رواية احببت صعيدي متملك الفصل الحادي عشر 11 بقلم هنا المنسي
رواية احببت صعيدي متملك الجزء الحادي عشر
رواية احببت صعيدي متملك البارت الحادي عشر
رواية احببت صعيدي متملك الحلقة الحادية عشر
رولينا/ اى ، تعرفيها بقالك قد اى
سمر/ من حوالى سنتين متعرفين عل النت واتصاحبنا اوى وبقت مقربه منى وكنت عمله حفله وعزمها عليه بس مجتش وعرفت امبارح ان هيا اتوفت
اسر/ تعرفى حاجه خصوصيه عنها
سمر/ بصراحه لا
رولينا/ ازاى وانتى لسه قيله انها مقربه منك
سمر/ مهى كانت قريبه منى بس مش كل حاجه نقولها لبعض
رولينا/ يعني مكنتش بتكلم حد ولا عل علاقة مع حد
سمر/ لا ماريا كانت محترمه جدا بس هيا كانت قالتلى ان فى شخص بيدايقها بمسدجات وهيا رايحه وجايه يفضل يبصلها بس هيا مكنتش بتعبره
رولينا/ مين الشخص ده
سمر/ عل مااتزكر ان كان اسمع محروس احمد الوردانى
رولينا/ جاسر اعرفلى كل المعلومات عن الشخص ده وعاوزه اقابله بكرا
سمر ببكاء/. ممكن هوا الى يكون عمل كدا هتولى حق صحبتى هتولى حققها والنبى
رولينا/ متخافيش هنجبلها حقها
سمر/ يارب
وذهب الجميع
رولينا ف السياره/ كل حاجه ي جاسر عنوانه ومعلومات عنه بالكامل كل تفصيله كبيره وصغيره
جاسر / حاضر كل المعلومات هتكون عندك بكرا بالمكتب
رولينا/ اوك
ويذهب كل شخص لمنزله
وعند ميرنا
فهد/ ي ميرنا مش لاقيين حاجه يلا نرجع
ميرنا/ مش هنرحع الا لما تيجى معانا اعتبرها اختك او حد قريبك مش هتفضل تتدور عليها لما تلاقيها
فهد/ معاكى حق يلا
ميرنا للشرطيين/ انت دور هنا وانت هناك واحنا هنااك كدا يلا عاوزين نلاقيها انهارده
وبحثوا كثيرا وتوقفوا ليستريحوا امام مصنع قديم فسمعت ميرنا صووت بنت تستنجد باحد
ميرنا/ انتوا سامعين الصوت الى انا سمعاه
الجميع/ ااه
ميرنا/ هننزل نشوف مين جهوزوا الاسلحه مش عاوزه اسمع صووت
اتجهوا للداخل وتوزعوا وتبق ميرنا وفهد وشخصاان
ميرنا وقد لمحت بنت مربوطه عل كرسى وتنادى عل احد
ميرنا وتتكلم ف الموبايل الموصل للكل ( معرفش اسمه اى😂) المهم
ميرنا/ لقيت الهدف عاوزاكوا تخلصوا عل كل الى موجود تخدوهم الحجز وتدخلولى هنا
ودخلت ميرنا للبنت/ انتى مين الى عمل فيكى كدا
البنت/ الحقونى ف حد خطفنى وجبنى هنا وانا معرفهوش
ميرنا/متخافيش
وفكت البنت واخذتها معها ولسه هيخرجوا سمعوا صوت شخص
الشخص/ رايحين فين هوا دخول الحمام زى خروجه ولا اى
فهد/ وورينى هتقدر تمنعنى ازاى
الشخص وقد سفر وجاء له أشخاص كثيره حوالى ١٥ شخص/ طب ودلوقتي هتخرجوا ازاى
وبتدا القتال وكانت ميرنا تصوب وبحداره عل الهدف وقد دخل الشرطه وقبضوا غل المتهمين واعتقلوهم واخدهوهم السجن
البنت/ شكرا اوى بتشكركوا جدا
ميرنا بابتسامه/ لا شكر عل واجب دا واجبنا وحافظى عل نفسك متخرجيش لوحدك تانى
البنت/حاضر
ميرنا/ تعالى نوصلك
ووصلوا البنت بيتها
فهد/ الحمدلله لقيناها
ميرنا براحه/ الحمدلله ، يلا روح انت انا همشى انا كمان
فهد/ اوك
وذهبت ميرنا لمنزلها ودخلت اخدت شاور ونامت عل طول من تعبها
وعند رولينا دخلت غرفتها اخدت شاور وارتدت ملابس مريحه ونامت لاستعداد لبكرا
ونام جميع ابطالنا
وف صباح يوم جديد
ف الصعيد
يستيقظ بطلنا ذو العضلات والجسم الرياضى يدخل ياخد شاور ويرتدى ملابسه ويفطر ويذهب لشركته
وعند رولينا
تستيقظ رولينا بتعب من امس تاخد شاور وصلت فرضها وارتدت ملابسها وخرجت وكذالك ميرنا ورائد ويجتمعوا عل السفره
رائد/ الف مبروك ي ميرنا عرفت انك لقيتى البنت الى كانت مخطوفه
ميرنا/دا شغلى ولازم ابذل قصار جهدى فيه
رولينا/ مبروك يحببتى
ميرنا/ يبارك فيكي
رائد/ وانتى ي رولينا خلصتي القضية بتاعتك ولا لسه
رولينا/ لسه ادعولى اخلصها ف اقرب وقت
الام/ ربنا ميضيع تعبك ابدا يحببتى
رولينا/ يارب يماما ، بعد ازنكوا عشان الحق اجى بدرى
وذهبت رولينا بسيارتها الفخمه الى مكان عملها وكان الجميع بانتظارها
جاسر/ جبتلك كل المعلومات عنه
رولينا/ ورينى وقرات محروس احمد الوردانى ٢٠ سنه كليه تجاره
اسر/ وجبت البصمات تثبت ان البصمات دى لمحروس احمد الوردانى
رولينا/ ورينى
تطلعت رولينا عل الفحص الطبى وقد اكد ذالك
رولينا/ ومستنيين اى يلا ي جاسر دى شغلك انت بق
جاسر/ طبعاا ، وبنتشكركوا كلكوا عل تعبكوا معانا
رولينا/ ده شغلنا ولازم نعمله
جاسر/ اوك ، نتقابل ف ظروف تانيه احسن من دى سلام
الجميع/ سلام
رولينا/ كدا خلصنا من القضيه دى عن ازنكوا هاخد اجازه اسبوع
رحمه/ اها تمام عاوزيين نعمل حفله صغيره بسبب نجحنا ف القضيه دى
رولينا/ اعملوا انتوا من غيرى لانى مسافره الصعيد
رحمه باستغراب/ ليه ف حاجه ولا اى
رولينا/ ف حفله مهمه هناك ولازم نحضرها
رحمه/ اوك خلى بالك من نفسك
رولينا/ تمام يلا عشان نلحق ننام شويه عل منسافر
وذهبت رولينا لمنزلها وكان الجميع مستعد لسفره وذهبوا يناموا ليستيقظوا صباحا للطائره
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت صعيدي متملك)
كملى