روايات

رواية احببت رائد جيش الفصل العاشر 10 بقلم ملكة زماني

رواية احببت رائد جيش الفصل العاشر 10 بقلم ملكة زماني

رواية احببت رائد جيش الجزء العاشر

رواية احببت رائد جيش البارت العاشر

احببت رائد جيش
احببت رائد جيش

رواية احببت رائد جيش الحلقة العاشرة

البارت العاشر قبل الاخير «(احببت رائد جيش)»
****************
بعد مرور اسبوع معتز اتقدم لي لمار وهي وفقت
رعد دخل على منصور معتز خطب دكتوره اسمها لمار السيد منصور حلوو اووي وكمل بغل متعرفش معتز دا خسرني صفقات اد اي جه الوقت الي احسبه على كل الي عمله معايا والله وجه الوقت ولقتلك نقطه ضعف ياوحش عوزك بكرا البنتين يكونو عندي قبل العملية
رعد اعتبره حصل
*************
وائل التسليم بكرا هتعمل اي
احمد هنمسك منصور متلبس هو وي بنته
وائل منصور مش سهل
احمد كل حاجه تمام هو فاكر اني معاه
***************
يوم معاد خروج البضاعه برا مصر
منصور كلها جاهز
احمد بخبث كله هاجز
****************
نغم هي وي لمار خرين من المول عشان كانو بيجيبو حاجات خطوبه لمار فجاه جت عربيه وقفت ادمهم
نغم لسه هتطلع المسدس راح خبطها بي المسدس على دمغها هي وي لمار
*****************
عند احمد ومنصور
نسرين كله جاهز حملنا كل حاجه في الطياره
وائل دخل هو وي العساكر على فين يمنصور
منصور بيلف بيتلقي احمد حاطط المسدس على دماغه
وائل مساك نسرين
احمد دخول الحمام زي خروجه
منصور بضحكه هو انت متعرفش
احمد بستغراب من ضحكه معرفش اي
منصور اني هخرج من هنا أنا وبنتي وانت الي هتخرجنا
احمد دا عشم ابليس في الجنه
منصور رعد
رعد جه وهو ماسك لب توب في ايده
منصور بص كده
احمد شاف نغم وهي مربوطه ومغمي عليها
احمد بخوف نغم يابن الكلب 🐕
منصور لا كده ازعل لو عاوز الحلوه تفضل عيشه خرجني من هنا ياما هتموت
احمد واقف هيجنن
منصور هعد من واحد لي تلاته تقولي رايك يما اخرج ياما حبيبت القلب تموت واحد اتنين تلاته
احمد بسرعه وخوف موفق موفق تخرج
منصور بضحكه اول مره اشوفك بي الحاله دي يشبح ههههههه
احمد بغل وحيات نغم عندي لتندم وهوديك بي ايدي حبل المشنقه
منصور لما نشوف يشبح خلي العساكر توسع لي رجلتي
احمد غمض عينه بغل خلو يمشي
وائل يااحمد مش هينفع
احمد بزعيق سمعت قولت اي خلو يمشي
وائل وسع هو وي العساكر ومنصور مشي
وائل هتعمل ايه دلوقتي
احمد أنا حطط جهاز تتبع في عربيه نسرين
وائل يبن العيبه شبح بصحيح
****************
معتز الو ياخالوو في حاجه
الاب نغم يبني لسه مرجعتش لغيت دلوقتي
معتز طب متقلش عشان متتعبش انا هرن علي لمار وشفها الاب ابقي طمني
معتز حاضر
معتز رن علي لمار مش بترد رن علي نغم بردو مش بترد
معتز بقلق اووف جت رساله على تليفون
معتز فتحها بسرعه شاف فديو فتحه لقه نغم مربوطه هي وي لمار معتز بخوف لمار نغم لا تليفون رن معتز رض بسرعه الو
منصور يارب يكون الفيلم عجبك
معتز بخضب مين معايا
منصور مش عارفه صوتي لا كده ازعل
معتز بغل منصور وديني مهسيبك
منصور ثواثوا مش كده متنساش ان حبيبت القلب معايا وانا هنتقم منك فيها
معتز بخوف طب خاطف نغم لي
منصور لا نغم دي حبيبت قلب ارئد احمد وانا هحرق قلوبكم عليهم وقفل السكه في وشه
معتز بزعيق الوو الوو راح رامي التليفون آه لمار لاء لمار لاء وخرج من المكتب
*************
احمد معتز دخل عليه نغم اتخطفيت هي وي لمار
احمد بصدمه لمار مين خطيبتك طب لي
معتز علشان يحرق قلبي عليها
احمد لي
معتز مش وقته اهم حاجه نلقي نغم وي لمار
احمد انا عارف هما فبن
معتز واقعد لي لغيت دلوقتي تعالي نروح نجبهم
احمد قصدك انا اجبهم
معتز انا جاي معاك
احمد بس
معتز من غير بس انا جاي يعني جاي
احمد امري لله ياله خرج احمد ومعتز وائل والعساكر على مكان نغم
******************
عند منصور نسرين عماله تبص لي نغم بغل وغيره ورحت عليها وتقولها بق يسبني أنا عشانك انتي
نغم فرحت من جواها ان احمد بيحبها هي
نغم وانتي فيكي اي يتحب انتي بنت تجار مخدرات ورئيس عصابه ها في اي يتحب
نسرين بصتلها بي غضب ومشيت
لمار بدموع عوزه امشي من هنا ونفسها عمال يضيق
نغم بخوف عليها اهدي يحببتي خدي نفس اكيد احمد هيجي أنا وصقه انه مش هيسبني ولا هو ولا معتز فجأة سمعو ضرب نار
نغم بفرحه شوفتي لمار كانت يعتبر اغم عليها عشان عندها فوبيا من الامكان المغلقه
نغم بخوف عليها لمار ردي عليا يحببتي
احمد دخل عليهم هو ومعتز
احمد جري عليها نغم حبيبت انتي كويسه
معتز نغم انتي كويسه
نغم كويسه بس لمار
معتز بيدور علي لمار لقها مغمي عليها
معتز جري عليها بخوف لمار فتحي عينك يحببتي أنا جيت لمار فتحت عنيها معتز
معتز أنا هنا يقلب معتز
نسرين دخلت وهي مسكاه مسدس هحرق قلبك عليه
****************
منصور برا بيحول يهرب
وائل مسكه على فين تعالي معايا
احمد نسرين ارمي المسدس دا من ايدك
نسرين مش هخليها تفوز بيك راحت ضربه طلقه على نغم احمد وقف قدام نغم وخد هو الرصاصه
نغم بصدمه احمد
احمد راح ضارب نسرين طلقه في قلبها وراح واقع على الارض
نغم بعياط احمد رض عليا
معتز جري عليه احمد انت كويس
احمد وهو بيتالم قولتيلي حت لو كنت بتموت مش هسامحك اديني بموت بحبك سمحيني وغمض عينه
نغم بصدمه احمد

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت رائد جيش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى