روايات

رواية احببت صعيدي متملك الفصل العشرون 20 بقلم هنا المنسي

رواية احببت صعيدي متملك الفصل العشرون 20 بقلم هنا المنسي

رواية احببت صعيدي متملك الجزء العشرون

رواية احببت صعيدي متملك البارت العشرون

رواية احببت صعيدي متملك
رواية احببت صعيدي متملك

رواية احببت صعيدي متملك الحلقة العشرون

وخرجوا جميعا وغلق الباب ونظر لرولينا نظره ارعبتها وقامت لتحضر الشنط حتى يسافروا لمكان لاتعلمه حتى الان
وف الصباح الباكر الساعه سته الصبح
يستيقظ اسد ويدخل الحمام ياخد شاور ويرتدى بنطلون اسود وقميص اسود وكوتش ابيض ويسرح شعره ويضع برفانه ويرتدى ساعته ويذهب يصحى رولينا
اسد/ رولينا قومى بت
وتقول رولينا/ سبنى خمس دقائق كمان
اسد/ يلا يبت عشان نلحق نسافر
تقوم رولينا بزمزمه طفل صغير/ يوووه عاوزه انام
وتنظر للساعه ف الموبايل/ يلهوووى
اسد بخضه/ ف اى

 

 

رولينا/ بق انت بتصحينى الساعه سته دا امى عمرها مصحتنى ف المعاد ده
اسد/ يلا يبت
رولينا تقوم تدخل الحمام وتتوضا وتصلى فرضها وترتدى دريس اسود وطرحه حمراء وكوتش ابيض وكل هاذا واسد ينظر لها وراها وهيا تفتح ميكب امامها حتى تضع يقوم اسد بسرعه يمسك يدها
اسد بحده/ انتى اتهبلتى انتى كنتى هتحطى من الزفت ده عل وشك
رولينا/ وفيها اى
اسد/ فيها كتير يحببتى منتش مجوزه واحد مركب قرون عشان تحطى زفت وانت خارجه معايا
رولينا/ علفكرا عادى وانا كنت دائما بحطه مفيش حاجه اتغيرت
اسد ويمسكها من خصرها/ معايا انا لا وبعدين انا بفكر اخليكى تتنقبى عشان محدش يشوفك غيرى
رولينا/ اسد ابعد شويه وبعدين انا مبحبش النقاب
اسد/ انا مش هبعد عنك ابدا انتى بتاعتى انا وهتفضلى عل اسمى لحد اخر يوم ف عمرك
رولينا/ طب ابعد يلا عشان منتاخرش
اسد/ يلا
وركبوا السياره ووضعوا الشنط ف شنطه العربيه
رولينا/ اسد
اسد/ هاا
رولينا/ احنا رايحين فين
اسد/ الغردقه
رولينا بفرحه/ بجد
اسد/ اهاا
رولينا/ بجد انا فرحانه اوي
اسد/ وانا فرحان عشان انتى فرحانه
رولينا بكسوف/ اوك
اسد بضحك/ منتى بتتكسفى زى البنات اهو
رولينا/ امال انت مفكرنى مبكسفش معنديش دم مثلا

 

 

اسد/ هههههه ،اسكتى يمجنونه
رولينا/انا مش مجنونه
اسد/ هه لا مجنونتى انا
وبعد عشر ساعات وصلوا الغردقه وبالتحديد ف اكبر فندق هناك كان حجزه اسد
دخلوا الفندق اخد مفتاح الجناح تبعه واخد الشنط ورولينا
اسد فتح الباب ودخلوا وكانت رولينا مبهره من الغرفه
اسد/ ادخلى يحببتى واقفلى بوءك ده عشان مفيش حاجه تدخل فيه
دخلت رولينا/ واو المكان جميل اوى
اسد/ عجبك
رولينا/ اوى اوى
اسد/ اعيش وافرحك
رولينا بغير وعى/ يارب
ووضبوا ملابسهم ف الدولاب وناموا من التعب
وف الصعيد
امجد ويدخل غرفته وينادى عل ميرنا/ ميرنااا
ميرنا وتخرج من الحمام وببرود/ اى
امجد/ منزلتيش تفطرى لى
ميرنا ببرود/ ملييش نفس
امجد/ انتى بتكلمينى ببرود كدا لى
ميرنا/ براحتى
امجد/ معدتش حاجه اسمها براحتى دى انتى تمشى بمزاجى انا
ميرنا/ بجد تصدق بهرتنى
امجد/ معلش ويلا انزلى حضرى فطار ليا وليكى عشان مفطرتش
ميرنا/ مفطرتش لى
امجد/ عشان منتش موجوده معايا وانا عاوز افطر معاكى
ميرنا/ اوك
ونزلت ميرنا اخدت فطار وطلعت فطرت هيا وأمجد
ميرنا/ امجد
امجد/ نعم
ميرنا/ انت مفطرتش لى
امجد/ منا قولتلك معرفتش افطر من غيرك
ميرنا/ اوك
وف الغردقه
يستيقظ اسد وينظر لرولينا الذى ناءمه بحضنه و
اسد لنفسه/ ياااه عل الملاك الى معايا بحبك يرولينا وهنسيكى كل حاجه وحشه حصلتلك وهخليى ايامك كلها فرحه وسعاده بس
اسد/رولينا حبيبتى قومى يلا

 

 

رولينا/ يوووه عاوزه اناام
اسد/ انتى خم نووم قومى يلا عشان نخرج وافسحك
رولينا وتنط/ بجد
اسد/ ايوا يلا عشان مرجعش ف كلامى
رولينا وهيا تقوم جرى باتجاه الحمام/ لا متغيرش قرارك قايمه اهو
خرجت من الحمام وقالت لاسد
رولينا/ اسد
اسد/ نعم
رولينا/ عاوزه البس كاجوال
اسد/ نعم يروحمك دا عندها
رولينا/ لى يعنى محنش ف الصعيد يعنى محدش يعرفنا هنا وبعدين هلبس كاجوال بس مش هبين جيمى
اسد بحده/ لا والبسى دريس طويل احسن مقولك مش هنخرج
رولينا/ اوك
وارتدت دريس بينك ف ابيض وطرحه بينك وكوتش ابيض واسد ارتدى بنطلون ابيض وقميص ابيض وكوتش اسود وخرجوا
رولينا/ هنروح فين
اسد/ هناكل الاول وبعدين نروح الملاهى ونمشى عل الكورنيش
ودخلوا المطعم وطلبوا اكل ليهم واكلوا وحاسب اسد وخرجوا ذهبوا الملاهى
رولينا/ اسد والنبى تركب معايا اللعبه دى
اسد/ لا انتى هبله
رولينا/ والنبى ي اسد والنبى
اسد/ خلاص ماشى
وركبوا مع بعض وضحكوا وهزروا
اسد/ تعالى اركبك يخت
رولينا/ ياااه حلمى كنت اركبه
اسد/ طول منا معاكى مش هخلى ف نفسك حاجه خالص

 

 

رولينا/ شكرا اوى
وركبوا اليخت واستمتعوا وهاكذا قضوا شهرهم وحان وقت الرجوع الصعيد
رولينا/ يعني خلاص هنرجع
اسد/ ايوا عشان شغلى كفايا كدا
رولينا/ اوك
اسد/ متزعليش هنيجى دائما هنا
رولينا/ماش
وذهبوا الصعيد والجميع رحب بهم
وقد علموا ان سعاد ووسام حوامل ف بدايه الشهر الثاني وباركوا لهم
امجد لميرنا/ ميرنا توافق نبدا حياه جديده مع بعض بسلام انا بحبك يميرنا اوى
ميرنا/ وبصراحه كدا انا كمان بحبك
امجد بغير تصديق/ قوليها تانى
ميرنا بضحك عل شكله/ بحبك ي امجد اوى
حملها امجد ولف بيها وناموا بحضن بعض غير ممصدق امجد ان اخيرا اعترفوا لبعض واصبحت ميرنا ملكه رسميا
وعند رولينا واسد
رولينا/ اسد عاوزه اقولك حاجه بس متتتعصبش
اسد/ اى
رولينا/ ف شخص بقاله فتره بيدايقنى وبيبعتلى مسدجات يقولى بحبك وكذا وعملتله بلوك ودخلى من رقم تانى
اسد بعصبية/ مين ده
رولينا/ معرفش
اسد/ وانتى مقولتليش من الاول لى
رولينا/ فكرت انى لما اعمل بلوك يبق خلاص
اسد/ تبعتيلى رقمه دلوقتي اما اشوف مين الى جنى عل نفسه ده
رولينا/ اسد انت بتغير
اسد/ ايوا وبقولك انا بحبك من اول مره شوفتك فيها واول مشوفتك قولت انك بقيتى بتاعتى خلاص
رولينا/ وبصراحه انا كمان بحبك ي اسد حسيت معاك بالحنان الى كنت بحسه مع بابا الله يرحمه بس انت بجد شخص طيوب اوى وبحبك

 

 

اسد/ اخيرا يروحى تعالى بق عشان انا كنت صابر عليكى🤫😂
وبعد اربع سنوات
رولينا واسد اصبح عندهم توأم بنت وولد لين ويوسف شبه رولينا واسد ثلاث سنوات وميرنا وامجد عندهم بنت لارا ووسام ومحمد ولد ادم وجاسر وسعاد بنت ليلى
وهاكذا تربوا الاولاد وعاشوا حياه جميله خاليه من المشاكل
( صحيح نسيت اقولكوا اسد قتل الى كان بيدايق رولينا 😂)

النهاية

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت صعيدي متملك)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى