رواية احببت شبح الفصل السابع 7 بقلم ملك نزيه
رواية احببت شبح الجزء السابع
رواية احببت شبح البارت السابع
رواية احببت شبح الحلقة السابعة
ملك : الو .
يوسف : الو يا ملك عايز اقولك علي مفاجاه .
ملك : ايه هي .
يوسف : تيدي رجع من السفر .
ملك بصدمه : انت بتهزر صح .
يوسف : اكيد لاء .
ملك : يعني كده هو جي مصر .
يوسف : هو في مصر فعلا .
ملك باندهاش : فين في مصر .
يوسف : هيجي القاهره انهارده كمان ساعه هو اصلا في الطريق .
ملك : طبعا هيجي علي عندي ؛ صحيح جاسيكا اختوا جايه ولا لاء .
يوسف : تقريبا جايه .
ملك : ابصت يا عم هتقابل الكراش .
يوسف : انا اصلا مشوفتهاش بقالي سنين اكيد اتغيرت .
ملك : متضحكش عليا بكلمتين كده من وانت صغير كنت بتحبها .
يوسف بصوت خافت : انا عمري ما بصيت لحد غيرك .
ملك : بتقول ايه .
يوسف : مافيش ؛ سلام انتي دلوقتي معايا مكالمه .
عند يوسف :
يوسف : الو يسطا .
مارك : بونسوار .
يوسف : احنا الصبح اسمها بنجور انت احول ولا ايه .
مارك : فكك مني .
يوسف : ولا تكلمني .
مارك : ولا بتنجان ؛ يسطا سبني اكمل كلامي المهم عملت ايه بالكلام اللي انا قولتلك عليه .
يوسف بضحكه شريره : سيبوا لوقت عوزه . ( الضحكه نهههههههههههههههه)
مارك : طب س س س سلام انت اتعديت ولا ايه .
يوسف : البت جاسيكا جايه انهارده ناوي تكلمها عن صحبتها اللي انت معجب بيها .
مارك : قصدك علي جوني .
يوسف : والله انا مش عارف هي عجباك في ايه دي اسمها جوني يعني اسم رجالي و قصه شعرها boy cut زي الرجاله ده حتي انا عمري ما شوفتها لبسه فستان .
مارك : it’s my type انا بحبها بكل حاجه ؛ صحيح شفت اخر تحديث ليها علي الانستا .
يوسف : لاء وريني كده .
مارك : انا مبحبش اوري لحد صور لاهل بيتي بس انت صحبي و بعدين يعني انت مش هتاخدها مني .
👈👈
مارك بعت ليوسف الصوره .
يوسف : هي شعرها مش بيطول .
مارك : لاء هي بتقصوا علطول .
يوسف و مارك كملوا كلامهم .
عند ملك :
ملك فاقت من شرودها ؛ ملك بدأت تهز احمد بقوه و شالت من عليه البطانيه .
احمد : في ايه في ايه .
ملك : قوم انت مش في بيت ابوك هنا .
احمد : احترمي نفسك ايه اللي حصل .
ملك : جايلي ضيوف قوم علشان انضف البيت .
احمد : ضيوف مين .
ملك : تيدي صاحبي و جاسيكا اختوا .
احمد اتعدل و قال بصدمه : هو انتي مصاحبه كام راجل .
ملك : كتشييير متعدش يا جيمي .
احمد بعصبيه : بقولك ايه اتكلمي عدل .
ملك بعصبيه اكتر : قوم بسرعه يلا .
احمد : خلاص حاضر حاضر .
ملك قالت بعصبيه : هما الرجاله كده مبيجبوش ورا بالساهل لازم يشوفوا العين الحمره .
احمد : سمو عليكوا .
ملك : مش عايزه اشوف وشك انهارده خالص .
ملك طلعت الموبيل بمجرد اما احمد خرج .
ملك : الو يا ماما .
الام : الو يا حبيبتي .
ملك : انتي عارفه مين جي .
الام : مين .
تأليف ملك نزيه .
بقلم الكاتبه ملك نزيه
ملك : تيدي .
الام : بجد ابن اللزينه ده جي وانا مش موجوده ده انا مش هسيبوا لما اشوفوا .
ملك : ده حظي بقي .
الام : طب ماشي أنا هجبلك اخوكي من السفر علشان اكيد تيدي هيقعد معاكي .
ملك : مش مهم أصل جاسيكا كمان جايه معاه .
الام : طب ماشي خلي بالك من نفسك .
ملك : طب سلام يا حبيبتي .
عند تيدي :
تيدي و جاسيكا و روز و جوني يتحدثون ( روز صديقه جاسيكا المقربه و جوني أيضا )
تيدي : جاسيكا اخيرا هشوفها .
جاسيكا : اوعي تضيعها من ايدك المرادي .
تيدي : هو انا حم*ار اكيد مش هضيعها .
روز : هو فاضل قد ايه علي اما نوصل .
تيدي : نص ساعه .
روز : اوففف .
تيدي بزهق : في ايه .
روز : أنا جعانه اوي .
تيدي : أنت لسه واكله من عشر دقائق و أنا بجد نفسي اعرف انتي بتودي الاكل ده كلو فين .
روز : في ايه انا بس جعانه .
تيدي : لما نروح البيت هتدوقي اكل طنط العسل .
روز : اكيد طنط دي مش هتبقي طيقاني .
تيدي باستغراب : ليه 🤔🤔 .
روز : علشان متعرفنيش مثلا .
تيدي : لاء طنط دي عسل و بنتها اعسل منها .
روز : شكلك بتحبها .
تيدي اتكسف .
روز : احكيلي عنها .
تيدي : لاء .
روز و جوني بصوت واحد : بليز بليز بليز 👈👉 .
تيدي : ملك دي بنت عسل احلي بنت علي كوكب الارض جميله جدا و كيوته اوي اوي اوي .
الي قاطع تيدي صوت روز و جوني و جاسيكا وهما بيقولوا : يااااااااه .
ولما اخدوا بالهم أنهم كلهم قالوا نفس الكلمه في نفس واحد بدأوا بالضحك و تيدي كمان يضحك معاهم .
عند يوسف :
يوسف : الو يا عمي .
ابوا ملك : الو يا حبيبي ؛ عامل ايه في الحياه .
يوسف : تمام الحمدلله ؛ وانت يا عمي عامل ايه .
والد ملك : انا بخير صحيح انت وراك حاجه انهارده .
يوسف : لاء في حاجه .
والد ملك : اه ممكن تروح تقعد مع ملك علشان تيدي جاي و مفيش راجل في البيت و انا مش عارف اوصل للبيه اخوها .
يوسف : خلاص يا عمي مترنش عليه تاني انا رايح .
عند ملك :
الباب خبط .
ملك بفرح : مين .
يوسف : انا .
ملك : اوف انت ايه إلى جابك .
يوسف : عمي هو اللي قلي مفيش راجل في البيت فأنا كده الراجل .
ملك : ادخل طب .
يوسف دخل بس شاف جزمه راجل عند الجزامه و …………
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت شبح)