روايات

رواية احببت رائد جيش الفصل الرابع 4 بقلم ملكة زماني

رواية احببت رائد جيش الفصل الرابع 4 بقلم ملكة زماني

رواية احببت رائد جيش الجزء الرابع

رواية احببت رائد جيش البارت الرابع

احببت رائد جيش
احببت رائد جيش

رواية احببت رائد جيش الحلقة الرابعة

بعد اسبوع نغم نزلت الكتيبه
وائل نغم عامله اي حمدلله على السلامة
نغم الحمدلله تمام الله يسلمك
وائل احمد مستنيكي جوا
نغم تمام الباب خبط
احمد ادخل نغم دخلت سمعت أن حضرتك طلبتني
احمد الاول عامله ايه
نغم الحمدلله تمام
احمد أنا عوزك في موضوع مهم
نغم تحت امرك يافندم
احمد اسمعي احمد ها فهمتي
نغم آه يفندم هعمل الي حضرتك قولت عليه
احمد تمام اتفضلي دلوقتى
نغم بعد اذن حضرتك
وائل أنا عرفت كل حاجه عن نسرين و الملف دا في كل حاجه احمد حلو اووي اجهز علي بليل
وائل تمام بليل في البار يدخل احمد
نسرين واوو مين ده
صحبتها مش عارفه اول مره اشوفه هنا بس حلو اووي نسرين دلوقتي نعرف
نسرين تروح عند احمد هاي
احمد بخبث هاي
نسرين بتمد ايديها أنا نسرين
احمد وانا احمد
نسرين أنت اكتير حلو
احمد بضحكه جذابه مش احسن منك ياقمر
نسرين تيجي نرقص
احمد تحت امر الجميل
نسرين بفرحه يلا
وائل من بعيد يبن الذينا طول عمرك جامد وقعت البت من اول مره والله اسد
******************
عند نغم بتقف قدام بنت
البنت انتي مين
نغم أنا عملك الاسواد يحلوه خدوها
البنت انتي مش عارفه انا بنت مين
نغم بسخريه لاء عارفه ابقي وريني ابوكي هيخرجج منها ازاي انتي متلبسه خرجه من بيت دعاره مش من الجامع
***************
عند احمد انا لزام امشي دلوقتي
نسرين هشوفك تاني
احمد اكيد بكره زي دلوقتي هنا
نسرين اوكي وانا هستناك
احمد باي يحلوه احمد بيمشي بيروح عند وائل
الله عليك وقعت البت
احمد بفخر اومال اي أنا الرائد احمد بردو
نغم بترن احمد الو ها عملتي ايه
نغم كل حاجه تمام
احمد تمام انا جاي
وائل نغم عارفه بي حوار نسرين
احمد لاء وائل بس
احمد مباسش الي بيني وبين نغم انتها من زمان
وائل انت لسه بتحبها يصحبي
احمد خلاص الكلام في الموضوع
*******************
دا بعد اسبوعين احمد وقع نسرين في حبه وبقيت توسق فيه و احمد طلب نسرين لي الجواز وهي وفقت
نغم دخلت على احمد المكتب انت بجد هتخطب
احمد اه واكيد انتي اول واحده هتحضري
نغم بدموع وانا
احمد بالاام و وانتي اي انتي زي اختي بظبط
نغم وحبك ليا
احمد بوجع كان زمان
نغم بوجع الف مبروك يحضرت الرائد
احمد الله يبارك فيكي الخطوبه الخميس الجاي هستناكي نغم اكيد هاجي دي خطوبه اخويا وخرجت
********************
بعد يومين الباب خبط جامد
نغم مين الحيوان الي بيخبط كده
معتز من ورا ادبدوب أنا
نغم بصويت اععع معتز وحشتيني وحشتيني اووي
معتز حضنها وانتي كمان وحشتيني اووي
نغم تعالي ادخل دا بابا هيفرح بيك اووي نغم يابابا يابابا الاب في اي صوتك عالي لي كده اي دا معتز حبيب خالك وحشتيني اووي
معتز حضن خالوو وانت كمان اووي ياخالو
الاب خلاص مفيش سافر تاني
معتز مفيش سافر تاني
نغم ادخل استريح لغيت لما الاكل يجهز
معتز بضحك نغم وي في المطبخ لاء قلبي لاء يتحمل كل هذا نغم حدفته بي الدبدوب امشي يابارد
معتز قفل الباب بضحك جه
يوم الخطوبه نغم لبست فستان احمر صك وسابت شعره وحطيت روج احمر ناري وهيلز ابيض وكانت قمر بمعني الكلمه معتز اول لما شفها صفر بي اعجاب اي القمر دا
نغم بفخر اقل حاجه عندي
معتز بضحك ايوه يعم ومين ادك
نغم يلا يابابا
الاب جهزت يبنتي
نغم يلا يمعتز
معتز مش عارف مين احمد الي عوزاني احضر خطوبته معاكي دا
نغم تعالي معايا بق وبتر برود
معتز ماشي يستي امري لله
«( معتز دا يبق ابن عمت نغم اكبر من نغم بي سنه بيعتبر نغم زي اخته وبيحبها جدا وبيخاف عليها +على فكره معتز ميعرفش احمد ولا احمد يعرفو )»
نغم دخلت القاعه وهي مسكاه في ايد معتز
احمد اول لما شفها من بعيد انبهر بي جملها بس اول لما شاف معتز وهو ماسك في ايديها غار جدا وكان هيولع
نغم قربت من احمد
نغم الف مبروك يااحمد ربنا يتمم بخير
احمد الله يبارك فيكي
نغم الف مبروك يعروسه
نسرين بغيره من جمال نغم الله يبارك فيكي مين ده يااحمد نغم بوجع انا ابق زاي اختو
معتز الف مبروك
احمد بغل وغيره خصوصن أن معتز شاب وسيم جدا الله يبارك فيك مش تعرفينا ينغم
نغم دا معتز ابن عميتي
جيه وقت تلبيس الدبل نغم وقفه هتموت من الغيره ودموع في عنيها معتز بخضه نغم انتي كويسة
نغم آه عوزه امشي
معتز حاضر يلا خرج معتز هو ونغم
واحمد عينو على عليهم وهيموت من الغير
منصور قرب من احمد الف مبروك يخطيب بنتي
احمد بغل الله يبارك فيك يعمي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت رائد جيش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى