رواية احببت صعيدي متملك الفصل التاسع عشر 19 بقلم هنا المنسي
رواية احببت صعيدي متملك الجزء التاسع عشر
رواية احببت صعيدي متملك البارت التاسع عشر
رواية احببت صعيدي متملك الحلقة التاسعة عشر
وف صباح يوم جديد
كان الجميع متجمع عل السفره ونزل العرسان ليفطروا
اسد / جدى انا هسافر انا ورولينا بكرا هنقضى شهر العسل
الجد/ ماش يبنى متتاخروش علينا واستمتعوا
اسد/ حاضر يجدى
وهما ياكلوا دخل الغفير
الغفير/ ف اشخاص برا عاوزين المدام رولينا ادخلهم
اسد/ مين دول
الغفير/ معرفهمش يبيع
اسد/ دخلهم
رولينا جالسه باستغراب مين دول
ودخل بنتين وولدين
واول مراتهم رولينا جريت عل البنات تحضنهم بفرحه كبيره
رولينا بحب/ وحشتونى اوى اوى
رحمه/ وانتى كمان يروحى
مى/ كدا تتجوزى من غير متقوليلنا دا احنا حتى اصدقائك
رولينا/ جات بسرعه والله وبعدين انتوا نزلتوا امتى
وباستعاب/ اووه جاسر وجاءت تسلم عليه جاء اسد ومسك يدها
اسد/ انتى اتهبلتى ولا اى ، ومين دول
رولينا/ اصدقاءى
اسد/ انتى مصاحبه رجاله من ورايا
الجد/ مش وقته ي اسد خود الضيوف دخلهم جوا وبعدين ابقوا اتكلموا وقت تانى
اسد/ اتفضلوا
وقامت ميرنا وخضنت البنات لانها تعرفهم وسلمت عل جاسر واسر بس من بعيد وكذالك رائد والام
ودخلوا الصالون جلسوا مع بعض وبقت رولينا تحدث اصدقائها بحب وفرحه انهم نزلوا من اميركا
رولينا/ جيتوا امتى ومقولتليش لى
رحمه/ جينا امبارح بليل بس قعدنا ف فندق عل معرفنا عنوانك وجينا بق
رولينا/, اها عاملين اى والشغل عامل اى هناك
اسر/ انتى مشيتى من هنا واحنا اخدنا اجازه فتره ولما نرجع هنمسك شغلنا تانى
جاسر/ رولينا حصل جريمه قتل بين اخ واخت الولد قتل اخته بس لما حققنا معاه ودورنا وراه عرفنا انه كان بيحب اخته مووت وبيخاف عليها وهوا متجوز وعرفنا ان مراته وحشه وكانت بتكرهها فعشان كدا عاوزين نحقق ف القضيه دى
رولينا/ باذن الله هحاول كدا وهقول لاسد وهشتغل فيها
وقضوا احلى وقت واستاذنوا ومشيوا
وطلعت رولينا غرفتها وجدت اسد جالس عل الكرسى بانتظارها
اسد/ افتكرتى انك متجوزه
رولينا/ عاوز اى
قام اسد باتجاها ومسكها من زراعها بشده/ انتى تكلمينى حلو فهمه وبعدين انتى من امتى وانتى مصاحبه رجاله وبتكلميهم
رولينا بوجع/ اسد سيب ايدى ، وبعدين دول اصدقاء ف الشغل معايا وانا عارفه حدودى معاهم كويس اوى
اسد ترك زراعها/ روحى جهزى الشنط يلا عشان هنسافر بكرا
رولينا/ بس انا مش عاوزه اسافر معاك
اسد/ انا بامرك مش بقولك
رولينا/ لا والله وانت مين عشان تومرنى
اسد/ اظن ان الهانم نسيت انى ابق جوزها
رولينا/ لا منستش انت اكبر كابوس ف حياتى عاوزنى انساك
اسد ويصفعها لتقع ولاكن يمسكها من حجابها/ انا كبوس يبنت$$$
رولينا ببكاء/ اه حرام عليك سيب شعرى
اسد وينزل فيها ضرب الا ان كان سيغمى عليها
( ابن الو###, 😒😅)
جاء رائد وميرنا والام عل صوت بكاء رولينا
رائد/ افتح الباب ي اسد
ويفضل يخبط ويزعق
اسد لرولينا/ قومى غطى شعرك ده وتجهزى الشنط مهياش نقصه
وتقوم رولينا تفعل مامرها به ويذهب هوا يفتح الباب ويدخل رائد وميرنا واميره وامجد والام
رائد/ عملت اى فيها ي اسد
اسد ببرود/ مراتى وانا حر فيها محدش يدخل
رائد ويمسكه من ياقته/ ضربت اختى ازاى تتجرء انك ترفع ايدك عليها
ليزقه اسد/ واظن قولتلك مراتى وانا حر فيها
لتدخل ميرنا لرولينا
ميرنا/ يروحى متعيطيش
رائد ويقرب ليخضنها/ عملك اى الحيوان ده يحببتى
اسد/ متقربش من مراتى
رائد/ بس دى اختى
اسد/ ميخصنيش محدش هيلمس مراتى ابدا
رائد/ انت بتغير ههه
( بتريقه كدا)
اسد/ ميخصكش ، ويلا عاوز ارتاح انا ومراتى اتفضلوا
رائد/ ماش ي اسد
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت صعيدي متملك)