيش ليه اول لمه عياط
محمد بحب… ما هنش عليا اصحيكي
ساره… ربنا يخليك ليا حبيبي
محمد… ويخليكي ليا انتي وحياتي

 

ساره… طيب ياله اطلع فوق وانا جايه وراق
محمد… ماشي يا حبيبي
ادم.. صحي فضل باصص لي سلمي وهي نايمه
سلمي صحيت لقته ادم باصص لها
سلمي بكسوف…. صباح الخير
ادم… صباح الخير والسعادة يا روحي
سلمي… هتفضل بصلي كده كتير
(بقلم بسمله حسن)
ادم… بماله عيني علي اجمل بنت شوفته في حياتي
سلمي بكسوف… بس بقا يا ادم بتكسفني
أدم بحب… ماتيجي نعيد الي عملنا امبارح
(وهنا نسكت قالي قليلا)
ساره حطت حياة في السرير محمد قرب منها
ساره… معلش يا حبيبي اكيد حياة تعبتك عقبال ما نامت
محمد… متقوليش كده حياة بنتي لو ما تعبتش عشان هتعب عشان مين وكمان هي نامت اول لمه نزلت الجنينة
ساره بحب… بحبك كله صغير عليك بحب كل حاجه فيكي
محمد… وانا بموت فيكي وقرب وووووو

 

بعد مرور ثلاث سنوات
ساره بتجري ورا حياه
ساره بزعيك… يا بنتي تعالي اشربي اللبن ارحميني قربت اولد بسببك (بقلم بسمله حسن)
حياه… مث عايز اسرب اللبن
ساره… لا هتشربي
حياة وهي بتجري اتخبط في محمد
محمد نزل لي مستواه و شال
محمد… بزعل ماما لي يا حياة
حياة بغضب طفولي… مث عايز اسرب اللبن وماما بتجري ورايا هي الكوره
ساره
محمد مقدرش يمسك نفسه من الضحك… هههههههه لا يا حبيبتي ده اخوكي مش كوره
حياة بخوف و عياط…. هي كالت اخويا عاااااااا
محمد بحنيه… بس بس ياله اشربي اللبن وانا هديكي شيكولاته
حياة بفرح.. ماثي و شربت اللبن
ساره… هتموتني بسبب دلعك فيها بقا انا كوره
محمد بيتكم حياه في ودنها

 

(بقلم بسمله حسن)
ماما زعلانه منك روحي صالحيها
نزله وحياه جريت على ساره
حياه… اثف يا ماما
ساره حضنت حياة… ماشي يا قلب ماما ياله علشان تنامي
حياة… ماثي
ساره نيمت حياه في اوضتها
دخلت عند محمد
ساره… مش ممكن بتسمع الكلام انت بس مش عارفه طلعه عنيده لي مين
محمد بضحك…انا برضو بقول كده طلعه عنيده لي امه
ساره… يعني انا عنيده
محمد… لا خالص انا الي عنيد ياله علشان ننام
ساره بزعل… لا انا مش هنام معاك مش انا عناديه
محمد عرف هرمونات الحمل الي كل يوم تطلع عليه
محمد قرب منها… لا يا حبيبتي انا مقدرش اقول كده ده انتي روحي ياله علشان ننام
ساره… ماشي
(بقلم بسمله حسن)

 

و نامو مع بعض علي الساعه تلاته بي الليل
ساره بوجع… محمد قوم مش قادره
محمد بنوم… نامى يا ساره
ساره بوجع…. مش قادره هولد اااااااااه
محمد قام مفزوع…. بجد هتولدي
ساره… ااااااااااااااه مش قادره يا محمد
محمد شاله و جري بيها علي المستشفى
ساره بعياط… خلي بالك من عيالنا يا محمد
محمد بخوف… متخافيش هتكوني كويسه
ساره دخلت اوضه العمليات
واهل سارة جم وهبه وادم وسلمي و معاهم طفل صغير
سعاد… طمني يا محمد
محمد… لسه يا ماما في اوضه العمليات
عده حوالي ساعة لحد ما سمعو عياط البيبي
الممرضه خرجت بي البيبي… مبروك ولد زي القمر
محمد… ساره عامل ايه
(بقلم بسمله حسن)

 

الممرضه… كويسه ها ننقلها اوضه تانيه
من بعد ما نقله ساره في اوضه تانيه وكلهم دخله يطمنوا على ساره
محمد قرب منها… حمدالله على سلامتك يا روحي
ساره بتعب… الله يسلمك يا حبيبي
محمد… ها تسميه ايه
ساره… ها سميه احمد
محمد حضنه… انا بحبك أوي ❤
سارة… وانا كمان بحبك ❤
تم الحمدلله

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى