رواية احببت طفله الفصل الأول 1 بقلم منه محمد
رواية احببت طفله الجزء الأول
رواية احببت طفله البارت الأول
رواية احببت طفله الحلقة الأولى
قولتك هتتجوزها يعني هتتجوزها
يابا مش هينفع دي عيله عايزني اتجوز عيله
يا اسد يابني اسمع كلامي دي بت محترمه وبوها مات وهي لسه عيله وبعدين انت هتتجوزها تخلف منها بس وبعدين طلقها يابني
اسد :امري لله يابابا
اسد مشي وهو بيقول:الجوازه دي مش هتم
في بيت كبير في الصعيد كانت بنت قاعده علي سريرها وكانت حزينه
مالك بس ياحور انهارده فرحك
حور بحزن:بقا انا ياماما هتجوز انا عايزه اكمل تعليمي انا صغننه ياماما
الام: بضحك:صغننه اي انتي بلغتي ياحببتي يعني بقيتي انسه مش مهم السن طب ده حتي سنك مش صغير 15 سنه عايزه ايه تاني انتي شكلك كبير عن سنك ده العريس لو شافك هيفتكرك 20 22 سنه
حور بزعل:انا حتي مشوفتوش
…
حور تبقا بنت صاحب ابو اسد عندها 15 سنه بشرتها بيضه ونعمه وتمتلك الجسم الكيرڤي شعرها طويل لونه بني فاتح عيونها عسلي فاتحه جداا وخدودها حمره زي الورد
…
اسد الرفاعي 30 سنه عنده اكبر شركات طيران واستثمار بيمتلك عضلات جسم شعره بني غامق بشرته بيضه وعنده لحيه خفيفه وعيونو عسلي وطويل
…
سهير: قومي بقا ياحبيبت ماما عشان نجهزك لي عريسك
حور وهي مش فاهمه حاجه:حاضر ياماما
في ڤيلا اسد الرفاعي
يعني ايه عايز تهرب
اسد بغضب:يا اقسم انا زهقت من كل حاجه مش عايز ازعل ابويا بس
اقسم:بس ايه ونبي اهده كده عشان انت لما بتتعصب ممكن تقتل حد
اسد:بيقول عندها 15 سنه يعني انا قدها مرتين دي ليله الدخله هتموت مني
اقسم بضحك: ربنا معاك يابني 😂
اسد وهو بيضرب اقسم بوكس: خليك في حالك ومشي
اقسم وهو بيتوجع:حمار ربنا معاكي يابنتي
في الصعيد
حور كانت قعده في اوضتها ومش عايزه تخرج منها وكان الفرح تحت
سهير:يابنتي لازم تنزلي
حور :لا مش عايزه
سهير: طيب برحتك
شريف:يعني ايه مش هتيجي معايا
اسد وهو بياكل تفاحه:يعني مش هاجي معاك انت الي عايز الجوازه دي يبقا انت الي تروح لو مش عايز نفضها سيره
شريف بغضب: ناقص تقولي تعاله ادخل عليها انت
اسد بستفزاز:لا سيبلي انا الطلعه دي
شريف:اسد انتي هتيجي يعني هتيجي فاهم اصلا احنا هنقعد هناك اول اسبوع جوز ليكو يلا
اسد من كتر الغضب كان عايز يقتل كل الي حوليه بس هدي نفسه وخرج مع ابوه
بعد وصلهم الصعيد
الكل بقا عمال يبص علي جمال اسد
بوصي حلو ازاي
٢: اه يا يبختها بيه
١: ليه وهي حور مش حلوه ده هو الي يبخته بيها
اسد بخنقه:انا تعبت وعايز اروح
شريف:يابني اصبر
اسد في نفسه:معقوله هتجوز واحده مشوفتهاش لا وايه ١٥ سنه
سهير: اهلا اهلا ياشريف بيه
شريف:اومال فين حور
اسد:هي اسمها حور
سهير بستغراب:انت جي تتجوز ومتعرفش اسم مراتك
شريف غير الموضوع:هي فين
سهير:ولله ياشريف بيه مش راضيه تخرج من اوضتها
اسد ببرود وستفزاز:احسن بردو
شريف: يابني اسكتك ازاي يلا عشان نكتب الكتاب وتطلع لي مراتك
سهير:ونا هطلع لي حور
بارك الله لكما وجمع بينكما في خير
اسد سمع الجمله دي وكان حاسس انو بيموت
شريف:اطلع لي عروستك يا اسد يلا
اسد بشر:يانا يانتو انهارده ولله لا تشوفوها سيحه في دمها
سهير:البسي البچامه دي يلا
حور دخلت الحمام عشان تلبس
اسد قابل سهير وهي نزله
سهير:ممكن اقولك حاجه يابني
اسد ببرود:اتفضلي
سهير:عرفه انك موجبر علي الجوازه دي زي بنتي بس محدش في ضهرنا بعد ما ابو حور مات
اسد ببرود:خلصتي
سهير حست ان مفيش امل وخافت علي بنتها منو:ايوه
اسد طلع ودخل الاوضه ملقاش حور
اسد: قلع البدله وكان عاري الصدر
حور خرجت وكانت لبسه بيچامه بيضه شفافه ومسيبه شعرها وكانت بتغني وي اه يعيني ياليلي وده الي قولت عليه حبيب بصوتها الي يسحر
اسد سرح في الصوت وبص وراه لقه حور
حور بصدمه:انا اسفه
اسد:فين حور
حور بخوف وهي بتبص علي الارض:انا حور
اسد من غير استوعاب:انتي ١٥ سنه
حور:ايوه
اسد قرب منها:انتي عرفه انك هتموتي انهارده
حور بخوف وهي بترجع لي وراه: انت بتقول ايه
اسد شالها ورماها علي السرير وفضل يقطع في هدومها
حور بصويت ابعد عني ياماما ياماما وبعياط ونبي ابعد
محدش كان سامع حور لانهم كانو مشغلين اغاني وصوتعا عالي
اسد فضل سرحان فيها وفي جسمها الي يجنن
اسد:15 سنه بس جامده وفضل يقبل شفتيها بعنف لدرجه انها جابت دم
حور بوجع: اه اه حرام عليك
نسبهم مع بعض
في صباح اليوم التالي
الكل كان بيفطر
سهير:لا انا عايزه اطمن علي بنتي ياشريف بيه دول بقلهم كتير نايمين
شريف بضحك:سبيهم ياسهير
اسد قام وبص علي حور : انتي لسه شوفتي حاجه بقا انا اسد الرفاعي اتجوز جوازه بالامر ولله لاحرق قلبهم عليكي
وقام ياخد دوش
حور صحيت وماكنتش عرفه تتحرك من كتر الوجع
حور بعياط:اه اه ماما اممم ليه كده ليه انت انسان مريض ليه
اسد خرج ولقه حور بتعيط
اسد قرب منها:قومي البسي عشان مروحين
حور وهي بتبعد عنو ولزقت في السرير:انا مش هسيب ماما
اسد شدها من شعرها جامد:مش بمزاجك يروح امك وبزعيق قوميي
سهير وشريف:هما بيتخنقو ولا ايه وجريو عليهم
سهير فضلت تخبط شريف:مش هينفع كده ياسهير
اسد شد حور من اديها ودخلها الحمام وفتح الدوش
اسد:خليكي هنا ولو سمعت صوت اهلك هتموتي
حور بخوف:حا حاضر
اسد خرج وفتح الباب
وبنوم:في ايه
سهير فين بنتي
اسد بتاخد شاور في حد يخبط علي عرسان كده وقفل الباب في وشهم
حور خرجت وقربت من اسد
حور:هو انا عملتلك حاجه انت ليه بتعمل معايا كده
اسد:ملكيش دعوه
بعد مرور بعض الوقت
اسد:احنا مروحين
شريف بس
اسد بغضب:مابسش عايز تيجي معايا تعاله
بعد مرور خمس ساعات كانو وصلو الڤيلا
حور مكنتش مصدقه الي هي فيه
اسد شدها من اديها وطلعها فوق
اسد:انتي كده بقا وصلتي جحيمي
حور بخوف شديد:ونبي كفايه بقا انا مش عرفه انا عملت ليك ايه اسد فضل يضرب فيها واعتده عليها نسبهم بقا
في صباح اليوم التالي
شريف وهو بيتصل علي اسد
اسد:الو
شريف:انت هتيجي تقعد معايا هنا
اسد:مش بي مزاجك
شريف:خلاص هاجي انا
اسد :خلاص انا هاجي اقعد
هنعرف اسد مخبي ايه في بيتو بس مش دلوقتي
اسد عمال يحاول يقوم حور ومش راضيه
اسد اتصل علي لاسعاف:الو عايز دكتوره تجيلي حالا ودكتوره مش دكتور
اسد لبس حور عشان الدكتوره
بعد ماالدكتوره وصلت وجت تشوف حور
الدكتوره :دي حاله اغتصاب المفروض نفتح محضر
اسد ببرود:دي مراتي الي عليكي تعملي شغلك
الدكتوره:طيب ممكن تخرج باره عشان اكمل الكشف
اسد خرج
الدكتوره:انا ريناد ونتي اسمك ايه
حور بتعب: حور
ريناد:ليه عايشه معاه انا ممكن افتحلك محضر
حور بخوف:لالا ونبي لا ممكن يقتلني
ريناد:خلاص اعتبريني صحبتك وانا هيجيلك كل يوم
…
ريناد دكتوره عندها26 سنه عايشه لوحدها بشرتها قمحي وعيونها خضره ومحجبه
حور: بجد
ريناد :اه
اسد دخل :كل ده
ريناد:انا خلاص خلصت وي عايزه العلاج ده تاخدو عشان هي عندها نقص فيتامين وجسمها ضعيف
اسد ببرود:ماشي
بعد ما الدكتوره مشيت اسد قطع العلاج ورماه في الارض
حور :انت قطعته
اسد:اه انتي فاكره اني جيبك هنا عشان اشفيكي انا جيبك هنا عشان تموتي ياماما
اسد:يلا قومي روقي البيت كلو يلا
حور بوجع بس بس انا مش قادره
اسد شدها من اديها:انا لما اقول حاجه تتنفز
حور قامت بالعافيه وفضلت تروق لحد بليل
بعد مرور وقت طويل
حور قعدت وكانت عماله تعيط
اسد:خلصتي
حور بخوف:اه ولله حتي شوف
اسد ببرود:يلا عشان هنقعد عند ابويا
بعد ساعه كانو وصلو ڤيلا الرفاعي وكانت اكبر من ڤيلا فهد و اقسم كان مستني هناك
اقسم لما شاف حور مكنش مصدق من جمالها
شريف عمله ايه يابنتي
حور بخوف:الحمد لله
حور طلعت عشان تستريح شويه اقسم :دخلت عليها
اسد مردش فا اقسم عرف انو لمسها
اقسم حبتها
اسد بقرف: ولله لا اعزبها معايا لحد ماتقول طلقني
اقسم:ليه كده انت مجنون
ومشي
عند اسد وحور
اسد:اقلعي
حور بعياط:ايه
اسد بغضب:بقول اقلعي
حور بقت تقلع هدومها وتعيط
اسد:نامي بقا علي الارض
حور وهي بتترعش من البرد :از ازي
اسد:يا تنامي علي الارض ياتنامي في الشارع بشكلك ده
حور خافت فا نامت علي الارض
اسد:توء توء انتي بتعملي ايه هاتي اللحاف ده ونامي كده
حور بقت عماله تعيط
واسد سبها ونام
حور مكنتش عارف تنام كده فا جت تلبس هدومها
اسد:قولت نامي كده
في صباح اليوم التالي
اسد قام ولقه سما بتترعش وتعبانه
اسد :ايه رايك تحبي تنامي كده كل يوم
حور بعياط:ارحمني بقا ليه بتعمل كده فيا ليه
اسد بصلها بصه حاده ونزل حور فضلت تعيط وبعدين نزلت
في الفطار
شريف بخضه علي حور:مالك يابنتي انتي شبه ميته ايه شكلك ده
حور وهي بتترعش:انا انا كويسه
شريف :انت عملت فيها ايه يا اسد
اسد: هعملها ايه يعني
اسد:يلا عشان هنخرج ياحور
حور بخوف فين
اسد بشر:هتشوفي بعد اربع ساعات كانو وصلو بيت مهجور جدا وكان متفحم
حور بخوف:ايه ده
اسد مسكاها من شعرها ونزلها ودخلها البيت البيت كان شكلو مرعب جدا كان كلو عنكبوت وكان اسود بي معني الكلمه
اسد:عايز البيت بيلمع نضفي
حور:بس ده متفحم ازي
اسد ضربها كف:كلمتي تتسمع
حور فضلت تروق وتعيط من كتر الوجع الي فيها
وفاجئه سمعت صوت تكسير
حور جريت لقت اسد مرمي علي الارض وبينزف
حور خدت موبيله وتصلت علي اقسم
اقسم :الو
حور بصويت:الحقني يا اقسم اسد بينزف ومش عرفه اعمل ايه
اقسم طيب انتو فين
حور بعياط:اسد جبني بيت مهجور ومش عرفه انا فين
اقسم بصدمه:ايه الي وداك هناك
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت طفله)