روايات

رواية احببت فارس الصعيد الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم حبيبة محمد

رواية احببت فارس الصعيد الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم حبيبة محمد

رواية احببت فارس الصعيد الجزء السابع والثلاثون

رواية احببت فارس الصعيد البارت السابع والثلاثون

رواية احببت فارس الصعيد الحلقة السابعة والثلاثون

رعد: بزعيق نااعم يروح امك
يزن: في اي يرعد من حقي انزل وقت محب محدش هيجبرني
رعد: مش ليك اهل تعرفهم وام البنت الي معاك دي مش تعرفها بدل متسيبها قلقانه كدا
يزن: رعد بقولك ايه دي مراتي يعني محدش ليه دعوه بيها ولو حد فكر يزعلها امحيه من علي وش الدنيا حتي لو مين
رعد: انت بتتكلم كدا لي وبعدين من امتي وهي مراتك مش فيه اتفاق
يزن: لا مفيش اتفاق الاتفاق دا بينك. وبين ريتال اما انا معنديش اتفقات وبتكلم كدا لي اسأل نفسك
رعد: لا فهمني انت هتتخانق معايا عشان روح ييزن
يزن: بعصبيه وزعيق رعد انت لو حد فكر يزعل ست ريتال ولا يخليها تعيط بس بتتعصب وبتعمل الي عايزه ومحدش بيفتح بوقو معاك اما انت يرعد تقهر روح وتخليها قاعده من ساعت ما انت سبتها وخدت ست ريتال بتاعك ومشيتو وتترجاك عشان تاخدها معاك وانت متردش عليها دي قالتلك ولله مهعمل حاجه مردتش ومشيت اه لو انا الي عملت فريتال كدا كنت زمانك اتخانقت معايا وزعقت واتعصبت وكل دا عشان زعلتها بس مبالك انت ب الي عملتو فروح
روح: دخلت في اي ييزن
يزن: عملها بأيدو انها تسكت
رعد: يزن انت عارف ان لو كنت خدت روح مكنتش هتسيبلي ريتال صح
بقلم حبيبه محمد

 

يزن: عارف اي ما انت وريتال بقالكو فتره كبيره لوحدكو حتي ريتال اتغيرت معاها بسببك يرعد من يوم ما قلتلنا انا وروح نمشي وانت الي قايل وروح مكنتش عاوزه تسيبها وسابتها بسببك فاكر انا بس عاوزك تتخيل روح ريتال. و…
روح: اخدت الفون من ايدو
يزن: روح انتي بتعملي اي قلتلك اسكتي
روح: يزن وحيات ربنا لو مسبتني اتكلم لاكون مطلقه منك وهمشي ومحدش هيعرف حاجه عني
يزن: سابها بس كان خايف ريتال تتعصب علي رعد والحوار يكبر هو حاول يحسس رعد ب الي عملو بس مش عاوز روح الي تكلمو برضو دا اخوه
روح: عارف يرعد انا كنت دايما بصبر ريتال عليك وكانت بتيجي تتكلم معايا بس من يوم ما انت بصتلي لما كانت بتعيط وقلتلي امشو من يوميها وريتال معدتش بتقعد معايا وانت وهي بقيتو لوحدكو معدتش بتكلم معاها غير قدامكو بعدنا كتيرر اووي يرعد ومكنتش اتخيل دا
رعد: روح افهمي
بقلم حبيبه محمد
روح: اسمعني للاخر وكلو بسببك دا امبارح قلتلك ونبي سبتني ومشيت كأني شفافه مش بكلمك وكنت مجهزه احلي سهره ليا انا وهيا وقاعده مستنياها واول مجيتو طلعلتو ونزلتو ومشيتو تاني مقعدتوش الاول كانت ريتال بتكلمني وتحكيلي دي حتي مقالتليش انها قالتلك علي موضوع كريم ولا سليم اتغيرت اووي وكلو بسببك يرعد روح كانت بتعيط بقهر خدت نفس طويل انا

 

كنت بحبها اووي قبل ما انت تيجي كنا بنام سوا نقعد سوا حتي لما كانت بتخاف بتجيلي انا دلوقت خلاص بقي بدالي رعد وبيعملو اكتر من ما كنا بنعمل انا وريتال كان هيحصل اي لو سبتها تقعد معايا شويه او فهمتني انت مش عاوزني لي عشان انا زنانه صح وعشان انت رايح عند جد ريتال دا مش جدي انا
رعد: لا ولله
روح: بعد ما كنت بحبك بقيت انت اكتر حاجه بكرها فحياتي انت اخدت اختي لا اخدت روحي مني ممكن تقول علاقتنا غريبه بس ريتال اختي واكتر تيجي انت يرعد بكل سهوله تاخدها وتمشي هي مجتش تكلمني حتي طب لي انا زعلتها في اي خدت نفس او عملت اي دايقها او زعلتك انت في اي يمكن عملت حاجه فيك عشان كدا حبيت تردهالي بس لا يرعد مش بطريقه دي انا بحبها اووي وانت جيت بكل برود وسهوله وبعدتها عني وبقيت البديل ليا وبقي خلاص روح ملهاش لازمه كان انا كنت وسيله انها بس تطمن نفسها بيها لغايت ما تعرفك انا ذنبي اي فكل دا ذنبي اي يرعد انا بجد. بكر*هك انت بني ادم زبا*له يرعد مش مكفيك كل الوقت دا كلو وهي معاك انت طما*ع وانا*ني
يزن: روح عيب كدا
بقلم حبيبه محمد
روح: اسكت انت ييزن انا مشفتش حد زيك يرعد بيجي ياخد الناس الي بنحبها ونمشي انت فاضي من جواك يرعد انت فش*لت فكل حاجه فش*لت تخليني احبك زي اخويا وفشل*ت تطمن اختك فيروز وتحسسها انك بتحبها وفش*لت فانك تحب نفسك بس نجحت فحاجه واحده بس وهي انك قهر*تني يرعد وانا مس مسمحاك وخدت نفس عشان اانت سبب كل دا انت فا*شل وانا*ني مبتحبش غير نفسك عاوز كل حاجه ليك لوحدك وبس
يزن: خلاص يروح كفايا
روح: بعياط جامد لا

 

رعد: مكنش عارف يرد يقول اي كان مفكر ان يزن هيراضي روح امبارح وخلاص متوقعش ان روح هتفكر او تفكيرها هيبقي بشكل دا
روح: بعياط وخدت نفس بس خلاص يرعد معتش عوزاكو فحياتي وعيطت اكتر وهتعرف علي ناس غيرها وهيبقو احسن منها
بقلم حبيبه محمد
يزن: خد منها التليفون خلاص يرعد عرفت نزلت لي وبتكلم كدا لي شوفت انت عامل فيها اي انا زي زيك مكنتش اتوقع ان روح ممكن تكون بتحب ريتال اووي كدا هو حبهم كبير لبعض عارف دا بيفكرني بمين بيفكرني بفارس يرعد فارس الي مات وانت كنت كل شويه تتخانق معايا بسببو وهو كان بيحبك اوووي يرعد بس انا خسرت فارس ومش هستني لما هخسر روح يرعد انت فاهم
رعد: يزن انت فاهم غلط ولله العظيم
يزن: عارف يرعد نفسي اقفل فوشك بس للاسف انا بحترمك زياده عن اللزوم بس مش معني كدا اني هسيبك تخليني اخسر الحاجه الوحيده الي عوضتني يرعد لا
رعد: يزن ولله العظيم انا متوقعتش دا يحصل اسمعني
يزن: قفل فوشو وبص لروح
روح: كانت عماله تعيط جامد
يزن:خلاص بقي كفايا عياط
روح: مردتش وفضلت تعيط
يزن: خدها فحضنو خلاص عيطي بس براحه عشان متتعبيش
روح: فضلت تعيط اانت ممكن تقول اني بحب ريتال لدرجه كبيره بس عشان هي اختي الي بحبها وكانت دايما معايا وهي الوحيده الي كملت معايا حياتي كلها من يوم ما كنت بعيط وهي جيتلي وطبطبت عليا وماما قالتلي اختار صحاب صح انا كنت بقول ان مفيش حد كويس وهيكمل معايا بس لا طلع في ناس نضيفه وهتفضل معاك طول العمر بس انت اختار صح
يزن: فاهم ولله

 

روح: بعياط الاقي انا صحاب فين دلوقت كويسه
يزن: طبطب عليها ريتال لسه معاكي ولله بس مشكله وهتتحل عادي
روح: فضلت تعيط
بعد كام دقيقه
يزن: لقي روح سكتت روح
روح:…
يزن: بعدها عنو كانت هتقع مسكها ونيمها علي السرير وجاب ميه رشها عليها مفاقتش راح جاب البرفان وشممهولها مفاقتش وجاب بصله وشممهالها فاقت
روح:بنوم مش بحب ريحه البصل
يزن: قعد جمبها وحمد ربنا واخد نفسو انتي كويسه
روح: قامت وبدأت تفتكر كل حاجه اه
يزن: متأكده
روح: ابتسمت بمرح اكيد
يزن: عرف انها بتحاول تنسي وتبين انها كويسه
روح: مش هتخرجني بقي
يزن: لا ازاي يلا بينا
روح: قامت هي ويزن ونزلو وركبو العربيه ومشيو
يزن: بصي قلتلك اني عاملك مفجأه صح
روح: افتكرت اه

 

يزن: طيب يستي تعالي وخدها حديقه زي جنينه مليانه زهور بالوان جميله وفراشات وشكلها يجنن
روح: الله اي الجمال دا مشاء الله
يزن: عجبتك
روح: اووي ييزن
بقلم حبيبه محمد
يزن: طيب اقعدي وقعدو علي الكراسي ومكنش في حد غيرهم
بعد كام دقيقه بيجي شخص ويدي ليزن بوكيه ورد مختلف عن باقي الورود الموجوده (ملحوظه المكان كان متقفل كان فيه فتحات بس للتهويه)
يزن: روح
روح: نعم
يزن: مسك ايدها ووقفها فمكان معين
روح: في اي ييزن
يزن: كان متوتر وباين عليه
روح: انت كويس
يزن: روح اانا
روح: ايوا انت كويس في حاجه
يزن: لا بس عاوز اقولك اني
روح: انك اي ييزن اخلص قلقتني

 

يزن: اني بحبك وسيبك من الاتفاق الي كان بينا وقبل متقولي انتي بتحبيني او لا عاوزك بس تديني فرصه وولله لو محبتنيش تمام هنحاول تاني وتالت اكيد مهو مش هسيبك انا
روح: فضلت تضحك
بقلم حبيبه محمد
يزن: ااي
روح: يزن
يزن: نعم
روح: بص ولله انت كويس واي بنت تتمناك و..
يزن: باااس وربنا يرزقك ب مش عارف اي بس انا مستهلكش خلاص يروح بس حاولي تديني فرصه وفكري
روح: ايي سيبني اكمل كلامي انت كويس واي بنت تتمناك ييزن بس انا مش هخليهم يتمنوك لانك بتاعي انا وبس ييزن
يزن: بفرحه يعني اي
روح: يعني انا كمان بحبك
يزن: ونبي
روح: ولله العظيم
يزن: حضنها واول محضنها نزل عليهم ورد كتير بلون الاحمر
روح: انا مش مصدقه انك طلعت بتحبني بجد
يزن: ولا انا وشد علي حضنها من انهارده لا من حالن مفيش اتفاق واقول الي انا عاوزه انتي ليا وبس يروح فاهمه
روح: اه

 

يزن: ملاقكيش تقوليلي كل الي بينا اتفاق لا يماما مفيش اتفاقات خلاص انا اعمل الي عايزه ف اي وقت وتسمعي الكلام
روح: وانت كمان
يزن: وانا كمان وبعدها عنو بصي هنا كدا
يظهر شاب وبيكون جايب عروسه كبيره علي شكل سندريلا بس شكولاته
روح: اي دا ييزن دي. عروسه
يزن: دي شكولاته يقلب يزن
روح: بجد ونبي
يزن: ولله ومش بس كدا بصي وشاور علي فستان جميل اووي ورقيق زي بتاع سندريلاا لونه سماوي وفيه نفشه بسيكه زي بتاع الاميرات بظبط
روح: الله ييزن
يزن: اي رأيك
روح: بدموع يجنن بجد
يزن: اخد من جرسون علبه متغلفه
روح: اي دا
يزن: افتحيها وهتعرفي
روح: فتحتها لقت شكولاته وخاتم وسلسله دهب وتذكرتين
روح: اي دا ييزن
ييزن: دول يستي حاجه كدا زي شبكه ودول تذكرتين لطياره دبي
روح: 😳انت بتتكلم جد
يزن: ولله كنت ناوي اوديكي شرم بس قلت لا هوديكي دبي احسن
روح: لحقت تعمل كل دا امتي
يزن: لااا دا متخططله من اسبوعين علي ما العروسه والفستان اتعملو
روح: حضنتو انا بحبك اووي ييزن اكتر حاجه بحبها فدنيا

 

يزن: وانا بحبك اكتر ولله
روح: الطياره امتي
يزن: بكره الساعه 1 بليل
بقلم حبيبه محمد
روح: الله بقي انا مش قادره اوصف فرحتي طب الشكولاته دي هاخدها ازاي
يزن: هخليهم يجيبوهالك وانتي تاكلي منها براحتك
روح: احلي مفجأه من احلي زينو ف العالم
يزن: بصلها وضحك اي رايك ف الورد
روح: اخدتو يجنن ييزن وشمتو ريحتو تحفه
يزن: تقعدي شويه ولا تروحي
روح: لا نقعد هنا
وفضلو قاعدين
فالصعيد تحديدا فبيت فارس الصعيد
بقلم حبيبه محمد
رعد: كان رايح جاي رايح جاي
ريتال: دخلت في اي يرعد ويزن وروح فين كلمتهم
رعد: اقعدي يريتال
ريتال: قعدت بقلق في اي يرعد
رعد: انا كلمت يزن و….
ريتال: كانت مصدومه. من الي بيقوله ومش عارفه تعمل اي
رعد: هنزل مصر اجيبهم واجي
ريتال: روح استحاله تيجي يرعد وانا عارفه روح لما بتزعل وتبقي مقهوره
رعد: طيب هنعمل اي
ريتال: انا هنزل معاك يلا دلوقت
رعد: الساعه دلوقت 8:30 بليل هنوصل الصبح
ريتال: ايوا يلا وقامو نزلو
رعد: دخل عرف ابوه
ايهاب: بس يولدي دا انت مبجاش اسبوع لساتكم جاين
رعد: معلش يبوي بس يزن وروح اهناك عشان جالو شغل مهم

 

ايهاب: فرعايه الله يولدي اوبجي طمني عليك
رعد: حاضر يبوي وطلع عرف نجوي وسحر كانت عاوزه تروح معاهم هي وفيروز بس رعد رفض وقالهم انو هيجي تاني
بعدين بيمشو ف الطريق
ريتال: من غير كلام كتير هتخليني اسوق فنص الطريق
رعد: ماشي
ريتال: كانت قلقانه علي روح ومش عارفه تقول لرعد اي بعد الي قالهولها وان روح فكرت غلط
رعد: وقف العربيه ونزل جاب قهوه وجه
ريتال: قعدت مكانو الساعه دلوقت 5 الفجر فاضل ساعتين ونوصل يلا رعد قعد مكان ريتال وشربو القهوه وريتال الي ساقت
رعد: كان عمال يرن علي يزن ويزن مش بيرد
عند يزن
بقلم حبيبه محمد
يزن: الساعه جيت 9 يلا يروح
روح: طيب يلا وقامو مشيو ف العربيه
روح: انا مبسوطه اووي
يزن: ربنا يبسطك دايما
بعدين وصلو وطلعو ودخلو
روح: هنسافر بكره هنسافر بكره
يزن: تعالي هعملك اكل تاكلي صوابعك وراه
روح: انت بتعرف تطبخ يزينو

 

يزن: امال كنت دايما لوحدي انا وفارس وكان لازم نتعلم نطبخ وفارس الله يرحمه الي علمني
روح: ربنا يرحمو طب يلا
يزن: هدخل اغير واجي
روح: طب انا عاوزه اغير
يزن: تعالي ودخلو الاوضه
روح: هنعمل اي
يزن: فتح الدولاب وطلع قميص اسود
روح: هاتو ابيض
يزن: الابيض خفيف ف هيبقي مبينك خدي الاسود احسن
روح: خلاص ماشي وخدت القميص ودخلت هي الاول
يزن: يبنت ال ماشي يروح
روح: من جوه ولله مش هتأخر
يزن: طيب بسرعه وراح المطبخ يجهز الحاجه الي هيطبخها وقرر يطبخ نجرسكو لان لما سألها ريتال بتحب اي قالت ان هي وريتال بيعشقوها وظبط الدنيا وطلع
روح: كنت فين يعم
يزن: كنت بحضر الحاجه
روح: طيب يلا ادخل ومتتأخرش

 

يزن: حاضر ودخل
روح: قعدت نشفت شعرها وسرحتو واستنيتو
يزن: خرج من غير تيشيرت
روح: اتعودت تقعد قدامي كدا شكلك
يزن: كان الاول مينفعش عشان الاتفاق دلوقت اعمل الي عاوزه انتي مراتي
روح: وقفت لا يحبيبي انت قره عيني اه بس بحترامك فاهم
يزن: ايوا يفنانه
روح: يلا يحبيبي روح البس
يزن: مفيش حد قومي بقي وشدها ومشيو دخلو المطبخ
روح: البس دي
يزن: اخد المريله السمرا ولبسها كانو اتنين واحده سمرا بس فيها روسومات بلون الابيض والتانيه سودا ساده
روح: تعالا اربطهالك
يزن: بعرف
روح: تعالا بقي وزقتو وربطتها
يزن: ايدك دافيه
روح: اه
يزن: بتخليني اقشعر
روح: معلش يلا ابدا يشيف
يزن: وانتي هتعملي اي
روح: طلعني هنا كدا
يزن: شالها قعدها ع الرخام هاا هتعملي اي
روح: هصورك يروح قلبي
يزن: لا ونبي

 

روح: ولله يلا ابدأ
بقلم حبيبه محمد
يزن: بصلها عشان روح قلبي بس هاا
روح: طيب يقره عيني
يزن: بدأ يعمل الاكل وروح كانت بتصورو وهي قاعده ونزلت كل شويه تروح وراه تصورو وتصور الاكل عشان تتعلم منها وتبقي ذكري ليهم
روح: انا تعبت من المشي وراك ييزن الله
يزن: حد قالك تصوري
روح: ولله طيب ونطت علي ضهرو وحيات امي ييزن لهتفضل شايلني لغايت متخلص
يزن: نعم يروح امك ضهري مش ببلااش
روح: يلا بقي يروحي وبا*سته من خده
يزن: ماشي يروح (في ناس بتفضل تقولي ان حرام وبتاع يجماعه دا جوزها ولسه معترفين لبعض وغير دا كلو انا مبكتبش حاجه قليله الادب ويزن بيعمل كدا عشان يحسس رعد ب الي حاسس بيه ويخرج روح من المود♡اذكرو الله♡)
روح: فضلت تصور يزن وهو شايلها علي ضهرو
بعد شويه
بقلم حبيبه محمد
يزن: نزلها ضهري يروح
روح: انا تقيله
يزن: لا بس ماسكه فرقبتي وانا باصص تحت يعني طبيعي يوجعني بس خلاص خلصت
روح: طيب قعدني هنا

 

يزن: بصلها بنفاذ صبر ماشي وقعدها ع الرخام
روح: قبل ما يزن يبعد لفت رجليها حوالين وسطو هتطبخ اي
يزن: اتغيرتي انتي
روح: لا بس فرحانه انك بتحبني وكان نفسي ان حبيبي يطبخلي اووي من قبل متجوزك
يزن: اممم وقرب منها ونام علي كتفها
روح: انت يا اخينا
يزن: شويه وهروح اشوف الاكل
روح: طيب وفضلت تمسح علي ضهري
يزن: مسك ايدها بدايق كدا
روح: خلاص وحطت ايدها علي دماغو وفضلت تلعب فشعرو
بعد شويه
بقلم حبيبه محمد
روح: زينو
يزن: امم
روح: انت نمت يبابا
يزن: قام من علي كتفها وراح شاف الاكل ورجع تاني
روح: لسه
يزن: اه وحضنها ونام علي كتفها تاني
روح: كدا عيب ييزن كفايا
يزن: بصلها مسمعتش

 

روح: عيب كفايا
يزن: انتي محسساني انك مش مراتي
روح: مراتك بس بتكسف وعشان الناس هتقول انك رومانسي بزياده اووي وهما عندهم جفاف عاطفي
يزن: عن اذنكو بقا ونام علي كتف روح تاني (يزن بيكلمكو انتو يحبايب عيوني😂🩵)
بعد ثواني
روح: الاكل ييزن جعانه
يزن: قام طيب طيب وراح شاف الاكل وطلعو من الفرن
روح: الله ونزلت من ع الرخام وجريت تصورو
يزن: مسكها براحه لاحسن تتحرقي من البخار سخن واخد منها التليفون وصورهولها بطريقه حلوه
روح: تنفع فوتوغرافي يواد
يزن: ضحك عيب عليكي
روح: اخدت منو الفون وكانت عاوزه يتصورو بس يزن مش جاي قالتلو: ييزن انزل حبه
يزن: اخد الفون وشالها قعدها ع الرخام وصور هو
روح: الله جميله اووي هات ايدك يزينو
يزن: مسك ايدها وروح صورت ايدو وايدها وكانو شكلهم جميل
روح: يزن انا لون عيني اخضر وانت ازرق فرصاصي عاوزه نصور عيونا سوا
يزن: حاضر وحط وشو جمب وشها وروح حطيت ايدها علي وشها عشان عينها بس الي تبان واخدو الصوره
روح: مين دول ييزن

 

يزن: انا وانتي
روح: بجد الي يشوفها ميقولش احنا خالص وصوابعي وضوافري شكلهم جميل
يزن: كلك جميله يقلب يزن
روح: حبيب عيوني يلا ناكل
يزن: راح جهز الاكل واخدو وطلعو قعدو ع السفره
روح: كنت اديني طبقي
يزن: لا هتحرقي نفسك
بعدين قعدو وبداو ياكلو
روح: نجرسكو😳🥺
عند رعد
بقلم حبيبه محمد
رعد وريتال وصلو الساعه 7:30 وراحو ع الڤيلا فضلو يدورو فيها ملقوهمش وراحو بيت روح ملقوهمش برضو وراحو شقه ريتال ملقوهمش ومكنوش عارفين يروحو فين تاني
ريتال: طب فكر يرعد اكيد في مكان غير الفيلا ليزن روح خلاص كدا ملهاش اماكن تانيه
رعد: هيكون فين هيكون فين وفضل ماسك دماغو يفكر والاتنين متوترين
رعد: بس عرفت وساق العربيه وراح**
عند يزن وروح
بقلم حبيبه محمد
روح: نجرسكو ييزن الله
يزن: اي رأيك
روح: تحفه بجد تسلم ايدك عارف ييزن
يزن: عارف يروح وكلي ومتفكريش كتير بقي

 

روح: ايي عرفت برضو هقول اي
يزن: ريتال بتحب النجرسكو اووي هي الي محبباني فيهاو… و…و.
روح: بصتلو انت مخاوي بجد
يزن: قلتلك اني عارفك يروح وانتي الي قيلالي اقتكري كدا
روح: اه صح
يزن: وخلاص بقي انتي مع يزن تنسي اي حد تاني بقي فاهمه
روح: حاضر
بعد شويه روح بتخلص الاكل كلو
يزن: عجبتك بجد
روح: اووي
يزن: تعالي هعملك مخيتو
روح: يعني اي
يزن: بصي دا سڤن ع ليمون ع نعناع ومكعبات تلج وطعمو هيعجبك اووي
روح: طب يلا بينا ودخلو المطبخ
يزن: هعملو جمبك متركبيش علي ضهري
روح: طيب متزقش الله
يزن: بدا يعمل المخيتو ف برطمان عصير الي هو برطمان زي الكوبايه وفيه شليموه دا اختي عندها منو 😂المهم
بعد كام دقيقه
بقلم حبيبه محمد
يزن: بيخلص يلا جربي
روح: استني دا شكلو تحفه ولونه ازرق لي
يزن: حاطط عليه مشروب لونه ازرق

 

روح: هات ايدك وخد صور
يزن: يادي الصور يروح هاتي ومسك ايدها وصورهم صوره شكلها جميله عجبتني اصلي شوفتها😂🙂
الباب: خبط
روح: الساعه 8 الصبح ولسه منمناش ومين جاي دلوقت
يزن: يمكن الشباب جايبين الحاجه
روح: طيب ونزلت واخدت الاتنين ف ايديها وطلعت وقفت ف الصالون ورا يزن من بعيد بحيث ان محدش يشوفها
يزن: مين وفتح
رعد: لقي يزن لابس المريله بتاع المطبخ وضهرو باين وحته من صدرو
يزن: رعد اي الي جابك انت والست ريتال
روح: كانت ماسكه العصير وبتشرب اول مسمعت كلمه رعد وريتال العصير وقع من ايديها…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت فارس الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى