روايات

رواية احببت شبح الفصل الرابع 4 بقلم ملك نزيه

رواية احببت شبح الفصل الرابع 4 بقلم ملك نزيه

رواية احببت شبح الجزء الرابع

رواية احببت شبح البارت الرابع

رواية احببت شبح
رواية احببت شبح

رواية احببت شبح الحلقة الرابعة

ملك صحيت الصبح و حست بحاجه غريبه و حست بالم غريب جدا في جسمها كلوا كان جسمها مكسر .
ملك بصت جنبها و اتفجأت بأن احمد نايم جنبها بس المرادي شكلوا غريب اوي .
ملك : انت هنا تاني قوم يلا قوم .
بس مفيش اي رده فعل .
ملك بدأت تعلي صوتها اكتر : قوم يلا قوم .
بس لسه مفيش اي رده فعل .
ملك لاول مره حطت ايديها علي رئس احمد و اتفجأت انوا سخن جدا ملك بدأت تلمس أيدوا و رجلوا و هو سخن اووي اووي .
ملك : ي”نهار ابي”ض انا هقوم اطلب دكتور .
ملك لسه هتخرج لقت احمد مسك ايديها بتعب .
احمد بصوت واطي : ارجوكي افضلي جنبي متمشيش .
ملك بصت في عينوا اتفجأت من هدوأوا و شكلوا الوسيم ملك فاقت من شرودها .
ملك : خلاص حاضر انا هقوم اجبلك مياه ساقعه .
ملك قامت و بصت لاحمد : هو انا بصراحه مش بفهم في الطب بس ممكن اساعدك .

 

 

في المطبخ :
ملك : اعمل ايه انا دلوقتي .
ملك فتحت التلاجه و جابت زجاجه مياه ساقعه و فضتها في طبق كبير اوي و جابت حته قماش جديده و خرجت .
في الاوضه :
ملك دخلت و قعدت و جابت حته القماش و بدأت تمسح علي جسم احمد و احمد بدأء يصدر صوت الم .
ملك : هو انا بوجعك .
احمد بصوت هادئ : رجلي وجعاني جدا .
ملك : فين بالظبط 🤔
احمد نزل أيدوا و لمس الجزء اللي وجعوا ( اخر رجلوا تحت )
ملك حطت ايدها علي رجلوا لقت رجلوا سخنه جدا .
ملك : ايه ده و حطت ايديها علي الجزء .
احمد بصوت خافت : اه اه اه اه .
ملك : مش قولتلك لازم تجيب دكتور .
احمد : انا مش عايز دكتور .
ملك : ليه .
احمد مردش .
ملك زهقت منوا قررت تفتح جوجل يمكن تلاقي حل للسخنيه دي .

 

 

ملك بدأت تتبع كل اللي مكتوب .
اول حاجه فردت جسموا كويس علي السرير بعد كده حاولت تشربوا مياه و فعلا نجحت ؛ بس اول اما جت تديلوا الدواء مش عارفه ابدا اخر اما زهقت جابت سرنجه و ملتها مياه و حطتها في بوقوا غصب 😂 و شربتوا الدواء
ملك : هو انت ليه عامل زي الاطفال .
احمد بصوت طفولي : انا مش بحب الدواء .
ملك ضحكت : انت شكلك بجد طفل .
احمد اخد الأسبرين و يكاد اغمي عليه ؛ نام بعمق .
ملك فضلت تمسح جسموا بالحته الساقعه لحد اما حست بتعب ملك سابت حته القماش و بصت علي ملامح احمد .
ملك : هو ازاي في إنسان حلو اوي كده .
و ملك فجاه نامت و محستش بنفسها .
عند يوسف :
يوسف افتكر اللي حصل امبارح و ان ملك مش شيفاه اكتر من اخ .
يوسف اتصل بواحده صحبتوا .
يوسف : الو يا ميرا .
ميرا : الو يابني لسه فاكر .
يوسف : تعالي نتقابل .
ميرا : فين ؟ و ليه ؟؟
يوسف : محتاج اتكلم معاكي .
ميرا : في ايه يابني قلقتني ؟
يوسف : لما نتقابل هقولك .
ميرا : هنتقابل فين ؟
يوسف : في النادي .
ميرا : طب جاهزه هنزل علطول .
عند ميرا :

 

 

ميرا : يا تري ايه اللي حصل .
ميرا اتصلت بصحبتها البيست
ميرا : الو .
صحبتها : الو .
ميرا : انا انهارده هقابل يوسف .
صحبتها : بجد .
ميرا : اه و هقولوا .
صحبتها : ابقي قوليلي عملتي ايه .
ميرا : حاضر انا هلبس بس علشان انزل .
صحبتها : تمام باي خودي بوسه 💋 .
ميرا : 💋💋 .
تأليف ملك نزيه
بعد مرور ٤ ساعات
عند ملك و احمد :
ملك صحت علي ايد بتداري اشعه الشمس عنها ؛ ملك بصت لفوق لقت احمد حاططت أيدوا علشان اشعه الشمس متدايقهاش .
ملك اتعدلت و بصت لاحمد : انت كويس و بخير ؟ الحمدلله انك بخير ؛ الا صحيح انت بقيت تقدر تتحرك ؟ انت ازاي تعبت كده ؟ قولي يا بني بسرعه ؟
احمد : هجاوب علي ده كلوا ازاي .
ملك : اه صحيح .
اللي قاطعهم أن الباب خبط .
ملك : هو انت مستني حد .

 

 

احمد : لاء ؛ استني كده ده بيتك اصلا .
ملك : صحيح .
ملك قامت بخوف : ملك مين ؟
يوسف : انا افتحي .
ملك : في ايه .
يوسف بنرفزه : بقولك افتحي .
ملك : مش قولتلك متتنرفزش عليا تاني .
يوسف بنرفزه : ملك انا عرفت أن في حد عندك افتحي بسرعه .
ملك : ايه ايه …………
Bonus track جزء مني ليكوا
في النادي :
يوسف : ازيك .
ميرا : ازيك عامل ايه .
يوسف : الحمدلله انا عايز اتكلم معاكي .
ميرا بسعاده : مش لما ناكل الاول .
يوسف : لاء انا عايز اقولك حاجه .
ميرا : وانا كمان .
يوسف : قولي .
ميرا بسعاده : لاء قول انت الاول .
ميرا في عقلها : اخيرا هيقولها .
يوسف : انا عملت اللي انتي قولتيلي عليه .
ميرا : قصدك ايه .
يوسف : حاولت اعترف للي انا بحبها .
ميرا وشها اصفر : ايه اعترفت لمين .
يوسف : حاولت المح لملك .
ميرا اتخضت : لحظه بس هو انت كنت بتحب ملك .
يوسف : اه كنت بحبها بس للاسف باين انها بتحب واحد تاني .
ميرا بخوف : ايه ايه يوسف انا لازم امشي .

 

 

 

يوسف : بس انا لسه محتاج اتكلم معاكي ؛ عايزك تقوليلي اخليها تحبني ازاي .
ميرا : انا ماشيه سلام .
يوسف : طب ابقي كلميني لما تروحي .
ميرا اخدت شنطتها : طب ماشي سلام .
ميرا مشيت و قفت علي النيل .
ميرا : الو .
صاحبتها : الو عملتي ايه .
ميرا بعياط : عملت ايه ؛ انتي عارفه ايه اللي حصل .
صاحبتها : ايه ايه اللي حصل .
ميرا : يوسف بيحب ملك .
صاحبتها : طب معلشي طب انتي هتسكتي علي كده .
ميرا : اومال اعمل ايه أجبروا يعني .
صاحبتها : بوصي انا عارفه مصيبه عن ملك .
ميرا بتشوق : ايه !!!! قولي بسرعه .
صاحبتها : ……………………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية احببت شبح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى