روايات

رواية احببت صعيديه الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم وفاء يوسف

رواية احببت صعيديه الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم وفاء يوسف

رواية احببت صعيديه الجزء الحادي والعشرون

رواية احببت صعيديه البارت الحادي  والعشرون

رواية احببت صعيديه الحلقة الحادية والعشرون

وقفناا عند يوسف لمه خطف مسك ورباب نكمل.
رباب: هههههههه بجد طب بص وراك كده….
يوسف بيبص وراه مش بيلاقي حاجه في الوقت ده
بتضربه من وراه بطريقة ضرب الكاراتيه
يوسف : اه ه ه ه ه ايه ده بتعملي ايه
رباب: ههه بلعب باليه خد وراحت مدياله بالبوكس في وشه😹😹
رباب: اه اه اه لاحد ما وقع على الأرض
يلا يا بت بسرعة و فكت مسك و خرجت بسرعة
عند أسر
أسر : الو بسرعة عايزة عساكر علشان في حالة اختطاف
_ تمام حالا يوصل

 

 

عند مسك
خرجوا بسرعة من المكان و فضلوا يمشوا براحة و هما بيتجنبوا الرجالة يشفوهم واخيرا خرجوا من المكان و هنا اتقابلوا.. باسر
مسك جرت بسرعة على أسر وحضنته و فضلت تبكي
أسر : اششش خلاص انا جيت بسرعة تمسكوا اللي جوا
مسك بعياط : يوسف يوسف يا أسر اللي كان خاطفني
أسر : نععم
رباب : زي ما سمعتك كده يوسف هو اللي خاطفها
على أساس انو بيحبها و الحكايه طويلة
أسر : اه يا ابن*****
دخلو العساكر وقبضوا على الكل حتى يوسف
أسر : اركبوا يلا هوصلكم البيت
أسر : تقدري تحكيلي كل حاجه من طقطق لسلاموا عليكم
حكتله عن كل حاجه و أسر كان هيطق من الغضب و الغيره
أسر : مسك خلاص اسكتي مش عايز اسمع حاجه
بعد شويه وصلوا البيت
أسر : يلا انزلو و انا هشوف شغلي و اجي
مسك : تمام
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
عند يوسف ….
يوسف : سامحني يا أسر مكنتش عاير كده
بس ده غصب عني والله كان لازم اعمل كده والا كان
هيقتلك بس للأسف ههههههه انا سجلتله ههه الاهبل
أسر وصل عند السجن و دخل هو و متعصب جدا عند يوسف و فضل يض”رب فيه
يوسف : اه ه ه ه. يا ابني خلاص افهم من الاول وانت ايدك تقيلة كده
أسر بغضب : عايز تفهمني ايه تخطف مراتي وكمان تطلع بتحبها ده ازاي
يوسف بضحك : هههههه يا عم اسكت مش تسمع الموضوع الاول احب مين بس اومال القمر صاحبتها مين يحبها اكيد انا اسكت اما احكيلك اه انا عندي اثبات على فكره اقعد بس اول ما تسمع انت طبعا هتقتنع …
فلازم تعتزر ماشي يا عم قعد

 

 

أسر قعد جنبه و بداء يوسف يحكيله
يوسف : بص يا سيدي بقا الشخص اللي هو أبوا مراتك ده تاجر مخد”رات و انا عرفت بكده وطبعا انا كنت بدور على دليل علشان اسبتلك و اسبت انو هو كده تمام بس هو عرف انو انا عرفت وعرف اني صاحبك.
تمام و هددني بقتلك انت. واني لازم اعمل
اللي عملته ده علشان انت تكرهني و تحبسني علشان
هو مش ضامن لو سألني و سابك اني مش هعمل
حاجه علشان كده هددني اني اسيبك فاهم فطريت
اعمل كده و ده طبعا اتفاق مع رباب و انها تقول. كده
و انا سجلتله كل حاجه و ده اثبات لكل حاجه و انا
عملت كده علشان كله يبان حقيقته علشان ميعملش
حاجه تبراءه فهمت. اعتزر بقا
اسر : يخرب تأقلم كل ده طب ومسك كانت معاكم
يوسف بضحك : هههههه مسك ايه دي كانت خربت
الخطة من خوفها ههه تصدق كانت تضحك ههههه
أسر : دي مراتي لو ناسي صح
يوسف : اعتزر
أسر : احم انا اسف
يوسف : نعاااااااااااااااااااااااام يلا احج خرجني بقا يلا
اسر : طيب انا قايم اهو..
***************
بعد شهرين
في حفله ذات اناقه و فخامه تبدوا انها حفل خطوبه
تدخل فتاه ترتدي فستان بلون الأحمر واسع جدا من
تحت و يبدأ عليه الضيق من فوق و تظهر كأنها ملاك،
انها يوم خطوبه رباب ايوه خطوبتها وهي هذه
الفتاه الجميله الجذابه ويدخل أيضا رجلا يرتدي
بدلة أنيقة جدا انه يوسف
ويدخل أيضا اثنان آخران يبدوا عليهم الجمال انهم
مسك وأسر يبدون في غايه الجمال.
هنا اعترف أسر لمسك بحبه لها ومسك أيضا أو بما يسما عشقهما
يبداوا في الرقص وتنتهي الخطوبه

 

 

بعد سنه
الدكتوره : للأسف المدام مش ممكن تخلف
أسر : طب يا دكتورة مفيش اي حلول..
الدكتورة ‘+: الانتظام في الادويه ممكن يجيب نتيجة وكل الناقص الدعوات.
مسك في حالة صادمة جدا
أسر اخد مسك وركبوا العربيه وكل شويه حاول
يطلعها من المود اللي هي فيه بس مفيش استجابه هي في حاله صادمه
بعد شويه وصلوا البيت
أسر : مسك ارجوكي خلاص مش مهم الاولاد
مسك : لا رد
أسر : و ربنا انا عمري ما هسيبك ابدا
مسك :نعاااااااااااااااااااااااام. تسيب مين ده كنت اقتلك
أسر : انتي بتتحولي أمته بعدين خدي هنا انتي مش زعلانه ليه..
مسك بتوتر : مهو مهو هي كدبه صغيرة كده
أسر بحده : مسك اخلصي

 

 

مسك : يعني انا بخلف عادي يعني.
أسر : وهو طالع يجري وراهاا اه يا بت ،،،،،،،،،،
مسك : استنى عندك انا كده ممكن اجهض..
أسر : اييييييه
#تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت صعيديه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى