روايات

رواية احببت رائد جيش الفصل السادس 6 بقلم ملكة زماني

رواية احببت رائد جيش الفصل السادس 6 بقلم ملكة زماني

رواية احببت رائد جيش الجزء السادس

رواية احببت رائد جيش البارت السادس

احببت رائد جيش
احببت رائد جيش

رواية احببت رائد جيش الحلقة السادسة

معتز واحمد جريو على نغم
احمد بخوف وصوت مهزوز هي ملها نغم
معتز بخوف مش عارف معتز شال نغم وجري بيها على العربيه
واحمد ركب معه وصلو المستشفى
معتز بخوف دخل نغم الاوضه ودكتور دخل اتفضلو برا خرجو الاتنين برا بعد دقائق خرج الدكتور
احمد بلهفه نغم عامله اي
ادكتور متخفوش هي الضغط عيلي عليها وعندها انميا حاده ابعدو عنها التوتر
معتز مستناش وخدل عندها
نغم كانت نيمه
واحمد دخل ورا
معتز بعصبيه انت اي الي دخالك هنا
احمد وانت مالك
معتز مسكو من البس بتعو كل الي نغم فيه بسببك
احمد بعصبيه هو كمان أنا مش هحسبك على المسكه دي انا ممكن اوديك في ستين داهيه
انما نغم كل الي فيها بسببي ازاي
معتز بسخريه والله على أساس مش عارف ان نغم بتحبك وانت عملت اي روحت خطبت وحده غيره وبقلها يومين مش بتاكل
احمد بجبروت وبرود اظن ان دي حاجه متخصكش اخطب نغم أو لاء
نغم ابتديت تفوق معتز
معتز بلهفه نغم حببتي انتي كويسه
احمد بغيره انها قالت اسمو هو عامله اي دلوقتي
نغم الحمدلله الله نغم معتز
معتز نعم يحببتي
نغم عوزه امشي
احمد بضيق مش هينفع عشان عندك انيميا حاده هتعقدي هنا النهارده على المحلول
قال بغضب وبعدين مبتكليش لي ها
نغم بدموع ملكش دعوه
معتز اول لما شاف الدموع في عين نغم قال بغضب اطلع بره احمد طلع عشان خاف علي نغم يتتعب تاني
معتز خد نغم في حضنه كده ينغم تخضيني عاليكي
نغم حقق عليا انا اسفه
معتز باس دمغها قومي انتي بس وانا هوديكي الملاهي
نغم بفرحه بجد قول والله معتز بضحك مش عارف انتي ظابط في الجيش ازاي
تاني يوم الدكتور خابطيت
معتز اتفضل
الدكتوره عامله ايه دلوقتي
نغم الحمدلله
معتز مش عارف ينزل عينو من عليها
نغم هقدر اخرج امتا
الدكتوره تقدري تخرجي النهارده بس تحفظي على اكلك وتخدي الفيتامينات دي اتفضل حضرتك ده العلاج الي هي هتخدو
معتز مش معاها خالص
الدكتوره بكسوف من بصاتو ياستاذ
معتز فاق ها
الدكتوره دا العلاج
معتز خد منها الروشته شكراً يدكتوره
الدكتوره بعد اذنكم
معتز اتفضلي
نغم بخبث خرجت يحبيبي خرجت
معتز باحراج احم يلا نمشي
نغم بضحك يلا
********************
احمد المهمه دي لزام تخلص بسرعه نغم هتروح مني
وائل لي اي الي حصل
احمد بدموع شكلها بتحبو ياوائل
وائل بزعل علي صحبو هو مين ده
احمد بحزن معتز ابن عمتها مشفتهاش كل حاجه معتز وكاني موجود
وائل حضنه اهدي نغم مش بتحب ولاء هتحب حد غيرك
احمد بدموع نغم حب عمري مش هقدر اشوفها مع حد تاني
احمد عوزك ترن تطمن عليها
وائل بخبث مترن أنت انا مالي
احمد طلع المسدس وحطو على المكتب
وائل بالع ريقه بخوف خلاص هرن ربنا علي القادر والمفتري
******************
نغم تليفونها رن نغم الو
وائل نغم عامله اي طبعا دا كلو السبيكر مفتوح واحمد سامع
نغم الحمدلله تمام
وائل سمعت انك تعبتي ورحتي المستشفى عامله ايه دلوقتي
نغم كويسه تسلم ياوائل
وائل هتنزلى الكتيبه امتا
نغم كمان يومين عشان مش هقدر انزل بكره عشان معتز محرج عليا
احمد بغيره كل حاجه زفت أنا مش عارف طلعلي منين
وائل تمام يلا باي
نغم باي
احمد بغضب شفت
وائل بضحك اصراحه معاك حق انا مرارتي اتفقعت
احمد غور ياوائل عصبتيني اكتر
وائل بضحك الزقها فيا بق😂
احمد حضنه ربنا يخليك ليا ياوائل أنت اكتر من اخ
وائل بحب انا جنبك في اي وقت ياصحبي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت رائد جيش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى